2020-02-03, 13:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Du vet när en 10-åring följer med mamma och handlar på ICA? Där kan han se kvinnor mellan 15-45 späka ut sitt sköte framför hans pojkansikte. Sen kan han läsa löpsedeln vid kassan:"så slickar du bäst en kvinna!". Men när det kommer till prostitution, manligt sexuellt behag, då är den svenska kvinnan plötsligt moder Teresa. Att ni inte skäms visar hur sjuka ni är.

"späka ut sitt sköte" är du inkvisitionspräst?

Och jag frågade dig just hur många cameltoes du ser om dagen? Eller som du nu uttrycker dig som "späker ut sitt sköte".

Prostitution handlar inte enbart om manligt sexuellt behag.

Vad ska "vi" skämmas över? Jag köper inte desperata ungdomar på bordell eller på semester i Afrikanskt land.
Citera
2020-02-03, 14:15
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsvivalius1605
Är det frivilligt att bli tvingades i kriminella ligor?

Ja, ingen kvinna skulle ju någonsin själv få för sig att använda sex för att mjölka män på resurser, oskyldiga små änglar som de är. Då måste det vara "krimininella ligor" som tvingar dem .

Skrattretande vanföreställningar.
Citera
2020-02-03, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Fel, jag har aldrig antagit att absolut ingen sexsäljare kan gilla sitt jobb och tom känna sexuell njutning av det. Men, där finns onekligen väldigt goda källor och bevisning för att motsatsen existerar eller hur?
Div. organisationer som arbetar med sexuella trafficking ex. har sina siffror, div. studier, intervjuer, individuella berättelser från prostituerade samt statistik över våldsutsatthet talar också sitt tydliga språk.

Så? Vad med den delen av prostitutionen?
Eller menar du vi bara ska låtsas som den inte finns och trala-la-la-la...låtsas som där bara finns frivilliga, fullt njutande sexsäljare i världen?

Sen verkar du forstatt inte fatta, sexköpslagen gäller inte ens sexsäljarna, den gäller sexköparna, det är DEN sidans förklaringar för sitt beteende som ska belysas och försvaras.

Och min fråga/ frågor till dig kvarstår.....VARFÖR ska det anses som OK, ha sex med någon som man har extremt starka skäl misstänka inte vill pga sexuella skäl?

Vi har ju gjort detta beteende förbjudet överallt annars....du får inte knulla med någon som är medvetslös, så full så den itne kan svara för sig, du får inte med våld tvinga någon, eller hota någon ha sex med dig mot sin vilja....varför tycker du då att man ska rätt köpa någon?

Dessutom i ett samhälle där fullt gratis och frivilligt sex är en rättighet för alla att ha, även kivnnor, så att där faktiskt inte finns en ursäkt ens.

För "problemet" här är ju att en sexköpare faktiskt inte har en susning till chans veta med säkerhet att den han köper säljer fullt frivilligt, hör liksom till hela "handeln" och just därför är sexköp förbjudet.

Slappna av lite!

Jag vet att de inte olagligt att sälja sex men lagstiftningen syftar till att begränsa sexköp. En aktivitet den prostituerade deltar i. Man begränsa alltså hennes möjlighet att sälja sex genom att försöka avskräcka män från att ha sex med henne.

De låter som att du tycker all prostitution ska förbjudas bara för att en del av den är problematiskt? Du ser inget som helst problem i att personer med din inställning förhindrar kvinnor från att utöva sitt "yrke"?

Dom flesta män vill inte ha sex med en kvinna som inte njuter av de. Men en kvinnan som inte är överdrivet intresserad av sexet men vill ha pengarna. Och därför väljer att ha sex trots ointresset eller till och med obehaget. Kan naturligtvis inte jämföras med våldtäkt etc. Hon får naturligtvis göra vad hon vill med sin kropp.

Bortsett från den prostitution den prostitution myndiga kvinnor väljer så finns de prostitution som borde va förbjuden. trafficking osv. Men du blandar äpple och päron. Om du jämför detta med den typ av prostitution kvinna i poden ägande sej åt. man kan säga att nedvärderar henne. Genom att vilja förstöra hennes levebröd som hon uppenbarligen trivs med. Bara för att din sexualmoral inte överensstämmer med hennes och med dom som köper sex med henne.
Senast redigerad av Ki 2020-02-03 kl. 16:53.
Citera
2020-02-03, 21:27
Medlem
Tyvärr allt för många människor som har svårt att tänka problematik ur flera aspekter.

Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja, ingen kvinna skulle ju någonsin själv få för sig att använda sex för att mjölka män på resurser, oskyldiga små änglar som de är. Då måste det vara "krimininella ligor" som tvingar dem .

Skrattretande vanföreställningar.
Citera
2020-02-03, 22:50
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Helt ärligt är det värdelöst att debattera detta med dig. Du utgår hela tiden från dina egna åsikter och dina egna erfarenheter. Och dina "samtal med 10-15 prostituerade".

Ja det är klart det är frustrerande för dig när jag plockar sönder allting du säger.

Precis, jag utgår från EGNA ERFARENHETER, till skillnad från dig som utgår från en artikel i propagandakanalen Sveriges Radio.

Låt oss plocka isär även allt du skrev i detta inlägg:

Citat:
Innan i tråden postade jag en intervju med en bordellägare till en av de största bordellerna i Tyskland och han sa bland annat att majoriteten av sexarbetarna kommer från forna öststaterna.

Ja, det stämmer att kanske 70-80% kommer därifrån. Det har jag inte förnekat alls. Däremot har jag förklarat för dig vad det beror på.

Citat:
Jag postade också uppgifter på att priset sjunkit eftersom marknaden blivit mer mättad, jag postade också uppgifter på att boendekostnaderna är skyhöga för sexarbetararna och att de inte åtnjuter bättre villkor eller högre trygghet efter avkriminaliseringen. Det postades också uppgifter på att en stor del av tjejerna från Rumänien är romer som blir diskriminerade i hemlandet och oftast inte ens får jobb i matbutik.

Priserna har sjunkit? Trams. Priset ligger alltid på 50-100 euro som standard. Vad jag har hört så var det likadant även för 20 år sedan.

Höga boendekostnader? Trams. Talar vi FKK betalar tjejerna samma inträde som männen för att komma in på klubbarna. Det ligger mellan 60-80 euro. Dessa pengar är alltså intjänade efter första kunden för dagen. Vad gäller deras privata boende får de väl betala hyra som alla andra. Ingen tvingar dem att bo på bordellen, utan de är fritt fram för dem att söka egna boenden.

Inte bättre villkor? Trams. Självklart är det bättre villkor att kunna arbeta tryggt och säkert på en stor och seriös laglig bordell än att tvingas åka hem själv till okända män mitt i natten.

Vad gäller romers s k diskriminering så är den till stor del självförvållad. Men det ska vi inte prata om här. Jag kan i alla fall säga att de flesta i Sverige är lurade på denna punkt (som på så mycket annat).

Citat:
Det enda du kommer med är åsikter och "jag har pratat med 10-15 prostituerade".

Ja, det "enda" jag kommer med är förstahandsinformation från de personer vi faktiskt talar om här.

Citat:
Och varför ska jag besöka en bordell? För att kontrollera att de har ett bra kundbemötande? Det är jag alldeles säker på att de har, ingår liksom i säljarjobbet. Vad ska det ge mig?

För att få dina vanföreställningar omkullkastade. Du kommer dock inte in utan att visa upp intyg på att du är registrerad som sexarbetare i landet. Så dina vanföreställningar lär fortsätta.

Citat:
Jag vill ha trovärdiga källor på att de tjänar mellan 400-500 euro om dagen.

Det gäller förstås inte alla, utan endast de snyggare. Den senaste jag träffade fick 150 euro av mig, pga lite extra. Tog väl 30-40 minuter från kontakt till betalning. Hon var där i minst 10 timmar, vilket jag vet eftersom jag också var där hela tiden. Jag såg henne gå upp på rummen minst tre gånger till under tiden jag var där. Och det var bara de gångerna jag såg - klubben är rätt stor och det var mycket folk. Standardpriset är som sagt 100 euro. Om man klarat av Matematik 1 i lågstadiet kan man då räkna ut att denna tjej tjänade MINST 450 euro under denna dag. Det förutsatt att de övriga tre männen hon gick till rummen med inte betalade för några extratjänster alls. Allt som allt bör detta ha varit 2-2,5 timmars jobb. Nu tillhörde hon förstås de snyggaste av tjejerna där, så hon satt mest naken på en stol vid baren mellan sessionerna, så som de snyggaste tjejerna oftast gör, istället för att gå runt och ragga. Och hon kan som sagt mycket väl ha haft fler sessioner än de jag såg under dessa 10 + timmar.

