2020-01-15, 22:38
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Jag kan ha förståelse för att mord i vissa kretsar ger respekt, även om jag själv har en annan uppfattning om handlingarna. Däremot har jag noll förståelse för att man håller på och kissar på andra i grupp. Dessutom väljer de att filma det och lägga upp på Youtube. De är ju inte vanliga kriminella gängmedlemmar utan något väldigt udda och pinsamt med dessa individer. Hur kan man vara respekterad i sina egna kretsar när man sysslar med sådant? Vem står och viftar med ballen framför sina fiender?

Uppenbarligen för att dom tycker att dom plockar poäng genom att förnedra. Som sagt det är sjuka individer.
Citera
2020-01-15, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Jag kan ha förståelse för att mord i vissa kretsar ger respekt, även om jag själv har en annan uppfattning om handlingarna. Däremot har jag noll förståelse för att man håller på och kissar på andra i grupp. Dessutom väljer de att filma det och lägga upp på Youtube. De är ju inte vanliga kriminella gängmedlemmar utan något väldigt udda och pinsamt med dessa individer. Hur kan man vara respekterad i sina egna kretsar när man sysslar med sådant? Vem står och viftar med ballen framför sina fiender?
Håller med 100 % så jävla perverst. Riktigt bögigt.
Citera
2020-01-15, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Uppenbarligen för att dom tycker att dom plockar poäng genom att förnedra. Som sagt det är sjuka individer.

Det är ju inte så förvånande med tanke på att de tex hyllar den döde Franky som var våldtäktsman. Oavsett vilken gruppering som han eller andra hör till så är de ju ifrån samma umgänge från början och har likartade värderingar.
Citera
2020-01-15, 23:15
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Det är ju inte så förvånande med tanke på att de tex hyllar den döde Franky som var våldtäktsman. Oavsett vilken gruppering som han eller andra hör till så är de ju ifrån samma umgänge från början och har likartade värderingar.

Precis. Inte förvånande alls. Bara tragiskt att vi ska behöva dras med skiten här.
Citera
2020-01-15, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8

Franky var inte våldtäktsman sluta snacka skit, hans polare som idag är DP är det.
Citera
2020-01-15, 23:23
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dondadaa20
Franky var inte våldtäktsman sluta snacka skit, hans polare som idag är DP är det.

Poängen är att dom är vidriga med knas i huvudet, oavsett vad dom heter.
Citera
2020-01-15, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Poängen är att dom är vidriga med knas i huvudet, oavsett vad dom heter.

Vad folk jag känner som vet vem franky är säger han var riktigt schysst. Han var väll bara elak mot dom som var elaka liksom. Man kan ha stort hjärta iallafall, han var omtyckt.
Citera
2020-01-15, 23:43
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Han är dömd för det. Så vi undrar len
Citera
2020-01-15, 23:58
Medlem
Citat:

Vad svamlar du om? Han dömdes för en gruppvåldtäkt så istället för att svara emot när du inte vet ett skit tydligen kan du läsa och lära. Franky var snabbknullare.

Välkommen som ny användare, häng bak och lär dig något istället innan du kommenterar utan att kolla fakta.
Senast redigerad av NoF8 2020-01-16 kl. 00:05.
Citera
2020-01-16, 00:01
Medlem
Citat:
Vad folk jag känner som vet vem franky är säger han var riktigt schysst. Han var väll bara elak mot dom som var elaka liksom. Man kan ha stort hjärta iallafall, han var omtyckt.

Skiter fullständigt i vad folk runt han tyckte, fakta talar för sig själv och de som umgicks med snabbknullaren är lika mycket skit dem. Uppenbarligen var han ett äckel som det var bra att någon smattrade.
Citera
2020-01-16, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
(Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) kan inte ta emot PM...)

Ett par frågor som Polisen borde ha koll på... kanske du har svar, och har möjlighet att kommentera någon eller några...
1). VEM/VILKA var det som Polisen hade spaning på den där natten, och ev skulle plocka in...
2). VARFÖR skulle dessa plockas in? Alternativt - vilken grupp inom Polisen var intresserade av dessa?
3). VILKA TRE greps i bilen på S-malm resp VILKA TVÅ var det som greps på plats i Rinkeby?
4). VILKA TVÅ är "Sekretess 1" resp "Sekretess 5", som annhölls och förvisso är fortsatt misstänkta men som Polisen släppte utan att ens försökte få häktade?

Vad gäller 1). resp 3). ovan KAN det handla om någon/några av följende: POY, HOODZ, H4SHIM, Sekretess 1, Sekretess 5, 1LYAS, 4BDIRIZAQ... eller kanske någon helt annan?

Mvh

Man född 97 samt man född 99 greps i anslutning till brottsplatsen, resterande 3 i bilen på söder. Man född 97 var en person som polisen hade förberedd insats emot. Kan ej uttala mig om så mycket annat som du frågar om i detta forum. Kan dock säga att det finns någon form av teknisk bevisning säkrad.
Citera
2020-01-16, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny.Jeet
Man född 97 samt man född 99 greps i anslutning till brottsplatsen, resterande 3 i bilen på söder. Man född 97 var en person som polisen hade förberedd insats emot. Kan ej uttala mig om så mycket annat som du frågar om i detta forum. Kan dock säga att det finns någon form av teknisk bevisning säkrad.

Tack för förklaringen.

Vet du vad den tekniska bevisningen består av? Om du vet det, hur pass värderar du den? Jag menar hur avgörande eller hur riktad är den? Binder det en eller flera personer tex? Teknisk bevisning är ju otroligt brett i ett ärende och kan ju vara allt ifrån en fimp som sedan avförs eller sådant som knyter personer till varandra.
Senast redigerad av NoF8 2020-01-16 kl. 01:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in