Citat:
Ursprungligen postat av
Mandelbrot
Tack, men det är i stort sett denna bild jag sett. Var gång jag tittar på den blir jag än mer säker på att det är mitt gamla bälte. Först på bara 60-70% säker, nu börjar det kännas 90%. Får jag känna på eller se det i verkligheten kommer jag nog veta om det är samma. Den hade nämligen en mycket udda typ utav läder som var elastisk, inte spänstig som andra bälten är. Har för mig men är osäker på ifall det var detta bältet vars baksida var lite rödaktiv -inte målad men mer av pigmenterad. Man kunde rulla ihop det och det hade vilat snyggt.
Denna F.D bästis bor utomlands idag, flyttade efter 90-talets slut. Han mådde inte bra alls under 90-talet och var alldeles för fast i Haschrökandet. Jag vill inte nämna för mycket om honom just nu då ifall han inte har med detta att göra eller att det inte är mitt bälte så skall han inte behöva må dåligt igen. Han verkar må mycket bättre idag.
Men jag kan säga att efter ha tittat på inslagen om Malin Olsson, om och om igen, samt tänker på personen som jag känner till, så är det inte bara en klocka som ringer, utan en hel kör utav dem. Kunde sagt många mer paralleller men avstår att göra så offentligt.