Citat:
Ursprungligen postat av
vasadueller
Ok, bra att få det svart på vitt. Då får jag börja knarka igen i stället

Bara massa fula avundsjuka män och kvinnor som uttalar sig, är själv i din ålder, och mitt tipps blir gå varsamt fram, låt dem komma till dig flörta snyggt och subtilt, men som sagt under 30 är sällan man orkar lyssna på
men sätta på
kan ju gå
buenos