Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Se avsnittet av Uppdrag granskning, Ung och kriminell 18/9 2019
Det är så sjukt vilka menlösa bestraffningar som utfärdas, snarare belöningar på silverfat...
Citat:
Ursprungligen postat av
DirtyJob
Fy fan vad förbannad man blir efter sett det programmet och en mer förbannad när man vet vad som har hänt nu. Han kommer aldrig att ändra sig utan ett långt fängelsestraff eller att han dör är enda som kommer stoppa idioten.
Idioten Moh4mmed Ali Arr4ch tillfrågades i Uppdrag Granskning om han kände någon form av sympati med den man som de tre grabbarna slängde ner på marken och sparkade sönder vid en bensinstation i västsverige för att komma åt hans bilnycklar för några år sedan.
Den (bildligt talat) "hjärndöde" Ali A hade som ENDA kommentar att han fått sitta inspärrad i två år och därmed fått betala priset för det inträffade.
Den medelålders mannen får leva resten av sitt liv med de skador han ådragit sig för att bebisen Ali A skulle "racea runt" i en motorstark AUDI som han aldrig skulle kunna skaffa själv. De enda bilar idioten Ali skulle kunna skaffa med egna pengar är antagligen Ahlgrens skumbilar i godispåse.
Mitt liv står på PAUS just nu, sa han i intervjun, men om en månad är jag ute och livet står på PLAY igen!
Han hann inte med särskilt mycket innan han i trafiken tog livet av en oskyldig trafikant med sörjande anhöriga.
Jag hoppas verkligen att idioten drabbades av allvarliga brännskador när nu ändå inte karma löste ut direkt och berövade honom det liv som han ändå inte förtjänade.