2020-02-04, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
Slappna av lite!

Jag vet att de inte olagligt att sälja sex men lagstiftningen syftar till att begränsa sexköp. En aktivitet den prostituerade deltar i. Man begränsa alltså hennes möjlighet att sälja sex genom att försöka avskräcka män från att ha sex med henne.

De låter som att du tycker all prostitution ska förbjudas bara för att en del av den är problematiskt? Du ser inget som helst problem i att personer med din inställning förhindrar kvinnor från att utöva sitt "yrke"?

Dom flesta män vill inte ha sex med en kvinna som inte njuter av de. Men en kvinnan som inte är överdrivet intresserad av sexet men vill ha pengarna. Och därför väljer att ha sex trots ointresset eller till och med obehaget. Kan naturligtvis inte jämföras med våldtäkt etc. Hon får naturligtvis göra vad hon vill med sin kropp.

Bortsett från den prostitution den prostitution myndiga kvinnor väljer så finns de prostitution som borde va förbjuden. trafficking osv. Men du blandar äpple och päron. Om du jämför detta med den typ av prostitution kvinna i poden ägande sej åt. man kan säga att nedvärderar henne. Genom att vilja förstöra hennes levebröd som hon uppenbarligen trivs med. Bara för att din sexualmoral inte överensstämmer med hennes och med dom som köper sex med henne.

Jag är fullständigt avslappnad.

Men vore kanske lite på tiden om du nångång svarade på mina argument?

Du tycker att sexköp ska legaliseras för att en liten del av den ev. är oproblematisk.
Jag tycker du ska försvara det tänket......Varför?

Och när vi ändå är inne på den vinkeln...vad tror du är det största problemet med sexhandeln globalt sett, störst inte bara till mängd utan även störst i mänskligt lidande?

- att den klick med fullt frivilliga sexsäljare som du vurmar för skulle få "begränsade möjligheter" sälja sex.

- eller att miljoner av kvinnor, barn och män utsätts för sextrafficking/ tvång/ utnyttjande/ förnedring/ våld etc etc i världen?

Du tycker att beteendet/ tänket att köpa/ använda/ utnyttja en annan människa för sex fast man VET att den inte är motsvarande sexuellt intresserad ev en ska anses som en fullt OK handling/ tänk

jag tycker du bör försvara det tänket.......Varför?

I ljuset av en värld för kvinnor specifikt, där sexuellt våld från män alltid ligger runt hörnet som ett konstant hot.

Svara nu på detta tack.
För återigen det är SEXKÖPAREN och hens försvar/ argument för sitt handlande vi diskuterar, det är nämligen hen som är förbjuden.

Nu ska jag svara på dina frågor.

En kvinna som "vill göra vad hon vill med sin kropp" kan göra det idag i västvärlden, även om sexköp är olagligt.
Hon kan inte köpa sex i Sverige, men hon kan sälja, alt. ha sex. Inga problem. Det kan även en man.

Nej jag blandar inte "äpplen och päron" jag pratar om SEXKÖPARENS motivation/ sexmoral etc.
Det är inte "äpplen och päron".

Står idag en artikel i DN om en 25 årig man som sålde unga tjejer till äldre män bl.a. den nyss fyllda 17 åring som rtikeln handlar om, för sex på en sugardate-site.
!7 åringen var tydligt narkotikapåverkad då polisen fick fatt i henne väntandes på nästa sexköpare.
En mycket ung tjej narkotikapåverkad, kan knappt tala engelska...

Tycker du det ska vara en OK handling ha sex med henne?
Fullt lagligt? och moraliskt rätt?

Eller bör man kunna fan kräva av äldre gubbar att de TÄNKER lite på andra än sig själva och sin kuk?
Svara nu på detta tack.
Senast redigerad av Merapi 2020-02-04 kl. 10:36.
Citera
2020-02-04, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-nog-PK
Folk kan ha sex av andra skäl än lust, även om det inte handlar om direkt betalning, så det går aldrig att veta säkert. Den logiska konsekvensen av ditt resonemang är att man aldrig bör ha sex, eftersom det aldrig går säkert veta om den andre har lust.

Nej den fullt logiska konsekvensen av mina resonemang är att man bör vara så noga man kan med att se till att den man har sex med är med på noterna.
Detta för att man är en solidarisk medmänniska som inte vill skada andra människor, utan vill dem gott.

