2020-01-29, 19:11
Medlem
Hörde från en bekant att dem håller på och rensa henne lägenhet på saker så hon har i alla fall förlorat lägenheten.
Citera
2020-01-29, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av furry1900
Hörde från en bekant att dem håller på och rensa henne lägenhet på saker så hon har i alla fall förlorat lägenheten.

Det är ungefär samma sak som jag har hört, fast tvärtom. Dvs att det pågår aktivitet i lägenheten men det jag har hört är att de håller på att iordningställa den, inklusive insynsskydda den. En tolkning man då lätt gör är att det är pga att hon är på väg att flytta in igen. Men vilken tolkning som är korrekt lär väl visa sig inom någon vecka eller två.
Citera
2020-01-29, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Det är ungefär samma sak som jag har hört, fast tvärtom. Dvs att det pågår aktivitet i lägenheten men det jag har hört är att de håller på att iordningställa den, inklusive insynsskydda den. En tolkning man då lätt gör är att det är pga att hon är på väg att flytta in igen. Men vilken tolkning som är korrekt lär väl visa sig inom någon vecka eller två.

Okej för denna bekant hade sätt att hennes moster flyttade ut saker från lägenheten samt förrådet och att det se tomt ut i lägenheten men som du säger så får vi se vilken tolkning som är korrekt inom någon vecka eller två
Citera
2020-01-29, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av furry1900
Okej för denna bekant hade sätt att hennes moster flyttade ut saker från lägenheten samt förrådet och att det se tomt ut i lägenheten men som du säger så får vi se vilken tolkning som är korrekt inom någon vecka eller två

Kan hålla med om att det låter mer logiskt att flytta ut saker, för oavsett vilken dom det blir verkar det ju märkligt om hon ens skulle vilja återvända till lägenheten. Men tiden lär väl visa hur det blir.
Citera
2020-01-29, 22:42
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Kan hålla med om att det låter mer logiskt att flytta ut saker, för oavsett vilken dom det blir verkar det ju märkligt om hon ens skulle vilja återvända till lägenheten. Men tiden lär väl visa hur det blir.

Det ena utesluter väl inte det andra. Mammans saker flyttades väl ut och lägenheten iordningsställs troligtvis för nästa hyresgäster. Inga lägenheter står väl tomma numera. Var ska den snabbt växande arbetarklassen bo?
Citera
2020-01-31, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Vilket fall är detta du talar om, vill gärna veta mer?
Vänd Dig till Polisen om Du får svar av dem.
Citera
2020-02-03, 11:10
Medlem
meas19s avatar
Idag åtalas hon!

Text TT: BROTT En 32-årig kvinna i Halmstads kommun åtalas för att ha mördat sin fyraåriga son.

Jag gör gällande att hon har strypt sin son. Närmare än så vill jag inte gå in på vad som har framkommit, säger åklagaren Ann-Christin Claesson till TT.
Citera
2020-02-03, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meas19
Idag åtalas hon!

Text TT: BROTT En 32-årig kvinna i Halmstads kommun åtalas för att ha mördat sin fyraåriga son.

Jag gör gällande att hon har strypt sin son. Närmare än så vill jag inte gå in på vad som har framkommit, säger åklagaren Ann-Christin Claesson till TT.

Någon som beställt FUP eller ska man slänga iväg ett Mail? I värsta fall kostar den en del
Citera
2020-02-03, 11:50
Medlem
Ja, där hade jag fel i ett tidigare inlägg. Hon åtalas alltså för mord.

Ur Hallandsposten:

"På måndagen var alla kompletterande förhör som behövde göras, efter att NFC lämnat över sitt material, klara och åtalet lämnades till Halmstads tingsrätt.

Rättegången kommer att hållas nästa vecka."

samt

"– Jag ser inga tveksamheter kring dödsorsaken, det baseras på hennes egna uppgifter och skadorna på pojken och halsduken har använts till att göra det, säger åklagaren""
Citera
2020-02-03, 11:55
Medlem
Mord=borde vara livstid. Barnet fick 4 års helvete på sin korta tid på jorden för att slutligen bli mördad av den som borde ha älskat honom mest. Må kärringen dö plågsamt.
Citera
2020-02-03, 12:15
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tranflatek
Mord=borde vara livstid. Barnet fick 4 års helvete på sin korta tid på jorden för att slutligen bli mördad av den som borde ha älskat honom mest. Må kärringen dö plågsamt.

Ja visst får man elaka tankar. Stackars lilla försvarslösa pojke.
Citera
2020-02-03, 12:37
Medlem
Vilken sjuk människa alltså..
Skenet bedrar verkligen..

En sån här person kan väl inte bo kvar i Halmstad, alla kommer veta vem svinet är som mördat ett oskyldigt litet barn med sina bara händer. Pinsamt straff dessutom, läste någon skrev yrkar på 4 år..

4 år för att ta ett typ 80-90 år långt liv från någon..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in