Axel kallade Linnea Knason för "din dumma jävla hora"

..
(jag ja inser att han tycker att hora är ett köns-neutralt invektiv eftersom han är lite finare...han använder på vem som helst som förtjänar, detta tycker antagligen alla som uttryckt sig misogynt mot tjejer också..varav det går inte att uttrycka sig misogynt hädanefter)
...vilket passerade Myra, jobbigt när man är ett litet sammansvetsat gäng där
man satt takhöjden för högt, är han möjligen en man som skulle ropa hora om han blir neggad av en tjej, varav jag hoppas för hans skull att han är fikus?
En vuxen människa som resonerar extremt omoget, och låter precis som dom typer Linnea Knason pekar ut, sedan påstår podden att det sann-olikt inte finns någon som uttrycker sig såhär, sedan
motbevisar han nästan det påståendet..när han går in i knä-hunds-skäl-mode & tangerar
det som brukar gå in under näthat i vanliga fall..vilket är helt oproblematiskt för feminist-myra,
Det är bara en roll ju! där hon ska vara den lugna balanserade kraften i podden och han kontrasterande ur-flippad intalar man sig...eftersom podden tillåter den här typen av persona
....den där tecknande podd-bilden friar i alla lägen, så behöver man inte bli social utfryst och möjligen tagen för misogyn incel ..men här har man en frizon, det är ett mysterium enbart för mig tydligen... hur han kan få vara en del av vänstern
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Näe men hon är brud, och oavsett vad hon försöker intala sig själv eller andra, så har hon en liten röst någonstans inom sig som säger "Du måste vara sexuellt åtråvärd".
Det ska dock inte leda till sex, utan skaffa partner