2020-01-13, 14:49
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacMackay
Nej jag har nog inte sagt riktigt så.

Efter alla de förhör som ägt rum i rep huset vet vi fortfarande inte vad anklagelsen helt går ut på.
Det måste vara en svaghet.
Lika lite som man tar ett mål till en civil domstol utan några handfasta åtalspunkter bör man inte heller göra det i en politisk process.
Däremot vill jag personligen se det.
Inte minst för spektaklets rena underhållningsvärde, men också för att det sannolikt kommer att rikta ljuset mot Bidens skumraskaffärer i främmande land.

Vi pratar inte samma språk klyban, och sannolikt inte heller i bokstavlig mening.
Kanske sitter du med ett översättningsprogram som skapar språkliga förbistringar?
Vet inte vilka program de normalt använder på trollfabrikerna i öststaterna, men skriv annars på engelska.
Lol. De ryska trollfabrikerna är ju på tRumps sida.
Citera
2020-01-13, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Lol. De ryska trollfabrikerna är ju på tRumps sida.
De kan finnas motsvarande i Ukraina.
Eller annorstädes.
Citera
2020-01-13, 15:34
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
De kan finnas motsvarande i Ukraina.
Eller annorstädes.
= debunkad konspirationsteori, av USAs egen Intel. Men Putin tror ju som du om Ukraina.
Citera
2020-01-13, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
= debunkad konspirationsteori, av USAs egen Intel. Men Putin tror ju som du om Ukraina.
Jaså gör han?
Ja han bör ju veta.
För övrigt har vi väl inte den ringaste aning om vad jag tror om Ukraina.
Citera
2020-01-13, 16:11
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ja, att de är rädda det lyser med sin närvaro helt klart, då man pratar om hur man ska första för Demokrater att presentera vad som skett, tom pratat att bara rösta bort impeachmentförslaget.

Hunter är inte president elelr part på något sätt i trumpens brott, så lycka till med att ta in honom här, men det är väl därför man är så arga för man förstår prata om irrelevans har bara irrelevans.
Här pratar vi om nått helt annat, hur kan du ha missat?

Det enda du berättar är att du är livrädd att impeachment når senaten och går till efter de regler, förordningar, lagar och konstitutionen.
Det är såna här saker som cementerar fascism pga två olika regelböcker för samma sak, en för sig själv och en för sina politiska motståndare, som man även lägger till fantasibrott kan man tillägga.

Impeachment handlar om bevisning, och den är denna man vill hindra nu, återkom gärna när detta inte sker längre.

Om inte den besvärjelsen funkar, prova klassikern "Abrakadabra". Då anpassar sig nog verkligheten till dina önskemål ska du se. Fast du har utvecklats lite i alla fall; du har slutat hävda att Trump erkänt sig skyldig via ombud i varenda inlägg, för att istället ta upp den fräscha och nytänkande anklagelsen om fascism i varenda inlägg.

Men utveckla gärna hur du får "två olika regelböcker" ur det välpublicerade faktum att Senaten kommer använda samma regelbok som under Clintons impeachment. Fast jag gissar att du har någon listig teori om hur detta bara ytterligare bevisar Trumps "skuld"?
Citera
2020-01-13, 16:34
Medlem
klybans avatar
Citat:
Nej jag har nog inte sagt riktigt så.

Efter alla de förhör som ägt rum i rep huset vet vi fortfarande inte vad anklagelsen helt går ut på.
Det måste vara en svaghet.
Lika lite som man tar ett mål till en civil domstol utan några handfasta åtalspunkter bör man inte heller göra det i en politisk process.
Däremot vill jag personligen se det.
Inte minst för spektaklets rena underhållningsvärde, men också för att det sannolikt kommer att rikta ljuset mot Bidens skumraskaffärer i främmande land.

Vi pratar inte samma språk klyban, och sannolikt inte heller i bokstavlig mening.
Kanske sitter du med ett översättningsprogram som skapar språkliga förbistringar?
Vet inte vilka program de normalt använder på trollfabrikerna i öststaterna, men skriv annars på engelska.
Presentation av impeachment sker i Senaten, och det är där man även prövarförslaget om impeachment.
Och det är enda stället man ska presentera bevis, det andra var bara en simpel förundersökning.
Men såna här saker har du nu visat att du inte ens förstår dig på.

