2020-02-02, 05:17
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ResareBengt
Japp, jag tänkte väl det. Vem fan lämnar in sina ID handlingar på sådana amatörsidor 🤦
Med chatten, menar du här då eller? Alltså dom som gör reklam här, är det tråden du menar med chatten?

Mitt ID har du för genom att lura mig.

Vänligen håll käften.
Du verkar tappad bakom en hiss!Mitt råd till dig som snackar en massa skit
Bli vän med ORTEN han löser alla dina problem
Han är kungen på detta han har alla lösningar du behöver
Lycka till
2020-02-02, 05:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Du verkar tappad bakom en hiss!Mitt råd till dig som snackar en massa skit
Bli vän med ORTEN han löser alla dina problem
Han är kungen på detta han har alla lösningar du behöver
Lycka till
Dom som är tappade är dom som väljer att lämna ut sina ID handlingar till anonyma sidor utan kontaktuppgifter

Vet faktiskt inte hur man kan bli mer tappad. Jag följer det klassiska rådet, skaffa lagerjobb eller liknande tills man verkligen hittar legitima sidor som kan bekräfta sig själva, och där hundratals andra riktiga människor kan bekräfta och recensera dom.

Moderatorer borde banna idioter och bedragare som dig, och även låsa tråden, eller helst av allt ta bort den.
2020-02-02, 05:27
Medlem
Citat:
Kan du inte traska vidare själv. Varför blir du arg? VA?

Kanske bevisar nåt, nåt väldigt skumt, blir du irriterad nu när jag förstår? Det är det som är tanken, att spela dum och låta idioterna bakom dessa sidor avslöja sig. Om det skulle vara äkta skulle du inte bli så himla ledsen över att folk frågar.

Du får träna på att bli en bättre lögnare.

Etablerade företag har alltid kontaktuppgifter på första sidan.

A L L T I D !

Ska du söka ett seriöst företag så söker du till CW (Cloudworkers) så slipper du bli lurad, id-kapad och sånt där. Du slipper även alla problem med skatt då de inte ger ut sånt till Skatteverket (Detta pga att de är baserade i England och nu med Brexit och deras utträde ur EU så har upplysningsplikten gällande inkomster till andra medlemsstater försvunnit). Men det är bra du är vaksam på sådana där fejksidor, du är en uppmärksam och smart man det märker jag.
Senast redigerad av Ictura 2020-02-02 kl. 05:35.
2020-02-02, 05:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Ska du söka ett seriöst företag så söker du till CW (Cloudworkers) så slipper du bli lurad, id-kapad och sånt där. Du slipper även alla problem med skatt då de inte ger ut sånt till Skatteverket. Men det är bra du är vaksam på sådana där fejksidor, du är en uppmärksam och smart man det märker jag.
En annan person som alltså är registrerad sen 2005/2006, är du kanske en annan "chef" och bedragare som vill lura andra genom att berömma dom lite smått och gott?

Cloudworkers har samma skitiga layout som den första skiten.
Låter så white trash allt detta. Bättre att skaffa jobb som en man.
2020-02-02, 05:38
Medlem
Citat:
En annan person som alltså är registrerad sen 2005/2006, är du kanske en annan "chef" och bedragare som vill lura andra genom att berömma dom lite smått och gott?

Cloudworkers har väl mycket bättre layout och de har även kontaktuppgifter (adress, telefonnummer och e-post) på sin sida. Väldigt trevlig support och alltid vänliga när jag ringer dit. Fråga efter Sara om du ringer dit och hälsa från mig. Så det är 100% seriöst är det. Men det är bra du ifrågasätter, du är en vis och intelligent man.
2020-02-02, 05:40
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:

Du ska nog skaffa dig ett vanligt arbete kör lastbil sälja bananer på torget
Stå på fabrik det blir nog bra för alla parter tror jag på.
Du är liksom negativ till det mesta vet inte om din barndom kanske var slitsam.
Men som man säger gå vidare
2020-02-02, 07:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Cloudworkers har väl mycket bättre layout och de har även kontaktuppgifter (adress, telefonnummer och e-post) på sin sida. Väldigt trevlig support och alltid vänliga när jag ringer dit. Fråga efter Sara om du ringer dit och hälsa från mig. Så det är 100% seriöst är det. Men det är bra du ifrågasätter, du är en vis och intelligent man.
Ok ok

Det går fortfarande inte 100 procent veta vilka det verkligen är som ligger bakom sidorna, kanske är familjemaffia. Du kan ju redan namnen. Dags att legitimera sig på ett eller andra sätt, antingen deras företag och eller genom skatteverket.

Finns många metoder. Youtube reviews räcker inte för en som mig.

Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Du ska nog skaffa dig ett vanligt arbete kör lastbil sälja bananer på torget
Stå på fabrik det blir nog bra för alla parter tror jag på.
Du är liksom negativ till det mesta vet inte om din barndom kanske var slitsam.
Men som man säger gå vidare
Stå på fabrik gör jag redan. Och är man bemannad får man långt över vad dom flesta yrkesutbildningarna ger efter anställning.

Köra lastbil är väldigt kul, i alla fall enligt dom jag har pratat med, man sitter där på nätterna och kör medan musiken gör sitt i bakgrunden.

Min barndom har nog varit som dom allra flesta i detta landet, och har ingenting att göra med om att vara mentalt efterbliven som vissa andra och lämna ut ID handlingar till anonyma källor på internet.

När dina kompisar bakom en grön-vit cirkus-hemsida kan legitimera sig statligt eller genom företag som är registrerade och anmälda till skatteverket då kan vi börja snacka.

Riktiga hanar arbetar hårt och åtminstone ärligt, till skillnad från lata beta-hanar som vill lura till sig pengar genom bögiga scams.
2020-02-02, 07:44
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ok ok

Det går fortfarande inte 100 procent veta vilka det verkligen är som ligger bakom sidorna, kanske är familjemaffia. Du kan ju redan namnen. Dags att legitimera sig på ett eller andra sätt, antingen deras företag och eller genom skatteverket.

Stå på fabrik gör jag redan. Och är man bemannad får man långt över vad dom flesta yrkesutbildningarna ger efter anställning.

Köra lastbil är väldigt kul, i alla fall enligt dom jag har pratat med, man sitter där på nätterna och kör medan musiken gör sitt i bakgrunden.

Min barndom har nog varit som dom allra flesta i detta landet, och har ingenting att göra med om att vara mentalt efterbliven som vissa andra och lämna ut ID handlingar till anonyma källor på internet.

När dina kompisar bakom en grön-vit cirkus-hemsida kan legitimera sig statligt eller genom företag som är registrerade och anmälda till skatteverket då kan vi börja snacka.

Riktiga hanar arbetar hårt och åtminstone ärligt, till skillnad från lata beta-hanar som vill lura till sig pengar genom bögiga scams.
Med detta menar du att vi andra inte arbetat hårt och slitit?Förutfattade meningar de lux.
Lurar vet jag inte hur du får ihop livet är ju som det är du får betala för en tjänst,detsamma om du vill skita på stan då kostar det 5:-.
Bra du arbetar hårt och sliter det gillar man att höra ladda för pensionen.
Ha en bra dag har inte tid ska lägga mig i poolen det är mer soft för solen lyser
tempen står på +32 Ciao gullet
2020-02-02, 08:58
Medlem
Håller med Bengt, maken till skitjobb, sitta och titta penisar och lura äldre män 2020 vad händer?
Lite heder får man väl ha i kroppen. Bättre att söka ett riktigt jobb som en man.
2020-02-02, 12:12
Medlem
DonLatinos avatar
Citat:
Ok ok

Är du smart och har rationellt tänkande, vilket, jag inte kan se utifrån dina tidigare inlägg, så suddar du dina 4 sista, och suddar ansiktet på ditt ID och visar ditt namn i samband med födelsedatum.

Dumma jävel.
2020-02-02, 12:32
Medlem
Questioneers avatar
Jag förstår inte varför folk blir så upprörda, det är ju så kapitalismen fungerar, folk utnyttas och luras ju hela tiden. Det finns ingen ärlighet kvar i det här samhället, om du jobbar som advokat, försäkringsskadehandläggare, investor eller typ nästan varannat jobb inom service sektorn så lurar du folk på deras pengar och välmående. Om man inte vill tjäna pengar på andras eländen så får man jobbar inom industrin eller landbruket, där man faktiskt jobbar med att skapa något av värde istället för att flytta runt kapital och ta ett oförtjänat procenttal av kapitalet.
Senast redigerad av Questioneer 2020-02-02 kl. 12:53.
2020-02-02, 12:39
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Dom som är tappade är dom som väljer att lämna ut sina ID handlingar till anonyma sidor utan kontaktuppgifter

Vet faktiskt inte hur man kan bli mer tappad. Jag följer det klassiska rådet, skaffa lagerjobb eller liknande tills man verkligen hittar legitima sidor som kan bekräfta sig själva, och där hundratals andra riktiga människor kan bekräfta och recensera dom.

Moderatorer borde banna idioter och bedragare som dig, och även låsa tråden, eller helst av allt ta bort den.

Hahaha kom du med fallskärm eller??
Söker du jobb så brukar du väl ALLTID få lämna ut personuppgifter? Hur ska din arbetsgivare annars veta att du är grön , ostraffad eventuellt om du söker vissa jobb, göra utbetalningar med mera.
Sätt dig utanför Ica istället med en kopp så slipper du visa ID.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in