Citat:
Ursprungligen postat av
f30malmo
Hur försökte hon trigga dig?
hon försökte genom olika sätt föröka få mig att slå henne. Bör först nämna att hon har extremt lätt för att få blåmärken med kombination lite dålig koordinationsförmåga. Hon gick hela tiden in i möbler, gick vi i skogen slog det dallrig fel att hon gick mot nån gren på ett träd så hon fick något blåmärke.
Gick nog få dagar under vårt förhållande som hon inte hade något blåmärke.
jo vi kunde samtala om saker särskilt på slutet, Som handlade om att hon inte arbetade (och förövrigt inte gjorde något annat än att fika med sina kompisar) och bott gratis hos mig i två år. Jag fick nog började ställa krav. Men det var omöjigt så jag sa att hon skulle flytta.
Det kunde se ut så här i samtalen så kunde hon börja gå mot mig,,, jag satte upp handen för att stoppa henne. Då sa hon att det är misshandel.
Om jag var i badrummet så kunde hon ställ sig i vägen vid dörröppningen. Jag fick inte gå ut... Men jag fattade så klart vd det handlade om. Hon ville bli misshandlad så att hon kunde få uppmärksamhet av sina kompisar så att hon kunde gnälla om hur synd det är om henne och hur dum jag är. egentligen förtjänade hon en jävla smäll men jag fattade ju allt och tänkte att jag måste komma ur det här så smidigt som möjligt. Så jag sa till hennes kompisar att jag behöver hjälp med att få henne att flytta.
Dom ställde upp faktiskt. Men det var inte smidigt att få henne att göra det heller. Hon behöll en nyckel och hämtade typ en sak var tredje dag så jag fick ett spel över det. Sa till igen på skarpen att du får fan hämta sakerna du har två dagar på dig sen byter jag låset. Det slutade med att jag var tvungen att göra det också.
Det tog två månader att bli av med henne.
många gemensamma vänner eller snarare hon förste bli vän med alla jag känner. jag blev lite orolig över det men vännerna sa själva utan att jag sa något att dom skiter ju i henne, En gång hotade hon med självmord när jag sa att det är slut.
Jobbig historia och ja tjejer kan vara en jävla as till svin kan jag lova. hennes allra största dröm är att bli misshandlad/våldtagen exakt varför vet inte jag men hon vill ha uppmärksamhet.