Inget med Bidens är relevant för impeachment, och kommer aldrig bli heller.
Det bästa du NÅGONSIN kan hoppas på med Biden, det är att man startar upp en utredning om han.
Men även detta ser vi inte sker, så självförklarande.

Nä, jag personligen pratar inte fascism, jag pratar inte om olika lagböcker beroende på vilket parti man kommer ifrån.
Utan jag är en person som står så långt det går ifrån fascism, oavsett vilken sidan den uppstår.
För jag kräver prövning och granskning på allt som har en relevans och brott, minus konspirationer för de bryr sig ingen om.
Och där skiljer du dig, då du anser inte vissa saker gäller BananRepubliaknerna.
varför tror du vi är tvinga kalla Republikanerna för just BananRepublikanerna?
Jo, det är för det ser ut som en bananrepublik ett bra tag nu.

Dock är frågan varför man vill rösta bort impeachment, och inte ens titta på bevisen.
Och vad som sker i förundersökningen är ointressant i impeachment(rättegången).
Jag vet svaret och det är man vet vad som kommer ske om man gör, hela USA(Ja, de som verkligen engagerar sig och ser bevisen, kommer se en skyldig trumpen och impeachment-förslaget röstas bort efter detta).

Men av någon konstig anledning har man en patologisk rädsla fr detta ska ske på rätt sätt.
Varför är man så rädd för impeachment ska går rätt till?
Citat:
Även du kommer att förstå vad jag menar om du läser de senare inläggen minus Klyban.
F.ö finns inte mycket att säga i ämnet för stunden.
Nya tag när Nancy skickat sina papper till senaten.
Det vi kan säga är exakt vad som sker, man försöker bara rösta bort impeachment så man ska undvika en granskning.

Det mest roliga är hur man inte än vet om saker ska gå snabbt elelr långsamt,
precis som man är helt förvirrade i vad man tror är rätt.
Så vad gäller idag, snabbt elelr långsamt?

Men Pelosi synade trumpens bluff om det perfekta samtalet i Ukraina-skandalen.
Det är nog det som gör dig mest upprörd verkar det som.
Citera
2020-01-13, 16:58
Medlem
Citat:
Det är nog det som gör dig mest upprörd verkar det som.
Fascismen kan ha många ansikten, men olika lagböcker” faller nog mera in under begreppen ”antidemokrati”, ”totalitär”, mfl; mer närliggande definitioner.

Illavarslande tecken på detta kan man se i frågans behandling i representanthuset. Och en specialstudie av Adam Schiff är kan ge viss skolning i ämnet.
Utöver detta alla övriga trakasserier denna president utsatts för från valrörelsen fram till dags dato.
Vissa tecken på fascism kan man möjligen skönja där.
Citera
2020-01-13, 17:23
Medlem
klybans avatar
Citat:
Fascismen kan ha många ansikten, men olika lagböcker” faller nog mera in under begreppen ”antidemokrati”, ”totalitär”, mfl; mer närliggande definitioner.

Illavarslande tecken på detta kan man se i frågans behandling i representanthuset. Och en specialstudie av Adam Schiff är kan ge viss skolning i ämnet.
Utöver detta alla övriga trakasserier denna president utsatts för från valrörelsen fram till dags dato.
Vissa tecken på fascism kan man möjligen skönja där.
Vill man förstöra impeachment i Senaten som man ventilerat många ggr och bara rösta ned det.
Så berättar man en sak, och du tror dina ord ändra detta.

Ingen bryr sig om mer än fakta och saklighet i imepachment i Senaten.
Och du pratar om Adam Schiff som han betämemr nått i Senaten.
Adam Schiff är ointressant i impeachment, för nu är det impeachment och rättegången vi väntar på.
Så varför tar du upp nått som saknar betydelse senare i impeament(rättegången)?

Jag finner det rätt roande hur svårt det är hålla sig till saklighet i impeachment, att man hela tiden känner sig tvingad som du och börja prata om annat.

