Citat:
Ursprungligen postat av
MacMackay
Nej jag har nog inte sagt riktigt så.
Efter alla de förhör som ägt rum i rep huset vet vi fortfarande inte vad anklagelsen helt går ut på.
Det måste vara en svaghet.
Lika lite som man tar ett mål till en civil domstol utan några handfasta åtalspunkter bör man inte heller göra det i en politisk process.
Däremot vill jag personligen se det.
Inte minst för spektaklets rena underhållningsvärde, men också för att det sannolikt kommer att rikta ljuset mot Bidens skumraskaffärer i främmande land.
Vi pratar inte samma språk klyban, och sannolikt inte heller i bokstavlig mening.
Kanske sitter du med ett översättningsprogram som skapar språkliga förbistringar?
Vet inte vilka program de normalt använder på trollfabrikerna i öststaterna, men skriv annars på engelska.
Presentation av impeachment sker i Senaten, och det är där man även prövarförslaget om impeachment.
Och det är enda stället man ska presentera bevis, det andra var bara en simpel förundersökning.
Men såna här saker har du nu visat att du inte ens förstår dig på.
Inget med Bidens är relevant för impeachment, och kommer aldrig bli heller.
Det bästa du NÅGONSIN kan hoppas på med Biden, det är att man startar upp en utredning om han.
Men även detta ser vi inte sker, så självförklarande.
Nä, jag personligen pratar inte fascism, jag pratar inte om olika lagböcker beroende på vilket parti man kommer ifrån.
Utan jag är en person som står så långt det går ifrån fascism, oavsett vilken sidan den uppstår.
För jag kräver prövning och granskning på allt som har en relevans och brott, minus konspirationer för de bryr sig ingen om.
Och där skiljer du dig, då du anser inte vissa saker gäller BananRepubliaknerna.
varför tror du vi är tvinga kalla Republikanerna för just BananRepublikanerna?
Jo, det är för det ser ut som en bananrepublik ett bra tag nu.
Dock är frågan varför man vill rösta bort impeachment, och inte ens titta på bevisen.
Och vad som sker i förundersökningen är ointressant i impeachment(rättegången).
Jag vet svaret och det är man vet vad som kommer ske om man gör, hela USA(Ja, de som verkligen engagerar sig och ser bevisen, kommer se en skyldig trumpen och impeachment-förslaget röstas bort efter detta).
Men av någon konstig anledning har man en patologisk rädsla fr detta ska ske på rätt sätt.
Varför är man så rädd för impeachment ska går rätt till?
Citat:
Ursprungligen postat av
MacMackay
Även du kommer att förstå vad jag menar om du läser de senare inläggen minus Klyban.
F.ö finns inte mycket att säga i ämnet för stunden.
Nya tag när Nancy skickat sina papper till senaten.
Det vi kan säga är exakt vad som sker, man försöker bara rösta bort impeachment så man ska undvika en granskning.
Det mest roliga är hur man inte än vet om saker ska gå snabbt elelr långsamt,
precis som man är helt förvirrade i vad man tror är rätt.
Så vad gäller idag, snabbt elelr långsamt?
Men Pelosi synade trumpens bluff om det perfekta samtalet i Ukraina-skandalen.
Det är nog det som gör dig mest upprörd verkar det som.