Citat:
Ursprungligen postat av
snooper123
Hej!
Jag kommer ha 1,5 gram tjack som jag ska inta nasalt under perioden av 20 timmar. (Exakt). Kommer börja 19.00 och ta sista linan 15.00 nästa dag.
Jag tar tjack 2 gånger i månaden så har ingen vidare tolerans. Det är bra tjack.
Hur tycker ni att jag ska dela upp det? Räcker äns 1,5 gram för mig?
1 gram kan räcka 16 timmar för mig för jag gillar att vara uppe länge.
Så frågan är alltså: Hur bör jag lägga upp snortningen?
Typ 150mg varannan timme? Vad tycker ni?
1,5g känns ju perfekt för ditt tidsspann! Bra också att du sätter upp en tydlig tidsperiod där du ska vara tjackad, det är enligt mig väldigt viktigt för att visa att man har kontroll.
Vad man föredrar är subjektivt. Jag personligen gillar att bomba mer än att snorta, då effekten nästan varar dubbelt så länge för mig. När jag snortar så brukar det börja gå ut efter ca 2h, medan efter en bomb så kan jag ligga och mysa i 4-5h.
Personligen så tycker jag att du ska börja med en stor bomb på typ 250mg. Tjacket tar ju då ca 30min på sig att slå till, men i och med att du är nykter och förhoppningsvis exalterad inför ett kortare tjackrace så gör det inte så mycket. Väntetiden är nästan lika mysig den ju, just vid första doseringen
Fast, ja, om du redan bestämt dig för att endast inta det nasalt så kommer 150mg varannan timme bli perfekt!