Det finns gott om bra saker hålla sig till då man tar reda på detta...

ex inte köpa... inte hota, tjata, tvinga med våld, utnyttja nån sexuellt som inte kan svara för sig, ex är medvetslös, apberusad, sjuk, handikappad, ett barn etc etc.

Svårt?

Nej inte speciellt.
Citera
2020-02-04, 11:07
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Det är inga problem för en sociopat att koppla loss empatin.
Citat:
HereHere!
Ska du också följa detta råd?
Citat:
Du tycker att sexköp ska legaliseras för att en liten del av den ev. är oproblematisk.
Bevisa först att bara en liten del av det är oproblematisk. Världens äldsta yrke har fungerat och tjänat väldigt många kvinnor mycket väl sen tidernas begynnelse, så jag behöver faktiskt inte ursäkta mig för ditt kontrollbehov.
Vad ger dig rätten att bestämma sånt över huvudet på vuxna samtyckande människor? Med vilken rätt?
Senast redigerad av GaylordYanker 2020-02-04 kl. 11:12.
Citera
2020-02-04, 11:17
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Men du bidrar ju indirekt till det här själv! Hur många singelmorsors uppehälle, botoxinjektioner, koks och värdelösa Gucciväskor har inte du bekostat med dina bordellbesök? Du är den ultimata cucken som inta kan leva utan (köpt) kvinnlig vagina.
Ser inte värdet i att betala för detta.

Ser inget nämnvärt värde i sex när det inte kan leda till barn(direkt eller indirekt).

finns gott om liberala feminister som fattar att det är bra för kvinnor att de kan få betalt för sex direkt istället för att behöva ingå i en relation för att få pengar av han.
Citera
2020-02-04, 12:13
Medlem
De som köper sex gynnar manshat.

De flesta prostituerade hatar män även fast de kan låta som de gillar män.

De vill absolut inte ge något gratis till män och ser ett sätt att utnyttja män. Har man den inställningen kommer man glida mer och mer mot manshat ,eftersom man anser inte att män kan ge dem något förutom pengar.. Mycket vanligt att prostituerade blir lesbiska eftersom de föraktar män något enormt.

Gäller kanske inte alla prostituerade men att jobba i sexbranschen gör kvinnor till mer manshatare eftersom de försöker hitta ett sätt att utnyttja män.

Det är vanligt att kvinnor försöker se män som något de ska utnyttja och även gifter sig med män med den tanken. Fast vad som blir då är två personer med helt motsatta intentioner , vad som var menat med äktenskapet var att två personer skulle komma tillsammans och lägga ihop sina intentioner till en starkare gemensam intention. Detta kanske inte behövs så mycket just nu ,när staten står för försörjningen. Men i svårare tider är det mer nödvändigt att man lägger ihop sina intentioner om man ska överleva på ett bra sätt.
Citera
2020-02-04, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi

Och när vi ändå är inne på den vinkeln...vad tror du är det största problemet med sexhandeln globalt sett, störst inte bara till mängd utan även störst i mänskligt lidande?

- att den klick med fullt frivilliga sexsäljare som du vurmar för skulle få "begränsade möjligheter" sälja sex.

- eller att miljoner av kvinnor, barn och män utsätts för sextrafficking/ tvång/ utnyttjande/ förnedring/ våld etc etc i världen?

Du tycker att beteendet/ tänket att köpa/ använda/ utnyttja en annan människa för sex fast man VET att den inte är motsvarande sexuellt intresserad ev en ska anses som en fullt OK handling/ tänk

jag tycker du bör försvara det tänket.......Varför?

I ljuset av en värld för kvinnor specifikt, där sexuellt våld från män alltid ligger runt hörnet som ett konstant hot.

Svara nu på detta tack.
För återigen det är SEXKÖPAREN och hens försvar/ argument för sitt handlande vi diskuterar, det är nämligen hen som är förbjuden.

Nu ska jag svara på dina frågor.

En kvinna som "vill göra vad hon vill med sin kropp" kan göra det idag i västvärlden, även om sexköp är olagligt.
Hon kan inte köpa sex i Sverige, men hon kan sälja, alt. ha sex. Inga problem. Det kan även en man.