Citat:
Källor/statistik på hur många som jobbar som prostituerade i Tyskland i 10 år och sedan reser hem och går i pension.

Jag tror ingen har gjort en sådan studie. Man bör förmodligen vara väldigt snygg för att kunna göra det, och det är det inte alla prostituerade som är.

Citat:
Det jag läste var att de flesta "höll" mentalt ett par/några år. Att det mesta gick till familjen och att där inte blev så mycket över.

Ja, det tvivlar jag inte på. "De flesta" tillhör inte de snyggaste mest populära tjejerna som kan sitta naken på en stol och dra in minimum 500-600 euro på en dag. Jag har i stort sett bara haft sessioner med tjejer i den kategorin, så fine, jag kan ge dig att mina samtal och erfarenheter av den anledningen kan vara något missvisande för den genomsnittliga horan.

Att sälja sex är verkligen inte för alla. Att de flesta kör ett par år och sen hittar på något annat låter inte orimligt på något sätt.

Citat:
Ja det gör kvinnor fortfarande ja. Återigen börjar du prata om dig själv som att du är någon slags nollpunkt som allting utgår ifrån.

Nej, kvinnor tar inte ansvar för mitt hushåll och mina icke-existerande barn. Det var du som sa att män/sexköpare borde ge pengar till prostituerade kvinnor men avstå från sexet. Eller något sådant? Jag meddelade bara att JAG inte tänker göra det. Vill kvinnor ha mina pengar får de suga min kuk först.

Citat:
Kvinnor bidrar exakt lika mycket om inte mer till samhället så det skulle ju vara själva fan om de inte åtnjöt samma rättigheter som män. Dessutom har kvinnor stått för majoriteten av resursinskaffandet och fostran och uppfödning av barn, utan överlevande barn hade civilisationen varit fucked eller hur.

Ja, det tycker du säkert att de gör. Kvinnochauvinismen förvånar mig inte längre vid det här laget.

Fostran och uppfödning av barn, dvs mödraskap, var dessutom något jag nämnde, tillsammans med sex. Poängen var att ingen kvinna som inte föder mina barn eller som inte har sex med mig kommer få ett öre av mina pengar eller resurser.

Citat:
Förstår i övrigt inte varför du blandar in detta i prostitution. Har du problem med att rättfärdiga ditt köpande av hål att stoppa den i annars?

Jag blandade in detta eftersom du blandade in detta. Du frågade varför vi män eller sexköpare inte bara ger prostituerade kvinnor pengar och därefter avstår från sexet. Mitt svar på det finner du på minst ett ställe i detta inlägg.
Citera
2020-02-03, 23:12
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Din dubbelmoral är underhållande. Du stör dig på yogabyxor för att "fittan syns" sen går du på bordell och väljer bland halvnakna tjejer vem du vill knulla med, men detta får absolut ingen lägga sig i eller ha synpunkter på. Men att folk går runt i yogabyxor är förfärligt enligt dig. Är det bara för att de sitter på tjejer som inte vill ha dig och som du inte kan köpa?

Vilken skräll att du inte förstår skillnaden.

Ja, jag stör mig på att tjejer går runt på stan och kör upp sina fittor och rumpor i ansiktet på folk. Ute i det offentliga ska man klä sig anständigt och ta hänsyn till andra människor. Dessutom pratade vi om barn här och vad de ska behöva se och inte se. Barn är inte tillåtna på den bordell eller hur? Och vad jag skrev var att det inte är någon större skillnad på halvnakna tjejer i skyltfönster på alla "empowered" unga tjejer som går omkring i fittbyxor offentligt. Så vad spelar det för roll om dessa horor står i skyltfönstren om alla tjejer ändå går runt och visar fittan? Det var min poäng. Som vanligt flyger den över ditt huvud.

