2020-01-05, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Du hör aldrig betydligt mer framgångsrika spelare som Messi och C Ronaldo prata om sig själv i tredje person och på fullaste allvar hävda att man är "Gud". Lite lustigt i och med att han aldrig vunnit någon riktigt stor titel och inte ens hamnar på topp 100 listan över bästa spelare någonsin. När Zlatan kom till PSG, så tyckte franska satiriker att Zlatan med noll självdistans var så pass rolig och fascinerande att dom gjorde satiriska tv-sketcher av honom varje vecka. En person som Zlatan kräver att man dyrkar honom till varje pris. Vissa svaga människor med lågt självförtroende och självkänsla underkastar sig och dyrkar honom oavsett hur han än beter sig. Typ såna dom du.

Tänker man lite inskränkt, så absolut. Men jag slår vad om att ni alla belackare, säkerligen har jublat och dyrkat Zlatan över vad han gjort genom åren. Sen ingår han en affärsuppgörelse som då innefattar Hammarby och då skall karln skändas.
Ni MÅSTE vara aningen inskränkta. Eller är det den danska inaveln som sänkt vidsyntheten och intelligensen?
Citera
2020-01-05, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Fast han provocerar ju rejält... Åker till Milan och säger: Detta har alltid varit hemma. Köper in sig i Hammarby säger han ska göra dem till Sveriges bästa lag... Väck med skiten. Kunde ju stått på Friends arena som det var tänkt från början.
Blir man så pass provocerad av detta bör man uppsöka jourhavande psykolog. Fast det är sk fotbollsfans vi har att göra med, efterblivna människor utan ett liv så ingen terapi i världen lär ju hjälpa.
Jag tycker de ska ställa den bredvid Nacka på söder i Stocholm så kan se likaledes efterblivna hammabyfansen krama honom varje julafton.
Citera
2020-01-05, 11:56
Medlem
Agent11s avatar
Jag ser fram mot när zopan ska varva ner och sätter på sig bajentröjan.
Den matchen kommer att stoppas och skitklubben kommer tilldelas tre pinnar.
Det är det värt.
Citera
2020-01-05, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuffWett
Hoppas du skojar😱

Nej? Vad har konkret gjort för Sverige (och alltså inte för sig själv)? Mobbat ett helt landslag, hånat kvinnor på galor, anklagat Janne för rasism osv osv?
Citera
2020-01-05, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Ett alternativ skulle kunna vara att byta namn på stadion till Zlatan Ibrahimovic arena.
Bästa förslaget i tråden. Sen tycker jag att de kan ställa statyn utanför Tele 2 Arena.

Citera
2020-01-05, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent11
Jag ser fram mot när zopan ska varva ner och sätter på sig bajentröjan.
Den matchen kommer att stoppas och skitklubben kommer tilldelas tre pinnar.
Det är det värt.

Tror du på fullaste allvar att Zlatan skulle nedlåta sig att sätta dobbarna på en allsvensk plan för att varva ner?
Skitligan allsvenskan är ju att jämföra med en sämre korpserie i jämförelse med vad han spelat/spelar i.
Citera
2020-01-05, 11:59
Avslutad
Sätt statyn i södermalm istället där den uppskattas ! Hoppas Zlatan skriver på för bajen redan nu i höst efter milan kontraktet löper ut
Citera
2020-01-05, 12:00
Medlem
lolbertarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
svt.se: Zlatanstatyn vandaliserad igen – avsågad vid fötterna
.
Vet någon mer om händelsen?
Ja

Min bedömning är att det inte rör sig om ett hatbrott (eftersom alla älskar Zlatan) utan ett brott framtvingat av socioekonomiska orsaker.

Dvs fattiga romer som inte hann iväg med bytet.
Citera
2020-01-05, 12:01
Medlem
DoktorNos avatar
Hur var själva arbetena med att kapa i statyn utförda? Amatörmässigt eller professionellt? Det kan kanske ge en indikation på vilka som gjort åverkan.

Var det flitiga arbetsamma vita män som vet att hålla i ett verktyg eller lata bidragsberoende blattar utan arbetslivserfarenhet?

Det måste ju ha krävt både tid och ork för att såga bort idrottshistoriens största näsa så att en afrikan skulle ha gjort det torde vara uteslutet.
Citera
2020-01-05, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Sätt statyn i södermalm istället där den uppskattas ! Hoppas Zlatan skriver på för bajen redan nu i höst efter milan kontraktet löper ut

Det är nog väldigt troligt. Speciellt med tanke på att han avstod att spela en del konstgräsmatcher under sin tid i MLS.

Men han kanske kan spela några av bortamatcherna i allsvenskan
Citera
2020-01-05, 12:07
Medlem
Agent11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuffWett
Tror du på fullaste allvar att Zlatan skulle nedlåta sig att sätta dobbarna på en allsvensk plan för att varva ner?
Skitligan allsvenskan är ju att jämföra med en sämre korpserie i jämförelse med vad han spelat/spelar i.
Han kommer garanterat att försöka slå in en kil någonstans.
Han är beroende av uppmärksamhet och
jag tror på riktigt att det vore i linje med hans personlighetsstörning.
Citera
2020-01-05, 12:07
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Tror nog att det är ganska skilt klientel i fallen, knappast Ahmed som becknar Kola och skjuter rivaler som sågar näsan av Zlatan.

Kriminella x 2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in