2020-01-23, 08:32
Medlem
nu ska vi bli nyfikna igen, Anna har skrivit på något nu och det är stort såklart

https://postimg.cc/hz2JX86W
Citera
2020-01-23, 08:51
Medlem
Jaha dags igen för ett storstilat fiasko, alla Tunnans projekt har gått åt helvete senaste måste vara comebacken till musikvärlden före det bloggen om hennes fartfyllda liv. Hon kommer att sabba detta vad det nu kan vara naturligtvis är det något fantastiskt. Fantastiskt är det alltid initialt i Mamma Mus parallella universum för att snart bli ett ingenting. LillTunnan har snart rättegång utfallet av denna kommer att slås upp i media att slaskmedia släpper att en kändisdotter och dokusåpa stjärna torskar för åldringstjuveri och narkotikabrott finns inte. Alla kändisar vet om LillTunnan i den världen går djungeltrumman blixtsnabbt
Citera
2020-01-23, 15:40
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu ska vi bli nyfikna igen, Anna har skrivit på något nu och det är stort såklart

Jag tippar på något nytt spännande "samarbete"! Åh att hon alltid ska göra en så nyfiken! Sedan blir det väl att hon "lovar runt, håller tunnt", eller vad det nu är hon brukar skriva... Hur kan hon fortsätta med Instagram efter allt tjafs om hur hon skulle sluta, lämna flocken, gå sin egen väg etc? Och tycker hon inte att det är pinsamt med groteskt photoshoppade bilder i samma rad som den äkta, runda drejartunnan?
Citera
2020-01-23, 16:28
Medlem
Skottihuvets avatar
Kanske är skilsmässopappren som är undertecknade...???
😂😂
Citera
2020-01-23, 16:43
Medlem
Hon är så patetisk allt hon gör och skriver på ska låta så stort och märkvärdigt, ta ex drejerikursen hur hon skulle hålla det hemligt och hur hon hade offrat sina naglar för det hon önskat i 20 år och så var det en drejkurs?! Mer patetisk människa får man leta efter.
Snart kommer alla tycka synd om mig inläggen komma när minitunnan hamnar i rätt och jag hoppas verkligen att hon döms minst till fotboja
Senast redigerad av Bettybobs 2020-01-23 kl. 16:49.
Citera
2020-01-23, 17:18
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hon är så patetisk allt hon gör och skriver på ska låta så stort och märkvärdigt, ta ex drejerikursen hur hon skulle hålla det hemligt och hur hon hade offrat sina naglar för det hon önskat i 20 år och så var det en drejkurs?! Mer patetisk människa får man leta efter.
Snart kommer alla tycka synd om mig inläggen komma när minitunnan hamnar i rätt och jag hoppas verkligen att hon döms minst till fotboja

När är rättegången?
Citera
2020-01-23, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
När är rättegången?

27/2 kl 9
Citera
2020-01-23, 17:57
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skottihuvet
Kanske är skilsmässopappren som är undertecknade...???
😂😂
Han vågar inte om det är han som ansökt.
Citera
2020-01-23, 18:21
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Gissar att hon skaffat lånekort på Märstabibliotek, något hon drömt om i 20 år.
Citera
2020-01-23, 19:27
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Gissar att hon skaffat lånekort på Märstabibliotek, något hon drömt om i 20 år.
...kul, men det läses nog inte så många böcker i det där hushållet, tror du det? Man skulle tycka att Anna har mycket fritid men hon är nog så upptagen med sig själv att hon inte är intresserad av att ta del av några andra berättelser eller erfarenheter. Under högstadiet blev hon ju ”upptäckt” och skippade gymnasiet (?), så det finns nog inte mycket bildningstörst heller...
Citera
2020-01-23, 19:30
Medlem
Jag är mest förvånad över att det är en bild utan 100% garnityr....
Hur ofta ser man dom läpparna ihop?
Citera
2020-01-23, 19:40
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yadiya
Jag är mest förvånad över att det är en bild utan 100% garnityr....
Hur ofta ser man dom läpparna ihop?
För att markera stundens allvar kanske? Det är ju trots allt ”underskrivet och klart”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in