Och en bordell kan man VÄLJA att besöka, eller VÄLJA att avstå från att besöka. Bara för att jag ibland känner för att åka till en sådan och titta på nakna tjejer betyder inte det att jag vill ha sexuell stimuli varje gång jag går och handlar mjölk. Det finns en tid och plats för allt. Det betyder inte att allting hör hemma överallt och när som helst. Jag älskar fotboll också, det betyder inte att jag vill ha småungar som spelar fotboll på gården utanför mitt sovrumsfönster och riskerar krossa en ruta. Eller är det också dubbelmoral?

Citat:
Din syn på kvinnor är genomrutten. Denna syn ursäktar du med att inga tjejer vill ha en kvinnoföraktande och autistisk kille som du. Jag känner en kille som är lång och skitsnygg, han är autistisk, det är skittråkigt att prata med honom för han är otroligt oflexibel i sitt tänkande och i sitt sätt i övrigt, han hade exakt samma problem med tjejer som du har. Han skaffade barn med första bästa tjej som ville ha sex med honom, de ska köpa hus nu osv. Du kan inte hjälpa att du är som du är, men jag säger detta för att ditt kvinnohat genomsyrar allt du skriver här och det är lätt att genomskåda.

"Genomrutten" för att jag vägrar vara en lydig pojke som dansar efter kvinnors och det feministiska samhällets pipa. Så här pass feministiskt snedvridna hjärnor har mer eller mindre alla svenska kvinnor idag. Snälla, exakt VAD i det jag skrev där är det som är en "genomrutten kvinnosyn"? Att kvinnor inte ska kunna bete sig hur som helst utan att förlora sina män? Som sagt, NIVÅN av entitlement hos dagens kvinnor. Jeesus Christ.

Citat:
Du har ingen aning om varför de tar ut skilsmässa. Denna antifeministiska slogan är så jävla gammal nu och jag har bemött den otaliga gånger redan.

Nej, när kvinnor gör det är det såklart alltid av befogade anledningar...
Citera
2020-02-04, 00:08
Avslutad
Citat:
Ja det är klart det är frustrerande för dig när jag plockar sönder allting du säger.

Aww plockar du sönder allting jag säger, gulligt, men inget jag märkt av.

Citat:
Precis, jag utgår från EGNA ERFARENHETER, till skillnad från dig som utgår från en artikel i propagandakanalen Sveriges Radio.

Inte alls, jag postade artiklar från olika tyska och engelska/amerikanska medier.

Citat:
Ja, det stämmer att kanske 70-80% kommer därifrån. Det har jag inte förnekat alls. Däremot har jag förklarat för dig vad det beror på.

Ja det stämmer, du har förklarat din teori kring detta, som du motsäger längre ner.

Citat:
Höga boendekostnader? Trams. Talar vi FKK betalar tjejerna samma inträde som männen för att komma in på klubbarna. Det ligger mellan 60-80 euro. Dessa pengar är alltså intjänade efter första kunden för dagen. Vad gäller deras privata boende får de väl betala hyra som alla andra. Ingen tvingar dem att bo på bordellen, utan de är fritt fram för dem att söka egna boenden.

Jag läste att de flesta sexarbetare jobbar några månader åt gången så de hinner inte skaffa annat boende så de flesta bor på bordellen där det kostar 1000-2000 kr per dag att hyra rum.

Citat:
Inte bättre villkor? Trams. Självklart är det bättre villkor att kunna arbeta tryggt och säkert på en stor och seriös laglig bordell än att tvingas åka hem själv till okända män mitt i natten.

Det var inte i jämförelse med gatuprostitution.

Citat:
Ja, det "enda" jag kommer med är förstahandsinformation från de personer vi faktiskt talar om här.

Nej du har inget stort underlag.

Citat:
För att få dina vanföreställningar omkullkastade. Du kommer dock inte in utan att visa upp intyg på att du är registrerad som sexarbetare i landet. Så dina vanföreställningar lär fortsätta.

Det är ju bra, är nog resultatet av den nya lagen:

"The Prostituiertenschutzgesetz (Prostitutes Protection Act) came into force in July 2017. Amongst the provision of the Act are registration of prostitutes, annual health checks and mandatory condom use. Brothel operators also need to register and prove their 'good conduct' before registration. The legislation also places restrictions on advertising."

Det var ju också detta som var meningen med avkriminaliseringen 2002.

