2020-04-19, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Tycker den senare teorin låter trovärdigare och stämmer med vad andra sagt, men RIKTIGT jävla respektlöst att sätta Yasin i den sitsen av snubben från FLG...

Vad betyder 2gunkids för nått egentligen? haha låter som nått dagisbarn har kommit på det namnet..
Poy hade skapat sig själv flera fiender som e på shottaz sida och en av dem e med i Flg men han fick ej röra poy de skulle lösa det men poy ville itw lösa något elr göra så mkt för gänget så han dödades direkt
Citera
2020-04-19, 04:37
Medlem
Shottaz tog både ett W och L, han var ju galen och var kapabel till massa saker men samtidigt så var han inte någon man kunde lita på alltså, han kunde ju inte ens lösa ett problem för gruppen skull
Citera
2020-04-19, 07:53
Medlem
Från vilket håll blev han skjuten? Om Yasin satt brevid så fanns det ju en risk att han kunde blivit skadad själv av kulan..
Citera
2020-04-19, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Tycker den senare teorin låter trovärdigare och stämmer med vad andra sagt, men RIKTIGT jävla respektlöst att sätta Yasin i den sitsen av snubben från FLG...

Vad betyder 2gunkids för nått egentligen? haha låter som nått dagisbarn har kommit på det namnet..

Kommer från Comic Thetwogunkid av Marvel om jag minns rätt
Citera
2020-04-19, 13:53
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Poy hade skapat sig själv flera fiender som e på shottaz sida och en av dem e med i Flg men han fick ej röra poy de skulle lösa det men poy ville itw lösa något elr göra så mkt för gänget så han dödades direkt
Vafan skärp dig med hur du skriver? Så larvigt
Citera
2020-04-19, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Vafan skärp dig med hur du skriver? Så larvigt
Vad är problemet
Citera
2020-04-19, 15:33
Medlem
Okey så nån i FLG sköt Poy, frågan jag ställer mig är: hade Yasin, aye o resten av shottaz ”godkänt” denna avrättning?
Citera
2020-04-19, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Okey så nån i FLG sköt Poy, frågan jag ställer mig är: hade Yasin, aye o resten av shottaz ”godkänt” denna avrättning?
Ingen av de har sörjt honom
Citera
2020-04-19, 17:00
Medlem
R.Bloodworths avatar
Hur vet man att Yasin spytt på plats efter mordet? Eller är det bara rent nonsens?
Citera
2020-04-19, 17:09
Medlem
Jaffar hotar Makkan under förhör. "Jag ska skicka dig till himlen"

https://youtu.be/-AuzSv_NPvk
Citera
2020-04-19, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Hur vet man att Yasin spytt på plats efter mordet? Eller är det bara rent nonsens?

Verkar bara vara fb påhitt. Har inte hört något varken via rykten eller i media om något sådant.
Citera
2020-04-19, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23

De visste i alla fall om det var en stor chans om man säger så, om man inte löste hans konflikt vilket visades sig av oförklarlig anledning olösbar och han fick stå sitt kast kan man säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in