2020-01-30, 23:34
Medlem
15
Citera
2020-01-30, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Ok, bra att få det svart på vitt. Då får jag börja knarka igen i stället
Bara massa fula avundsjuka män och kvinnor som uttalar sig, är själv i din ålder, och mitt tipps blir gå varsamt fram, låt dem komma till dig flörta snyggt och subtilt, men som sagt under 30 är sällan man orkar lyssna på
men sätta på
kan ju gå
buenos
Citera
2020-01-30, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Ja, gubbar får ju fortsätta intala sig själva och försöka övertyga sig själva om att det är så.
Men de enda som vet, är unga tjejer. Fråga dem.

I din värld så är tydligen alla människor stöpta i samma form. Men sådan är inte alltid verkligheten.
Citera
2020-01-30, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onsala
I din värld så är tydligen alla människor stöpta i samma form. Men sådan är inte alltid verkligheten.

Verkligen bland gamla snuskgubbar är inte den rätta verkligheten.
Citera
2020-01-30, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Verkligen bland gamla snuskgubbar är inte den rätta verkligheten.
Dina svar tyder på att du är en pellejöns...
Citera
2020-01-31, 19:01
Bannlyst
Är 40+ och har det problemet. Går så varligt fram att det uppfattas som att jag inte gör ett skit. Vill inte bli bränd. Hoppas, hoppas att hon, strax över 30, tar initiativet. Det finns någonting där. Jag är övertygad om att vi skulle trivas ihop. Vill gosa med henne.

Undrar om hon tror jag bara kallpratar med henne. Jag pratar med henne för att jag faktiskt tycker om henne.

Har nyligen träffat en något äldre som var lättare eftersom hon pratade så mycket mer ledigt. Denna har det inte riktigt lika lätt för det. Med den äldre blev det dock ingenting och då vill jag plötsligt ha mer av ett avstånd. Därför är man rädd för ett nytt misslyckande.
Senast redigerad av Mertillen 2020-01-31 kl. 19:03.
Citera
2020-02-03, 02:50
Medlem
vasaduellers avatar
Fyra år senare, så vet jag själv svaret på min fråga.

Citera
2020-02-03, 03:05
Medlem
18+
Tycker ni om varandra så har åldern ingen betydelse
Citera
2020-02-03, 15:06
Avslutad
Lagen säger 15. Så det är vad jag anser är ok.
Moraltjat och annat tjafs från människor som i övrigt knappt har någon ger jag inte mycket för.
Är det helt lugnt att käringar på boenden utnyttjar unga män sexuellt har jag inga problem med att äldre män gör sitt med unga kvinnor som har, till skillnad från unga män på boenden, rätten att välja utan konsekvenser.
Att jag själv inte skulle röra en tjej under 20 spelar ingen roll. Rules are rules, don't like them? Change them.
Citera
2020-02-03, 15:42
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Fyra år senare, så vet jag själv svaret på min fråga.

Om du pallar att vara med en tjej på 22 och kan connecta med henne så visst kör. Tänker mig att det hela löser sig automatiskt. De kvinnor som är för unga för dig kommer du inte orka bygga ett förhållande med.
Citera
2020-02-03, 18:53
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Om du pallar att vara med en tjej på 22 och kan connecta med henne så visst kör. Tänker mig att det hela löser sig automatiskt. De kvinnor som är för unga för dig kommer du inte orka bygga ett förhållande med.
Precis. Det kan liksom aldrig bli något problem om man söker ett förhållande och inte en kortare flört.
Citera
2020-02-03, 19:03
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Precis. Det kan liksom aldrig bli något problem om man söker ett förhållande och inte en kortare flört.

Var det ironiskt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in