Citat:
Ursprungligen postat av
LuluBrooksie
För de som inte hinner se filmen innan den tas bort (det var JÄTTESVÅRT att ladda den)
* filmaren filmar dörröppningen på bussen som lämnats så öppen som möjligt
* där passagerarsätena skulle vara har de plockat ut dem för att få plats för liksäckar
* åtminstone 5 st där, i gula och orange liksäckar /body bags
* inne i sjukhuset ser det ut att vara en kropp på en brits inlindad i svart. Kanske något annat...
* på väg ut igen filmar han bakluckan på bussen. Helt full, liiite luft upptill. Gissar på att en sån buss har plats för tio-tolv passagerares väskor så det var säkert en 6-8 liksäckar där. Också.
* som en observant Flashbackare sa, de bär även ut en kropp i liksäck på väg till bussen
* kremeringsentreprenören, är det han i helsvart kostym och typ diskhandskar? De ska inte åka än bussdelen är ju bara halvfull. De tar det lugnt, väntar på fler.
= 12-15 kroppar i en ögonblicks video. Business as usual.
Om det här inte känns som domedagen vet jag inte vad som gör det.
Jag blir helt jävla matt.
Hur fan tror du man skulle hantera det då? Skicka runt liken fritt inne på sjukhusen? Låtsas som att det inte finns någon smitta?
Fan ni är helt från vettet allihopa. Ni blir livrädda oavsett vad som händer. Är det hysch-hysch så spekulerar ni att Kina har lagt locket på och alla dör till höger och vänster. Kommer det en video som visar att man transporterar bort avlidna personer SOM MAN SKA GÖRA UNDER ETT PÅGÅENDE UTBROTT så hittar ni fan fel i det också.
Ärligt talat, sök till psykakuten och berätta hur ni känner för det här så att ni får hjälp. Jag har själv sökt dit under en svår period då jag inte kunde hantera min ångest, man får hjälp.