Citat:
Ursprungligen postat av
tuggish
Om du pallar att vara med en tjej på 22 och kan connecta med henne så visst kör. Tänker mig att det hela löser sig automatiskt. De kvinnor som är för unga för dig kommer du inte orka bygga ett förhållande med.
Eftersom kvinnor i 20 års åldern är runt 10 år äldre än oss män (när vi är i 20 års åldern) mentalt, så är ett förhållande mellan en kvinna i 20 års åldern och en man i 30-40 års åldern en perfekt kombination.
Det tar tid för oss män att växa till oss, runt en sisådär 10 år (så är det bara) det är en organisk process som inte kan skyndas på. Det måste ta den tid det tar. Som om du är en man på 30-40, och du har ordning på ditt liv, du är i bra form, osv osv, så är det självklart att du skall eftersträva att ha ett förhållande med en kvinna i 20 års åldern. Självklart liksom.
Edit.
Någon nämnde 15, det är för ungt, som 30-40 årig man så har du ingenting gemensamt med en 15 årig kvinna, och du skall ju också vara intim med kvinnan ifråga, eller hur? Precis, så 20 till säg 25 är det som gäller. Då har en kvinna mognat, har lite erfarenhet, ni är mentalt livärdiga vad avser mognad osv.
Återigen, du ska överhuvudtaget INTE bry dig om om feminister och gamla tanter (30+, ja 30+ för rent biologiskt så är kvinnor i den här åldern....gamla) som försöker shama dig. Som jag sa i mitt förra inlägg, de är inte längre aktuella, män ser dom inte längre, män attraheras inte av dem längre. Och detta är dessa kvinnor FULLT medvetna om. Ignorera dom och deras inlägg. De är bara ute efter att mentalt misshandla män, sedan efteråt försköka vända på steken och få det till att de är offer. Dessa kvinnor skall ALLA män helt och hållet ignorera, ge dom ingen uppmärksamhet, om det inte går att unvika så förlöjliga dom med humor. Funkar alltid, ett bra sätt att neutralisera deras mentala misshandel på. Dom är gamla och bittra och hatar män, faktum är, de hatar oftast också sig själva, ingen kärlek i dom längre.
Lycka till.