Citat:
Ursprungligen postat av
Ictura
Cloudworkers har väl mycket bättre layout och de har även kontaktuppgifter (adress, telefonnummer och e-post) på sin sida. Väldigt trevlig support och alltid vänliga när jag ringer dit. Fråga efter Sara om du ringer dit och hälsa från mig. Så det är 100% seriöst är det. Men det är bra du ifrågasätter, du är en vis och intelligent man.
Ok ok
Det går fortfarande inte 100 procent veta vilka det verkligen är som ligger bakom sidorna, kanske är familjemaffia. Du kan ju redan namnen. Dags att legitimera sig på ett eller andra sätt, antingen deras företag och eller genom skatteverket.
Finns många metoder. Youtube reviews räcker inte för en som mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
sebastian66
Du ska nog skaffa dig ett vanligt arbete kör lastbil sälja bananer på torget
Stå på fabrik det blir nog bra för alla parter tror jag på.
Du är liksom negativ till det mesta vet inte om din barndom kanske var slitsam.
Men som man säger gå vidare
Stå på fabrik gör jag redan. Och är man bemannad får man långt över vad dom flesta yrkesutbildningarna ger efter anställning.
Köra lastbil är väldigt kul, i alla fall enligt dom jag har pratat med, man sitter där på nätterna och kör medan musiken gör sitt i bakgrunden.
Min barndom har nog varit som dom allra flesta i detta landet, och har ingenting att göra med om att vara mentalt efterbliven som vissa andra och lämna ut ID handlingar till anonyma källor på internet.
När dina kompisar bakom en grön-vit cirkus-hemsida kan legitimera sig statligt eller genom företag som är registrerade och anmälda till skatteverket då kan vi börja snacka.
Riktiga hanar arbetar hårt och åtminstone ärligt, till skillnad från lata beta-hanar som vill lura till sig pengar genom bögiga scams.