Men Pelosi synade trumpens bluff om det perfekta samtalet, och verkar som detta var för svårt för er att hantera.
Citera
2020-01-13, 18:51
Medlem
Citat:
Vill man förstöra impeachment i Senaten som man ventilerat många ggr och bara rösta ned det.
Så berättar man en sak, och du tror dina ord ändra detta.

Ingen bryr sig om mer än fakta och saklighet i imepachment i Senaten.
Och du pratar om Adam Schiff som han betämemr nått i Senaten.
Adam Schiff är ointressant i impeachment, för nu är det impeachment och rättegången vi väntar på.
Så varför tar du upp nått som saknar betydelse senare i impeament(rättegången)?

Jag finner det rätt roande hur svårt det är hålla sig till saklighet i impeachment, att man hela tiden känner sig tvingad som du och börja prata om annat.

Men Pelosi synade trumpens bluff om det perfekta samtalet, och verkar som detta var för svårt för er att hantera.
Kompis.
Jag har varit med tillräckligt länge för att kunna särskilja sanningar från lögner.
Jag har i de allra flesta fallen rätt, och jag har också en osviklig förmåga att se tecken på desperation.
I detta fall ringer mina varningsklockor mycket ljudligt. ”Abrakadabra”

Ni är rökta!
Citera
2020-01-13, 19:56
Medlem
klybans avatar
Citat:
Kompis.
Jag har varit med tillräckligt länge för att kunna särskilja sanningar från lögner.
Jag har i de allra flesta fallen rätt, och jag har också en osviklig förmåga att se tecken på desperation.
I detta fall ringer mina varningsklockor mycket ljudligt. ”Abrakadabra”

Ni är rökta!
Men ändå vill du inte se bevisen i Senaten i impeachment och stoppa det?
För det är ju enda stället man skulle göra detta om det blev impeachment(Rättegången), och det du pratar om där och särskilja sanningen från lögner.

Så du säger dig detta, men vill imepachment inte ska få gå rätt till.
Hur får du ihop detta utan se korkad ut?

Sanningen och lögner, det är först i Senaten vi kan få ta del av dessa i impeachment.
Så varför pratar du om detta i impeachment innan vi ens nått dit?
Citera
2020-01-13, 21:14
Medlem
Naranbaatarkhans avatar
Citat:
Men ändå vill du inte se bevisen i Senaten i impeachment och stoppa det?
För det är ju enda stället man skulle göra detta om det blev impeachment(Rättegången), och det du pratar om där och särskilja sanningen från lögner.

Så du säger dig detta, men vill imepachment inte ska få gå rätt till.
Hur får du ihop detta utan se korkad ut?

Sanningen och lögner, det är först i Senaten vi kan få ta del av dessa i impeachment.
Så varför pratar du om detta i impeachment innan vi ens nått dit?

Hade alla bevis mot Trump varit glasklara, hade allt redan varit över. Det vet du. Han hade varit avsatt

Jag tror du är en av dessa amerikaner som hatar dagens USA. Du kan skriva svenska, nästan, men har egentligen inte brytt dig om att faktiskt förstå det svenska språket. Du har lärt dig svenska i en underättelseverksamhet, vilket för trovärdighet är det sämsta av allt. Det du skriver, allt du skriver, ses som bara skräp, just på grund av att du inte egentligen förstår hur svenskar skriver.

Men fortsätt gärna skriva.
Citera
2020-01-13, 21:48
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naranbaatarkhan
Hade alla bevis mot Trump varit glasklara, hade allt redan varit över. Det vet du. Han hade varit avsatt

Jag tror du är en av dessa amerikaner som hatar dagens USA. Du kan skriva svenska, nästan, men har egentligen inte brytt dig om att faktiskt förstå det svenska språket. Du har lärt dig svenska i en underättelseverksamhet, vilket för trovärdighet är det sämsta av allt. Det du skriver, allt du skriver, ses som bara skräp, just på grund av att du inte egentligen förstår hur svenskar skriver.

Men fortsätt gärna skriva.
Det får vi se i impeachment om det är så eller inte, för det är först i impeachment(Rättegången) man tar och presenterar detta.
Men det enda vi hör ifrån motparten är att man ska rösta bort det direkt, utan presentation av fallet.

Det är U D D A !!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in