Nej jag blandar inte "äpplen och päron" jag pratar om SEXKÖPARENS motivation/ sexmoral etc.
Det är inte "äpplen och päron".

Står idag en artikel i DN om en 25 årig man som sålde unga tjejer till äldre män bl.a. den nyss fyllda 17 åring som rtikeln handlar om, för sex på en sugardate-site.
!7 åringen var tydligt narkotikapåverkad då polisen fick fatt i henne väntandes på nästa sexköpare.
En mycket ung tjej narkotikapåverkad, kan knappt tala engelska...

Tycker du det ska vara en OK handling ha sex med henne?
Fullt lagligt? och moraliskt rätt?

Eller bör man kunna fan kräva av äldre gubbar att de TÄNKER lite på andra än sig själva och sin kuk?
Svara nu på detta tack.

Och varför skulle de va olagligt? Kvinnan får väll gör avd hon vill med sin kropp. Och så länet hon vill de finns de ingen anledning att hävda att man gör något fel.

Du behöver inte misskreditera mej. Vi vet redan att den inte är lagligt att sälja men att de lagligt att köpa men att lagstiftningen syftar till att begränsa sex i utbyte mot pengar även om den riktar sej imot mannen. Man begränsar alltså indirekt möjligheten för kvinnan att sälja sex. om du tar upp de igen kommer jag att bli trött på dej. Jag är inte här för att tjafsa, plocka billiga poänger eller behandla folk som idioter.

du är inne på ett typiskt problem. Men bara för att båda delarna heter "att sälja sex" betyder inte att dom är jämförbara. Att ha sex med 17 åriga tjejer från öseruropa en svenska prostituerad eller sin flickvän/fru är alla att ha sex. Och således borde även att ha sex med sin tjej va olagligt. Man kan alltså påstå att dom ingår i samma kategorin och alla borde förbjudas med att ha sex med sin fru är lika väsensskilt från att förgripa sej på ett barn som de är väsensskild från att ligga med en vuxen kvinna som vill göra de tycker att de är icke tillfredsställande men gör de endå.

Jag tycker alltså inte att man bör förbjuda de ena (sex med en som vill sälja sej) bara för att de ingår i samma kategori som sex med ett barn. Vilket är fruktansvärt brott. Du säge att de finns problematisk sexhandel och av de skället kan man aldrig acceptera så som inte är de. De tycker jag är märkligt argument. Eftersom de skilda saker.

Dom två sakerna är frikopplade de faktum att de finns hemsk sexhandel kan inte motivera att den mer acceptabla sexhandeln som du också tycker är ok ska förbjudas. De är dessutom möjligt att de är en stor andel av all sex handel som ser ut på de sättet kanske till om med är den övervägande delen av all sex handel sådan. Antagligen utgör den ytterst grymma sexhandeln nån promille av sexhandel. Jag vet inte om de är så men jag kan tänka mej de.

du behöver något kriterie. om du försöker definiera all sex där båda "pater inte njuter lika mycket av de" som olaglig/omoraliskt/fel så är de dömt att misslyckas. Du kan naturligtvis tycka att kvinnor som säljer sej inte ska få göra de (dvs förhindras från de genom att kriminalisera mannen) även dom inte njuter av de. De är så jag tolkar de du sa. Jag tycker de är fel. Samt att de finns en viss paternalism i de perspektivet. Kvinnor i allmänhet är inga våp som inte kan ta ansvar för sitt handlande. Om kvinna vill sälja säng och är myndig. Låt henne göra de då. Oavsett vad konsekvenserna är för henne.I form av lidande obehag osv. Ännu en gång har har hon som sagt rätt att göra de idag (enligt rådande lagstiftning). Men lagen syftar till att begränsa företeelsen oavsett om den bara kriminaliserar mannen.

Du är också innen på att manen är ett svin osv. De må så vara. Men de helt irrelevant. Å en sidan kan man fördöma män so, kan ligga med en prostituerad som int njuter av de. Men å andra sidan behöver inte ett samlag där ena parten inte njuter av de men ändå gör de för pengar inte ett problem för någon inbalndad.

