Citat:
Ursprungligen postat av
Bombaclap
Herregud du sitter och jämför totti/derossi med Zlatans tid i Malmö

haha du var väl säkert en av dem som trodde att han skulle avsluta karriären där med!! MFF var hans ungdomslag och ingenting annat
Killen har fått lite aktier i Hammarby och kanske vill investera i svensk fotboll som gynnar precis alla, men nej han är en judas för detta hahaha. Pajas uppskatta istället det han har gjort för Sverige och svensk fotboll.
Zlatan har lirat i både Juventus, Inter och Milan (samma stad), är han hatad där? nej älskad och uppskattad!
Avundsjuka och bittra svenskar det finns fan inget värre!
Du är inte lite korkad va? Att personen jag svarade missförstod min poäng är förlåtligt men att du inte förstår utvecklingen av svaret är bara för mycket. Jag ska försöka bryta ner det.
1. Skyldig. Att vara skyldig inom fotboll är märkligt begrepp då de som fansen gillar mest är skyldiga klubben minst. Samtidigt så är det ett större svek. Därför kan man inte använda begreppet skyldig. För att utveckla det så skriver jag det igen. Totti och De Rossi är
extremfall
. De är skyldiga
minst men deras svek är
störst.
2. Jag jämför inte Totti och De rossis karriär, då Totti och De Rossi är allt det Zlatan inte är.
Gynnar alla? Kan du utveckla det? Jag tror inte att det gynnar någon. Möjligtvis Mff som får lite extra tändvätska, vilket uttalanden redan tyder på.
Zlatan är
inte älskad och uppskattad i Inter eller Juventus. Förutom att Interspelarna och fansen är tacksamma över att han försvann så de kunde få in ett gäng klasspelare och vinna Champions league.