2020-01-19, 20:03
Medlem
Nej
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Det är ointressant. Givetvis måste bilen stoppas. Ett efterföljande i centrala stan mitt på dagen med hög trafikintensitet kommer alltid avbrytas. Det gällde inte detta efterföljandet.

I detta fallet som så många andra hade det aldrig inträffat om man hade inkapaciterat dessa människor tidigt. För de är ansvariga för detta. Ingen annan.

Påföljd som i Danmark för att dra hade varit fint med.
Citera
2020-01-19, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Nej
Ditt nej spelar mindre roll. Detta då det är som jag tycker och förespråkar, det vill säga efterföljande sker och kommer fortsätta ske. Undantag enligt vad jag sagt innan. Så som sagt, ditt nej är inte relevant.
Citera
2020-01-20, 10:53
Medlem
Pottfrillas avatar
Häktningsframställan, B 513-20, Södertörns tingsrätt
https://docdro.id/iiBevOU
Citera
2020-01-20, 13:49
Medlem
Ingen som vet vilket sjukhus stackarn ligger på så kan ju han få påhälsning?
Citera
2020-01-20, 18:57
Medlem
Antonov14s avatar
Skadeläget för aset?
Citera
2020-01-20, 22:47
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Se avsnittet av Uppdrag granskning, Ung och kriminell 18/9 2019
Det är så sjukt vilka menlösa bestraffningar som utfärdas, snarare belöningar på silverfat...

Fy fan vad förbannad man blir efter sett det programmet och en mer förbannad när man vet vad som har hänt nu. Han kommer aldrig att ändra sig utan ett långt fängelsestraff eller att han dör är enda som kommer stoppa idioten.
Citera
2020-01-21, 00:03
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jabbe08
Ingen som vet vilket sjukhus stackarn ligger på så kan ju han få påhälsning?
NKS är väl ingen högoddsare
Citera
2020-01-21, 04:09
Medlem
Mantillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Ja vi får hoppas han ser ut som smält ost. Tyvärr tror jag inte att det kan ha blivit så allvarligt för de lyckades ju komma så nära bilen att de fick ut han.
Han satt dock i bilen som fattade eld, såvitt jag har förstått. Tänk dig att du tar ut en plåt ur ugnen med bar hand utan pannlapp, och multiplicera den brännskadan med hundra så hamnar det i närheten av att sitta i en brinnande bil.
Citera
2020-01-21, 06:17
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Se avsnittet av Uppdrag granskning, Ung och kriminell 18/9 2019
Det är så sjukt vilka menlösa bestraffningar som utfärdas, snarare belöningar på silverfat...
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Fy fan vad förbannad man blir efter sett det programmet och en mer förbannad när man vet vad som har hänt nu. Han kommer aldrig att ändra sig utan ett långt fängelsestraff eller att han dör är enda som kommer stoppa idioten.

Idioten Moh4mmed Ali Arr4ch tillfrågades i Uppdrag Granskning om han kände någon form av sympati med den man som de tre grabbarna slängde ner på marken och sparkade sönder vid en bensinstation i västsverige för att komma åt hans bilnycklar för några år sedan.
Den (bildligt talat) "hjärndöde" Ali A hade som ENDA kommentar att han fått sitta inspärrad i två år och därmed fått betala priset för det inträffade.
Den medelålders mannen får leva resten av sitt liv med de skador han ådragit sig för att bebisen Ali A skulle "racea runt" i en motorstark AUDI som han aldrig skulle kunna skaffa själv. De enda bilar idioten Ali skulle kunna skaffa med egna pengar är antagligen Ahlgrens skumbilar i godispåse.

Mitt liv står på PAUS just nu, sa han i intervjun, men om en månad är jag ute och livet står på PLAY igen!
Han hann inte med särskilt mycket innan han i trafiken tog livet av en oskyldig trafikant med sörjande anhöriga.

Jag hoppas verkligen att idioten drabbades av allvarliga brännskador när nu ändå inte karma löste ut direkt och berövade honom det liv som han ändå inte förtjänade.
Citera
2020-01-21, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antonov14
Skadeläget för aset?
Tror inte att det är så farligt tyvärr, läste i någon tidning att fanskapet försökte fly ur ambulansen stämmer detta kan man ju alltid hoppas på att han var så full av adrenalin och droger att han inte kände av skadorna. Synd att det inte var han som dog, karman tycks ändå vara lite väl mild för förståndshandikappade som han.
Citera
2020-01-21, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pottfrilla
Häktningsframställan, B 513-20, Södertörns tingsrätt
https://docdro.id/iiBevOU
Tack!
Citera
2020-01-21, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuvtramp
Ja man kan tom få 2-3chanser om man bara uppvisar en vilja att förändra sig/sitt liv tycker jag men så har det ju verkligen inte varit i detta fall/med denna GM.

-Släng han i Östersjön utan flytväst!
Nej Östersjön har nog med problem som det är utan att behöva förorenas av något sådant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in