För övrigt kan du inte göra något åt trafiken genom att försöka begränsa den typ av sexhandel där kvinnor sälja sej på sina egen villkor. Företeelserna är helt frikopplade.
Senast redigerad av Ki 2020-02-04 kl. 13:41.
Citera
2020-02-04, 13:48
Medlem
Inte för att de spelar någon roll men. Jag bryr mej inte om i fall de går att sex lagligt eller inte eller överhuvudtaget. Eftersom jag inte gör de, eller vill göra de, eller kommer göra de. Jag känner ingen särskild sympati för männen som gör de. Tvärt om.

Gillar jag tanken på att kvinnor säljer sej? Nej, jag tycker de i bästa fall är en ganska märklig företeelse. Och i värsta fall ett övergrepp. Men de finns rimligtvis inte rimligt skäl till varför all verksamhet av den typen ska förbjudas. Snarast handlat de om moralism.

Tycker inte du lagt fram ett enda gott argument.
Senast redigerad av Ki 2020-02-04 kl. 13:53.
Citera
2020-02-04, 14:39
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
De som köper sex gynnar manshat.

De flesta prostituerade hatar män även fast de kan låta som de gillar män.

De vill absolut inte ge något gratis till män och ser ett sätt att utnyttja män. Har man den inställningen kommer man glida mer och mer mot manshat ,eftersom man anser inte att män kan ge dem något förutom pengar.. Mycket vanligt att prostituerade blir lesbiska eftersom de föraktar män något enormt.

Gäller kanske inte alla prostituerade men att jobba i sexbranschen gör kvinnor till mer manshatare eftersom de försöker hitta ett sätt att utnyttja män.

Det är vanligt att kvinnor försöker se män som något de ska utnyttja och även gifter sig med män med den tanken. Fast vad som blir då är två personer med helt motsatta intentioner , vad som var menat med äktenskapet var att två personer skulle komma tillsammans och lägga ihop sina intentioner till en starkare gemensam intention. Detta kanske inte behövs så mycket just nu ,när staten står för försörjningen. Men i svårare tider är det mer nödvändigt att man lägger ihop sina intentioner om man ska överleva på ett bra sätt.

Ingen kvinna vill ge något gratis till män.

ALLA kvinnor försöker hitta sätt att utnyttja män. Det ingår liksom i kvinnors DNA.

Äktenskap är också sexköp.

I övrigt en massa okvalificerat flum.
Citera
2020-02-04, 14:54
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9

"Då får väl de civila kvinnorna skärpa sig så män inte känner ett behov av att köpa sex. Män tänker inte stå ut med er oavsett hur fittiga och svåra ni är bara för att inte "påverka samhället". Det är ju exakt det "by the balls" jag talar om. Sluta vara feministskadade tjatmostrar och börja bete er feminint och erbjud era män dagliga avsugningar istället. Låter inge kul? Fine, slipp gärna men kom då inte och klaga på att män söker sexuell stimulans elsewhere."

Japp genomrutten människosyn har du.

Vänligen förklara exakt vad i detta stycke som är "genomrutten kvinnosyn", och varför.
Citera
2020-02-04, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
Och varför skulle de va olagligt? Kvinnan får väll gör avd hon vill med sin kropp. Och så länet hon vill de finns de ingen anledning att hävda att man gör något fel.

För fjärde gången, vi pratar inte om människor rätt sälja sex, vi pratar om människor rätt att ha sex med uppenbart sexuell ointresserade.
Så jag frågar igen....ska det vara lagligt och moraliskt RÄTT att köpa andra människor för sexuellt bruk?
ex. nu en kraftigt drogpåverkad ung tjej, som ser ut som en 15 åring, med ögonen i kors som man just köpt på nätet, och inte har en susning kring på vilka villor, vilka omständigheter hon är där.

NÅ?
klarar du svara på detta någongång?

Citat:
Du behöver inte misskreditera mej. Vi vet redan att den inte är lagligt att sälja men att de lagligt att köpa men att lagstiftningen syftar till att begränsa sex i utbyte mot pengar även om den riktar sej imot mannen. Man begränsar alltså indirekt möjligheten för kvinnan att sälja sex. om du tar upp de igen kommer jag att bli trött på dej. Jag är inte här för att tjafsa, plocka billiga poänger eller behandla folk som idioter.

lagstiftningen är inte till föra att "begränsa sex". Det är fullt möjligt ha hur mycket sex du vill i princip i Sverige idag. Enda som begränsar detta är huruvida partnern/ parterna är lika villiga.
Den är inte heller till för att begränsa sex mot betalning. utan den är till för att begränsa köp av sex.
Eftersom efterfrågan efter att kunna köpa sex, är så drivande för en uppsjö rejält negativa saker ex. sextrafficking.

