2020-01-14, 11:34
Medlem
-DaRude-s avatar
Snart sitter han med någon blodsugande skumraskadvokat och jobbar på sitt försvar.

"Min klient känner sig orättvist behandlad."

Kan inte någon gå in och skjuta aset en gång för alla. Vi vet ju redan vad detta kommer att leda till. Ett par år med fri tv och mat sedan är han ute och kör ihjäl ditt barn nästa gång.

Han är bortom räddning vilket alla borde förstå vid det här laget. Men sossarna hoppas ju att "nu, just nu, har han fått nog, nu mår han säkert dåligt". Jävla mähän.
Citera
2020-01-14, 11:35
Medlem
Kakksakkers avatar
Hoppas ryggraden gick av på honom!
Citera
2020-01-14, 11:39
Medlem
Ställ honom mot en bergvägg, och låt en lastbil krossa honom långsamt....
Eller allra helst, lägg honom under ett stridsvagnsband, och börja köra nere vid fötterna....
Citera
2020-01-14, 11:41
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Varför inte bara göra ett undantag(gick ju med gymnadielagen) och se till att utvisa den vidriga parasiten?

Han verkar vara född av en svensk mamma i Sverige och då är han per se Svensk medborgare av födsel. Därför är problemet vårt.
Citera
2020-01-14, 11:42
Medlem
duqus avatar
Tragiskt minst sagt:
Mohammed Ali Arrach, 19991205, har brottsregister som en gammal telefonkatalog.
Bor hos morsan när han inte fått ett ynkligt straff för någon av sina eskapader.
Han sköter sin korrspondens via en ökänd postadress "Frejgatan 13".
Finns alltså en affärsverksamhet som sköter om de som inte kan sköta sig själva i samhället.

Mest synd är det för mannen på 50 bast som dog och hans 2 passargerare som skadades svårt och hans anhöriga. Ali själv lär bli utskriven om 2-3 veckor från sjukan och sen gå fritt på stan tills domstolsförhandling typ nummer 235 startar....
Citera
2020-01-14, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Snart sitter han med någon blodsugande skumraskadvokat och jobbar på sitt försvar.

Kan inte någon gå in och skjuta aset en gång för alla. Vi vet ju redan vad detta kommer att leda till. Ett par år med fri tv och mat sedan är han ute och kör ihjäl ditt barn nästa gång.

Han är bortom räddning vilket alla borde förstå vid det här laget. Men sossarna hoppas ju att "nu, just nu, har han fått nog, nu mår han säkert dåligt". Jävla mähän.

Och i tidningen:
Han är världens snällaste.
Han såg fram åt att plugga och jobba.
Osv
Citera
2020-01-14, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-

Hat mot kultur berikaren, i långa banor?!!
Missriktat - rikta agget mot de tokskallar som nu utsätter medborgare för ett djävligt fånigt och dödfött litet "samhällsexperiment". Detta istället för att internera aktuellt kriminellt pack.
I ett sundare rike , såsom i usa, hade de skadade och anhöriga till den döde i Golfen ha stämt skiten ur statsapparaten. Händer aldrig här, nähä!
Citera
2020-01-14, 11:45
Medlem
Äppelkäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Om DU betalar för vården med egna pengar..
Nä, bättre, och betydligt billigare för oss som jobbar (och måste finansiera vård) om fanskspet dött.
Han kan vårdas hemma av sin bristfälliga morsa, hon har ju en inte obetydlig del i att en oskyldig har dött. Det räcker att hon blaskar av sin avföda och plastunderlägget vid stomipåsbyte någon gång per dag och att hon fyller på näringsvätskan i ställningen bredvid sängen då och då.

Jag betalar för övrigt redan för ”vård” av kriminella kräk med mina alldeles egna pengar och jag skulle kunna betala lite till om det hade nån effekt.
Citera
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LorenaSanchez
Nej han kommer inte få ett kännbart straff, det fattar du väl själv. Senast fick killen typ tre år...
Har själv fått hoppa undan två gånger när polisen jagat bilar, tycker inte det är i proportion till riskerna att jaga bilar för skitbrott, de släpps ofta direkt efter en biljakt. Vad var nyttan att utsätta oskyldiga för risker då?
Nyttan är att döda så många dumma svenskar som möjligt. Sedan släpper man ut de igen så att de kan döda fler dumma svenne bananer. Du måste förstå detta någon gång, varför man släpper ut farliga brottslingar.

Hela invasionen av arabmän var planerad sedan år 2000. https://jmm.nu/united-nations-replacement-migration-europe/
Citera
Medlem
MartinStLouiss avatar
Vad kan man mer säga om Hassan? Är han född här? Är det besvisat att han har någon störning? Har han ingen Facebook, alla bilder jag har sett har varit pixlade.
Citera
2020-01-14, 11:47
Medlem
Igni-ferroques avatar
Var det inte den här gm som intervjuades i något program? Fullkomligt osade psykopat om honom i så fall.

Å ena sidan vill man ju inte ge psykologer för stor makt(Quick!), å andra sidan undrar man ibland om inte psykopati borde falla under"psykiskt sjuk", och att personer med den diagnosen som begår grova brott helt enkelt inte släpps innan dom är friska(Det här är ett väldigt grovt brott i mina ögon).

Och psykopati anses väl vara omöjligt att bota...?

Edit: Uppdrag granskning var det, länk : https://www.svtplay.se/video/23705406/uppdrag-granskning/uppdrag-granskning-sasong-20-ung-och-kriminell.

13:50 är det intervju med en kille som jag fick psyk-vibbar av, samma kille?
Citera
2020-01-14, 11:50
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anaerob
Nej, de ska inte jaga någon brottsling om det föreligger risk för omgivande trafik. Tänk lite för fan!

Nu har oskyldiga strukits med. Detta kunde ha undvikits om polisen avslutade biljakten när det började bli lite för farligt.

Ha,tror du på det själv eller?

Tror du denna dåre kör enligt tillåten hastighet, när han INTE är jagad ?

Tror knappast det, va
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in