Citat:
Det gäller förstås inte alla, utan endast de snyggare. Standardpriset är som sagt 100 euro. Om man klarat av Matematik 1 i lågstadiet kan man då räkna ut att denna tjej tjänade MINST 450 euro under denna dag. Det förutsatt att de övriga tre männen hon gick till rummen med inte betalade för några extratjänster alls. Allt som allt bör detta ha varit 2-2,5 timmars jobb. Nu tillhörde hon förstås de snyggaste av tjejerna där, så hon satt mest naken på en stol vid baren mellan sessionerna, så som de snyggaste tjejerna oftast gör, istället för att gå runt och ragga. Och hon kan som sagt mycket väl ha haft fler sessioner än de jag såg under dessa 10 + timmar.

Ja, det tvivlar jag inte på. "De flesta" tillhör inte de snyggaste mest populära tjejerna som kan sitta naken på en stol och dra in minimum 500-600 euro på en dag. Jag har i stort sett bara haft sessioner med tjejer i den kategorin, så fine, jag kan ge dig att mina samtal och erfarenheter av den anledningen kan vara något missvisande för den genomsnittliga horan.

Att sälja sex är verkligen inte för alla. Att de flesta kör ett par år och sen hittar på något annat låter inte orimligt på något sätt.

Vi kan alltså konstatera att de allra flesta troligen inte jobbar som prostituerade i Tyskland i 10 år, tjänar 400-500 euro om dagen för att sen pensionera sig hemma i Rumänien vid 30-35.

Citat:
Nej, kvinnor tar inte ansvar för mitt hushåll och mina icke-existerande barn. Det var du som sa att män/sexköpare borde ge pengar till prostituerade kvinnor men avstå från sexet. Eller något sådant? Jag meddelade bara att JAG inte tänker göra det. Vill kvinnor ha mina pengar får de suga min kuk först.

Jag pratade inte om dig (såklart) och det var dessutom som "svar" på en annan medlems inlägg.

Citat:
Fostran och uppfödning av barn, dvs mödraskap, var dessutom något jag nämnde, tillsammans med sex. Poängen var att ingen kvinna som inte föder mina barn eller som inte har sex med mig kommer få ett öre av mina pengar eller resurser.

Nu gör ju kvinnor så mycket mer än föder barn och knullar.

Betalar du inte skatt?

Citat:
Jag blandade in detta eftersom du blandade in detta. Du frågade varför vi män eller sexköpare inte bara ger prostituerade kvinnor pengar och därefter avstår från sexet. Mitt svar på det finner du på minst ett ställe i detta inlägg.

Jo jag vet, du drog väldigt stora växlar på det uttalandet. Feminism har fortfarande inget att göra med att män och kvinnor från höglöneländer parasiterar på människor från låglöneländer.
Senast redigerad av Jenny9 2020-02-04 kl. 00:42.
Citera
2020-02-04, 00:35
Avslutad
Citat:
Ja, jag stör mig på att tjejer går runt på stan och kör upp sina fittor och rumpor i ansiktet på folk.

Jag stör mig på feta killar/män som kör upp sina feta äckliga pattar med stora svullna vårtgårdar i ansiktet på folk. Jag stör mig på att fettet skvalpar när de vaggar fram på stan. Det är så äckligt och avtändande. Att de bara tar sig friheten att utsätta andra för detta äckliga.

Citat:
Ute i det offentliga ska man klä sig anständigt och ta hänsyn till andra människor.

Håller med. Tyvärr kan dessa feta män inte dölja sina äckliga pattar så de borde stanna hemma, det vore det mest anständiga att göra för deras del.

Citat:
Dessutom pratade vi om barn här och vad de ska behöva se och inte se. Barn är inte tillåtna på den bordell eller hur? Och vad jag skrev var att det inte är någon större skillnad på halvnakna tjejer i skyltfönster på alla "empowered" unga tjejer som går omkring i fittbyxor offentligt. Så vad spelar det för roll om dessa horor står i skyltfönstren om alla tjejer ändå går runt och visar fittan? Det var min poäng. Som vanligt flyger den över ditt huvud.

Nejdå jag förstod dig för längesen.

Citat:
Och en bordell kan man VÄLJA att besöka, eller VÄLJA att avstå från att besöka. Bara för att jag ibland känner för att åka till en sådan och titta på nakna tjejer betyder inte det att jag vill ha sexuell stimuli varje gång jag går och handlar mjölk. Det finns en tid och plats för allt. Det betyder inte att allting hör hemma överallt och när som helst.