Citat:
du är inne på ett typiskt problem. Men bara för att båda delarna heter "att sälja sex" betyder inte att dom är jämförbara. Att ha sex med 17 åriga tjejer från öseruropa en svenska prostituerad eller sin flickvän/fru är alla att ha sex. Och således borde även att ha sex med sin tjej va olagligt. Man kan alltså påstå att dom ingår i samma kategorin och alla borde förbjudas med att ha sex med sin fru är lika väsensskilt från att förgripa sej på ett barn som de är väsensskild från att ligga med en vuxen kvinna som vill göra de tycker att de är icke tillfredsställande men gör de endå.

Du menar du ser ingen skillnad mellan att sticka din kuk i en skrikande tjej som vrålar nej ex......mot att sticka den i en fullt villig och kåt flickvän?
utan dessa två sceanrier är exakt lika mycket "att ha sex"?
Intressant hörredu.

För mig är definitionen av " att ha sex" ett ömsesidigt sexuellt samspel med någon annan och nej jag skulle inte kalla min del av saken, som sex, om denna ömsesidighet inte fanns.
Så nej, sexuell aktivitet med någon du just betalt pengar för att få lov ha detta låtsade samspel med skulle jag kalla för att runka på eller i en annan människa.
Onani med mänsklig "instrument" alltså.

Citat:
Jag tycker alltså inte att man bör förbjuda de ena (sex med en som vill sälja sej) bara för att de ingår i samma kategori som sex med ett barn. Vilket är fruktansvärt brott. Du säge att de finns problematisk sexhandel och av de skället kan man aldrig acceptera så som inte är de. De tycker jag är märkligt argument. Eftersom de skilda saker.

Dom två sakerna är frikopplade de faktum att de finns hemsk sexhandel kan inte motivera att den mer acceptabla sexhandeln som du också tycker är ok ska förbjudas. De är dessutom möjligt att de är en stor andel av all sex handel som ser ut på de sättet kanske till om med är den övervägande delen av all sex handel sådan. Antagligen utgör den ytterst grymma sexhandeln nån promille av sexhandel. Jag vet inte om de är så men jag kan tänka mej de.

Fast nu är de inte "frikopplade"....elelr "skilda saker" för en sexköpare.
Som sexköpare löper du rejält högre chans att ha "onani med mänskligt instrument" och tom omedvetet våldta, skada någon som på olika sätt tvingats till prostituion mot sin vilja, än om du har sex med fullt frivillig utan inblandning av pengar.
Så? ska du då ,med ditt sexköp bidra till alla denna extremt vedervärdiga handel?

Citat:
du behöver något kriterie. om du försöker definiera all sex där båda "pater inte njuter lika mycket av de" som olaglig/omoraliskt/fel så är de dömt att misslyckas. Du kan naturligtvis tycka att kvinnor som säljer sej inte ska få göra de (dvs förhindras från de genom att kriminalisera mannen) även dom inte njuter av de. De är så jag tolkar de du sa. Jag tycker de är fel. Samt att de finns en viss paternalism i de perspektivet. Kvinnor i allmänhet är inga våp som inte kan ta ansvar för sitt handlande. Om kvinna vill sälja säng och är myndig. Låt henne göra de då. Oavsett vad konsekvenserna är för henne.I form av lidande obehag osv. Ännu en gång har har hon som sagt rätt att göra de idag (enligt rådande lagstiftning). Men lagen syftar till att begränsa företeelsen oavsett om den bara kriminaliserar mannen.

Du är också innen på att manen är ett svin osv. De må så vara. Men de helt irrelevant. Å en sidan kan man fördöma män so, kan ligga med en prostituerad som int njuter av de. Men å andra sidan behöver inte ett samlag där ena parten inte njuter av de men ändå gör de för pengar inte ett problem för någon inbalndad.

