2020-02-01, 01:10
Medlem
HateWrecks avatar
Annas keramikserie kunde heta "Knubbig" eller "Rultig" på Ikea.
Kanske "Stabbig" eller "Krallig".. Men "Tjocksmock" är nog för mycket.
"Proppmätt" kunde också vara en möjlighet.

"Svullen" låter mer som erotisk keramik, men det vore väl iofs ngt fint för makarna att ägna sig åt tillsammans?
Ett familjeföretag liksom, med egen hemsida och allt? Workshops?
Citera
2020-02-01, 09:58
Medlem
förundras över hur anna som enligt sig själv har så mkt fantastiska hemliga möten o fullt upp har tid o sitta på insta så mkt! Men det klart hon får väl ta igen det hon missat. Hon ser det verkligen som att hon är en enormt intressant person som alla vill ha en bit utav

https://postimg.cc/gallery/1merpvs6i/
Citera
2020-02-01, 10:08
Medlem
Kul att Lilla Anna har fått utlopp för sin inneboende kreativitet. Nu återstår det att köpa en egen förbränningsugn om hon vill starta keramikverkstad där hemma.
Citera
2020-02-01, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Tror vi kan utesluta pollen så här års, samt ms, reuma. Inflammatoriska sjukdomar skulle kunna passa profilen.

Du har fel, pollensäsongen har börjat pga den milda vintern .

https://www.expressen.se/halsoliv/ha...-tidigt-i-var/
Citera
2020-02-01, 10:26
Medlem
Jag tycker muggarna och skålarna ser bra ut. Jag skulle lätt köpa dom om de såldes. Anna borde satsa på detta istället för sången. Tänk om Carl Philip och hon kunde göra en serie, han designar och hon gör sakerna. En dokusåpa med dom två och deras samarbete. 😁
Citera
2020-02-01, 10:32
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Jag tycker muggarna och skålarna ser bra ut. Jag skulle lätt köpa dom om de såldes. Anna borde satsa på detta istället för sången. Tänk om Carl Philip och hon kunde göra en serie, han designar och hon gör sakerna. En dokusåpa med dom två och deras samarbete. 😁
Ja, en ny kollektion kunde heta "Fettet Brinner by Book and Bernadotte". Jfr gnistskyddet Slottet Brinner av nämnde prins (eller snarare Eric Ericson).
Citera
2020-02-01, 10:32
Medlem
Jag tror vi kan utesluta att anna äter kortison. Inte har hon skör hud med blåsvarta fläckar som tyder på kortison i hög dos. Inte heller har hon det så typiska, klotrunda, ansikte som är så vanligt. Fast alla annas foton är ju utan filter så det kan väl ordnas 🤭
Senast redigerad av Bellint 2020-02-01 kl. 10:37.
Citera
2020-02-01, 12:02
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Kul att Lilla Anna har fått utlopp för sin inneboende kreativitet. Nu återstår det att köpa en egen förbränningsugn om hon vill starta keramikverkstad där hemma.
Vi får väl se om Roberto har råd med Annas nya och tillfälliga hobby.
Pengar kommer hon inte dra in på detta heller men kul om hon hittat något vettigt att göra.
Citera
2020-02-01, 12:09
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Vi får väl se om Roberto har råd med Annas nya och tillfälliga hobby.
Pengar kommer hon inte dra in på detta heller men kul om hon hittat något vettigt att göra.

Det är bara tillfälligt, snart blir hon osams med alla på drejkursen eftersom hon inte blir tillräckligt beundrad av övriga deltagare och läraren.
Citera
2020-02-01, 12:13
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Du har fel, pollensäsongen har börjat pga den milda vintern .

https://www.expressen.se/halsoliv/ha...-tidigt-i-var/
Oh fan, det var ett tag sedan jag var i arktiska Märsta. Klimatförändringarna har nått ända dit.
Anna skulle kunna bli klimataktivist nu när hon kan vara så nära och studera naturen.
Citera
2020-02-01, 14:08
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det är bara tillfälligt, snart blir hon osams med alla på drejkursen eftersom hon inte blir tillräckligt beundrad av övriga deltagare och läraren.

Det har du säkert rätt i. Hon har ju inte heller gjort sig känd för att kunna ta minsta kritik, även om den är vänlig och konstruktiv. Nej, då är det påhopp och hat.
Inte ens vänliga råd kan hon ta till sig. Om läraren tillexempel säger: "Anna, jag tror inte det är bra att äta så där mycket lera" får hon raseriutbrott följt av den vanliga gråtattacken.
"Va? Hur understår du dig? Bam, bam, bam!!! Jag är Anna Book, Sveriges mest folkkära artist! Ni är alla bara avundsjuka! Buhuhuhuu, alla är så elaka." Osv. i all oändlighet.
Citera
2020-02-01, 14:20
Medlem
Anna visar upp sovrummet, lyx lyx lyx säger hon

https://postimg.cc/gallery/25gzka1xk/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in