2020-02-02, 04:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Vad tror du dom ska ha ditt ID till våldta dig skicka dig till Ryssland fängsla dig?
Ganska naturligt dom kräver en form av handling för dom vill kanske veta vem som ev arbetar för dom.
Jo, det är ju klart, men jag menar mer om sidan jag söker på är falsk eller inte. Man verkar ju inte till exempel kunna kontakta dom eller veta vad det är för typ av support man har att göra med. Dejtingsida, MS office osv.
2020-02-02, 04:30
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ResareBengt
Jo, det är ju klart, men jag menar mer om sidan jag söker på är falsk eller inte. Man verkar ju inte till exempel kunna kontakta dom eller veta vad det är för typ av support man har att göra med. Dejtingsida, MS office osv.
Som du ser lever denna tråd sedan länge då är det ganska lite falskt tror jag väl.
Hade det varit falska sidor så skulle denna tråd gå bananas misstänker jag.
Jag tror inte dom lägger ner tid och fokus på att vilja har 500 frågor per dag för att behaga
folk som bara ska fråga.Det är troligen deras policy bara gilla läget
2020-02-02, 04:32
Bannlyst
Citat:
Som du ser lever denna tråd sedan länge då är det ganska lite falskt tror jag väl.
Hade det varit falska sidor så skulle denna tråd gå bananas misstänker jag.
Jag tror inte dom lägger ner tid och fokus på att vilja har 500 frågor per dag för att behaga
folk som bara ska fråga.Det är troligen deras policy bara gilla läget
Har du själv sökt? Eller du kanske redan jobbar med detta?
2020-02-02, 04:34
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Har du själv sökt? Eller du kanske redan jobbar med detta?
Så är det ju att jag arbetar där såklart annars hade jag kanske inte kunnat svara på det du frågar om.
Ja jo det fungerar livet leker och det är fortfarande sol och +32
2020-02-02, 04:37
Bannlyst
Citat:
Så är det ju att jag arbetar där såklart annars hade jag kanske inte kunnat svara på det du frågar om.
Ja jo det fungerar livet leker och det är fortfarande sol och +32
Du svarade inte på om den var riktig i början vilket får mig att bli misstänksam.

Det känns som om du försöker lura mig på sättet du skriver. Så du menar att du jobbar på den sidan som jag trodde var falsk från början?

Jag verkar ju inte vara den enda i den här tråden som tror att just dom är lite märkliga.

Se gärna dessa inläggen.

(FB) Chattoperatör jobba-hemifran

2020-02-02, 04:43
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Du svarade inte på om den var riktig i början vilket får mig att bli misstänksam.

Det känns som om du försöker lura mig på sättet du skriver. Så du menar att du jobbar på den sidan som jag trodde var falsk från början?

Jag verkar ju inte vara den enda i den här tråden som tror att just dom är lite märkliga.

Se gärna dessa inläggen.

Vad har jag för att lura dig tänkte du?
jag svarade på dina frågor svårare än så är det inte man ska inte lyssna för mycket på en massa
dravvel fridmannen är en speciell person kan man tillägga.
Hur tänker du liksom nu vad är poängen till att jag skulle lura dig anser du?
2020-02-02, 04:50
Medlem
Citat:

Se gärna dessa inläggen.

Men lilla prins resaren bengt, denna sida är falsk du behöver inte skicka in ID. Hoppas du förstår detta och inte skickar in något på någon skum sida. De säljer ju din information på svarta marknaden, darkweb vettu. De som skriver mest i chatten är toppcheferna gurkan och co. De gör reklam för sajterna bara men jag har antivirus på och hoppas ni andra har det. Nu kör jag nattskiftet på lagret.
2020-02-02, 04:53
Medlem
Citat:
Ok, den första länken som jag skickade fungerar då alltså? Så det är säkert att jag skickar in mitt ID?

Nej dom söker upp dig då, kidnappar dig och sen blir det halshuggning live på Al Jazeera.

Det är helt säkert, det är inget farligt detta.
2020-02-02, 04:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Men lilla prins resaren bengt, denna sida är falsk du behöver inte skicka in ID. Hoppas du förstår detta och inte skickar in något på någon skum sida. De säljer ju din information på svarta marknaden, darkweb vettu. De som skriver mest i chatten är toppcheferna gurkan och co. De gör reklam för sajterna bara men jag har antivirus på och hoppas ni andra har det. Nu kör jag nattskiftet på lagret.
Japp, jag tänkte väl det. Vem fan lämnar in sina ID handlingar på sådana amatörsidor 🤦
Med chatten, menar du här då eller? Alltså dom som gör reklam här, är det tråden du menar med chatten?

Citat:
Vad har jag för att lura dig tänkte du?
jag svarade på dina frågor svårare än så är det inte man ska inte lyssna för mycket på en massa
dravvel fridmannen är en speciell person kan man tillägga.
Hur tänker du liksom nu vad är poängen till att jag skulle lura dig anser du?
Mitt ID har du för genom att lura mig.

Vänligen håll käften.
Senast redigerad av ResareBengt 2020-02-02 kl. 05:03.
2020-02-02, 04:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Nej dom söker upp dig då, kidnappar dig och sen blir det halshuggning live på Al Jazeera.

Det är helt säkert, det är inget farligt detta.
Eller så beställer dom tusen saker i mitt namn, gör andra olagligheter som är värre än att kanske bli kidnappad och halshuggen.
2020-02-02, 05:05
Medlem
Citat:
Eller så beställer dom tusen saker i mitt namn, gör andra olagligheter som är värre än att kanske bli kidnappad och halshuggen.

Jo det är ju det etablerade företag gör i regel. Anställer folk och sen beställer hem saker i deras namn.
Kan du traska vidare till nån annan tråd snälla.
2020-02-02, 05:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Jo det är ju det etablerade företag gör i regel. Anställer folk och sen beställer hem saker i deras namn.
Kan du traska vidare till nån annan tråd snälla.
Kan du inte traska vidare själv. Varför blir du arg? VA?

Kanske bevisar nåt, nåt väldigt skumt, blir du irriterad nu när jag förstår? Det är det som är tanken, att spela dum och låta idioterna bakom dessa sidor avslöja sig. Om det skulle vara äkta skulle du inte bli så himla ledsen över att folk frågar.

Du får träna på att bli en bättre lögnare.

Etablerade företag har alltid kontaktuppgifter på första sidan.

A L L T I D !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in