Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Liverpool var inte i ngn ekonomisk kris mellan 1995-05..
Nej, jag förmulerar inte andras inlägg till min fördel. Jag önskar alltid en öppen diskussion om detta temat som egentligen är ganska pointless.
Och ändå har du hållit igång denna meningslösa diskussion i flera sidor... zzzzzzz
———
United överkörda av ett City utan strikers igår utifrån rapporterna. Vad säger ni som såg bataljen? Ett resultat av Oles bristande taktik, eller är bara City så pass bra? Är VNL bra nog?
Jag får backa på min spådom att OGS skulle vara borta före jul. Men vill ändå ge mig själv halvt rätt - laget är begränsat, har svårt att vinna mot lag som inte bjuder på ytor, och OGS tycks sakna svar på hur man ska lösa problemen.
Tänker att de andra lagens usla resultat hjälper OGS att behålla jobbet. Häng på topp 4 och bra resultat mot övriga topplag, det har underlättat. Sen har ju faktiskt laget vunnit en del mot sämre lag på sistone.
———-
Liverpool har varit ganska dåliga i januari senaste säsongerna. Skadeläget är inte optimalt och man möter:
Spurs - H
United - H
Wolves - B
West Ham - B
Inte alls omöjligt att förlustnollan spricker här. Kan lätt se kryss mot Spurs och United hemma och förluster borta pga slitna spelare och avsaknad av alternativ att kasta in.