För övrigt kan du inte göra något åt trafiken genom att försöka begränsa den typ av sexhandel där kvinnor sälja sej på sina egen villkor. Företeelserna är helt frikopplade.

du förhindras inte sälja sex om motparten kriminaliseras.
och för 6.e??? gången nu., Vi diskuterar inte sexsäljarna. vi diskuterar SEXKÖPARNA.
VAD ska vara DERAS argument för att få lov köpa sex av andra människor de inte har en susning till chans äga nån som helst kunskap kring varför/ hur sexsäljaren är där?

Måste jag verkligen upprepa denna fråga fler gånger?

verkligen?

Det är inga problem att tvingas ha sex mot sin vilja dag ut och dag in?

Men fint! Då kan vi ju börja sälja dig. Vi kan kidnappa dig i morgon dag, köra dig drogad till månen, ta ditt pass, låsa in dig i en lägenhet och där utsätta dig för 30 rynkiga kukar i röven dag ut och dag in....

det var ju inga problem enligt dig själv.
Och enligt din egen logik så kan ju alla dessa 30 kukar x 7 dar i veckan i 20 år försvara sig med att du kan ju vara där frivilligt, och du kan ju njuta av just deras kuk i röven nr. 5 just den dagen mot betalning. Och eftersom detta kan ligger där och fladdrar så är de ju helt ansvarsbefriade både lagligt, moraliskt och logiskt.

eller hur?
Senast redigerad av Merapi 2020-02-04 kl. 15:02.
Citera
2020-02-04, 15:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Vänligen förklara exakt vad i detta stycke som är "genomrutten kvinnosyn", och varför.

Citat:
Då får väl de civila kvinnorna skärpa sig så män inte känner ett behov av att köpa sex.

"Skärpa" sig hur?
Kvinnor köper också sex, ska då de civila männen också "skärpa" sig?

Citat:
Män tänker inte stå ut med er oavsett hur fittiga och svåra ni är bara för att inte "påverka samhället".

Men bara för en kort stund sedan var du ju jätteupprörd över att kvinnor initierar skilsmässor och splittrar familjer. Nu är det helt ok enligt dig att män är otrogna och köper sex och splittrar familjer.

Kallar mig för fittig och svår, är det bara för att jag ifrågasätter ditt människohat?

Citat:
Det är ju exakt det "by the balls" jag talar om.

Män väljer sina partners själva. Ingen tvingar dem att vara tillsammans med någon med sjukligt behov av dominans.

Citat:
Sluta vara feministskadade tjatmostrar och börja bete er feminint och erbjud era män dagliga avsugningar istället.

Här kallar du kvinnor som blir bedragna av sina sexköpande män för "feministskadade tjatmostrar". Känner du dem?

Din lösning till dessa bedragna kvinnor vars familj söndras pga mannens beteende är att kvinnorna ska ändra på sig, "bete sig mer feminint och suga av sina män dagligen". Hur vet du om de är kvinnliga eller ej? Och varför ska de rätta sig efter vad DU tycker är kvinnligt? Vad vet du om deras sexliv?

Har du funderat på att männen kanske är sexmissbrukare? En möjlig förklaring. Men nä, du vill ju spy på kvinnor, inte värt att tänka att "it takes two to tango" då.

Citat:
Låter inge kul? Fine, slipp gärna men kom då inte och klaga på att män söker sexuell stimulans elsewhere.

Tror du det är kul för en kvinna att suga av sin man när han precis varit på bordell? Eller att göra det dagligen för annars hotar han med bordellen? Så deras äktenskap handlar om hur många gånger han kan bli avsugen? Då förstår jag definitivt varför hon tar ut skilsmässa.

Du kallar kvinnor för det ena och andra och klistrar på dem ett beteende som du fantiserat ihop. Män betraktar du tydligen som rena skitstövlar som gifter sig och skaffar barn bara för att kunna kräva dagliga avsugningar, annars går han på bordell och skiter tydligen fullständigt i konsekvenserna för sin familj, bara kuken får sitt.

= rutten människosyn.
Senast redigerad av Jenny9 2020-02-04 kl. 15:45.
Citera
2020-02-04, 15:50
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
"Skärpa" sig hur?
Kvinnor köper också sex, ska då de civila männen också "skärpa" sig?

Det enklaste är väl att inte lägga näsan i blöt när andra människor har frivilligt sex. Det bör vara deras ensak och inget trångsynta grannar ska ha synpunkter på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in