Håller med, man ska inte heller behöva bli äcklad av feta manspattar varje gång man går och handlar mjölk. Hur ska vi kunna motverka sådant här beteende?

Citat:
"Genomrutten" för att jag vägrar vara en lydig pojke som dansar efter kvinnors och det feministiska samhällets pipa. Så här pass feministiskt snedvridna hjärnor har mer eller mindre alla svenska kvinnor idag. Snälla, exakt VAD i det jag skrev där är det som är en "genomrutten kvinnosyn"? Att kvinnor inte ska kunna bete sig hur som helst utan att förlora sina män? Som sagt, NIVÅN av entitlement hos dagens kvinnor. Jeesus Christ.

"Då får väl de civila kvinnorna skärpa sig så män inte känner ett behov av att köpa sex. Män tänker inte stå ut med er oavsett hur fittiga och svåra ni är bara för att inte "påverka samhället". Det är ju exakt det "by the balls" jag talar om. Sluta vara feministskadade tjatmostrar och börja bete er feminint och erbjud era män dagliga avsugningar istället. Låter inge kul? Fine, slipp gärna men kom då inte och klaga på att män söker sexuell stimulans elsewhere."

Japp genomrutten människosyn har du.

Citat:
Nej, när kvinnor gör det är det såklart alltid av befogade anledningar...

Som sagt, du har ingen aning.
Senast redigerad av Jenny9 2020-02-04 kl. 01:03.
Citera
2020-02-04, 06:22
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
"späka ut sitt sköte" är du inkvisitionspräst?

Och jag frågade dig just hur många cameltoes du ser om dagen? Eller som du nu uttrycker dig som "späker ut sitt sköte".

Prostitution handlar inte enbart om manligt sexuellt behag.

Vad ska "vi" skämmas över? Jag köper inte desperata ungdomar på bordell eller på semester i Afrikanskt land.

Det enda som är sjukt här är att man överhuvudtaget får dessa tankar om tioåriga pojkar, mammas sköte o.s.v.
Jag tror att samma användare skrev nånting om att jag hade romanser.med mina tioåriga elever. Det är inga normala tankar som jag ser det, varesig mammas sköte på Ica eller att en vuxen kvinna skulle ha fantasier eller lust att ha romanser med sina tioåriga elever.
Citera
2020-02-04, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det enda som är sjukt här är att man överhuvudtaget får dessa tankar om tioåriga pojkar, mammas sköte o.s.v.
Jag tror att samma användare skrev nånting om att jag hade romanser.med mina tioåriga elever. Det är inga normala tankar som jag ser det, varesig mammas sköte på Ica eller att en vuxen kvinna skulle ha fantasier eller lust att ha romanser med sina tioåriga elever.
https://www.expressen.se/nyheter/krim/lararinnas-hemliga-relation-med-tioaring-alskar-dig/

Jag tolkar det som att ni är jätteupprörda över samtyckande vuxnas sexliv, samtidigt som ni tycker det är helt på sin plats att vuxna kvinnor sexualiserar det offentliga rummet med fittor, pattar och rumpor och utsätter barn för detta.

Ni är glasklara som vanligt.
Citera
2020-02-04, 08:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
https://www.expressen.se/nyheter/krim/lararinnas-hemliga-relation-med-tioaring-alskar-dig/

Jag tolkar det som att ni är jätteupprörda över samtyckande vuxnas sexliv, samtidigt som ni tycker det är helt på sin plats att vuxna kvinnor sexualiserar det offentliga rummet med fittor, pattar och rumpor och utsätter barn för detta.

Ni är glasklara som vanligt.

Nej, jag tycker du ska tolka det precis som det stod. Det är du som har sjuka tankegångar om barn och sex.
Citera
2020-02-04, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Ja precis, HUR ska du kunna bedöma en annan människas verkliga lust om du betalar för den?
Sluta betala för sex!

Folk kan ha sex av andra skäl än lust, även om det inte handlar om direkt betalning, så det går aldrig att veta säkert. Den logiska konsekvensen av ditt resonemang är att man aldrig bör ha sex, eftersom det aldrig går säkert veta om den andre har lust.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in