2020-01-25, 00:57
Medlem
Hvis han er skyldig og det nærmer seg arrestasjon, hva kan da være en plan B? Reise utenlands og skjule seg?
Citera
2020-01-25, 01:02
Medlem
Farbror-Cthulhus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Nei. Det finnes ingen fremmede GM som har overvåket huset i Sloraveien. Eller som har skrevet det falske trusselbrevet.

Det falske trusselbrevet peker direkte på TH. Han har hatt full informasjon. Han har hatt anledning. Og han "oppdaget" sin egen iscenesatte "forsvinning" av AEH.

Men hvordan har GM fått AEH til å forsvinne uten spor av transport og når? Det er så mye her som jeg virkelig håper vi får vite.
Citera
2020-01-25, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror-Cthulhu
Men hvordan har GM fått AEH til å forsvinne uten spor av transport og når? Det er så mye her som jeg virkelig håper vi får vite.
Det eneste jeg kan komme på av muligheter, er hvis GM valgte et annet åsted enn huset og at overfall, drap og skjuling av lik skjedde på ett sted og dermed ingen behov for transport.

Og at det ev er slik at dette stedet er et sted hun reiste til i levende live uten å bli truet til å bli med. Hun ble kanskje ev lurt til å bli med dit eller at hun ble lurt til å møte opp der alene.
Senast redigerad av POlROT 2020-01-25 kl. 01:08.
Citera
2020-01-25, 01:08
Medlem
Farbror-Cthulhus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Det eneste jeg kan komme på av muligheter, er hvis GM valgte et annet åsted enn huset og at overfall, drap og skjuling av lik skjedde på ett sted og dermed ingen behov for transport.
Det må nok ha gått til på et sådant sett.
Citera
2020-01-25, 01:10
Medlem
Citat:
Jo, men se mitt tillegg i sitatet under:

Det har du helt rett i, registrerte ikke du hadde skrevet dette tidligere, beklager.

Nei da blir det bare spekulasjon, men det er klart at politiet fortsatt kan si en publisering kan skade etterforsking, i alle tilfeller politet ikke ønsker dette ut før nødvendige etterforskningsskritt er fullført.

Syntes forøvrig at det er mistenkelig lite spørsmål knyttet fra medias side til Brøske ang TH, derfor mistenker jeg pålagt taushet fra politiet.
Citera
2020-01-25, 01:13
Medlem
Citat:

Vi ender opp med at 09:14 oppringning ikke var fra AEH når hun var i livet, og at hun er drept/forsvunnet etter teateret kvelden før og morgenen før TH gikk på arbeid.
Citera
2020-01-25, 01:13
Medlem
Farbror-Cthulhus avatar
Citat:
Hvis han er skyldig og det nærmer seg arrestasjon, hva kan da være en plan B? Reise utenlands og skjule seg?
Du sier noe.
Man skulle tro at en såpass planlagt forbrytelse også inkluderte en nødplan.
Men hva om en GM hadde så stor lit til egen genialitet at han aldri så behov for en Plan B?
Citera
2020-01-25, 01:15
Medlem
Farbror-Cthulhus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geir1983
Vi ender opp med at 09:14 oppringning ikke var fra AEH når hun var i livet, og at hun er drept/forsvunnet etter teateret kvelden før og morgenen før TH gikk på arbeid.
Ja, jeg kjenner at det er dit vi er på vei.
Citera
2020-01-25, 01:17
Medlem
Citat:
Du sier noe.
Man skulle tro at en såpass planlagt forbrytelse også inkluderte en nødplan.
Men hva om en GM hadde så stor lit til egen genialitet at han aldri så behov for en Plan B?

En eventuell plan B, dersom det skulle være planlagt er antageligvis ikke gjennomførbart lengre. Såfremt dette var å rømme utenlands.

Mulig han har en annen plan B, men fullt mulig han i dette tilfeller har stolt på tidligere gjennomførte suksesser i livet, og tenkte at å ta livet av konen skulle være relativt overkommelig, og ikke trengtes flere planer.
Citera
2020-01-25, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labradoodle
Nye opplysninger hos VG idag:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1n3WjW/tom-hagen-til-politiet-husnoekkel-sporloest-borte

TH gav nyckeln från garaget till GM. Så att dem både kunde ta sig in och låsa efter.
Citera
2020-01-25, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geir1983
Det har du helt rett i, registrerte ikke du hadde skrevet dette tidligere, beklager.

Nei da blir det bare spekulasjon, men det er klart at politiet fortsatt kan si en publisering kan skade etterforsking, i alle tilfeller politet ikke ønsker dette ut før nødvendige etterforskningsskritt er fullført.

Syntes forøvrig at det er mistenkelig lite spørsmål knyttet fra medias side til Brøske ang TH, derfor mistenker jeg pålagt taushet fra politiet.
Alt i orden :-) Du kunne jo ikke vite at jeg redigerte innlegget etter at du hadde sitert meg.
Du har rett i at politiet fremdeles kan si at visse opplysninger kan skade etterforskningen.
Ja, politiet velger nok nøye ut hva de skal si og ikke si til media.
Citera
2020-01-25, 01:24
Medlem
Farbror-Cthulhus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dow
TH gav nyckeln från garaget till GM. Så att dem både kunde ta sig in och låsa efter.
Tänker du da at TH hadde bett GM om att mörda AEH, eller at TH gav nyckeln til GM vid et annat tilfälle?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in