2020-01-06, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VeryTPL
Högst 14 dagar?!?! Kan man ens överleva det?

Btw, när påbörjas AT:n egentligen? Vet att det beror lite på mängd. Men låt säga att ens dag ser ut såhär:
11.00: Bombar 150mg
14.00: Snortar 100mg
16.30: Bombar 100mg till
När börjar då AT:n, och vid vilken tid tror du/ni att man kan somna? Är det naivt och tro att man kan somna redan vid 22.00, förutsatt att man bara sovit några timmar dagen innan?

Snorta bara och bomba inte om du vill kunna sova snabbare, då rustiden är längre om du bombar.
Citera
2020-01-06, 09:06
Medlem
Citat:
Högst 14 dagar?!?! Kan man ens överleva det?

Btw, när påbörjas AT:n egentligen? Vet att det beror lite på mängd. Men låt säga att ens dag ser ut såhär:
11.00: Bombar 150mg
14.00: Snortar 100mg
16.30: Bombar 100mg till
När börjar då AT:n, och vid vilken tid tror du/ni att man kan somna? Är det naivt och tro att man kan somna redan vid 22.00, förutsatt att man bara sovit några timmar dagen innan?

Tror inte du får nån AT på den mängden.

Sömn utan hjälpmedel är iaf uteslutet för mig typ 24h framöver även om jag tar en så liten dos att det knappt känns och då har jag hållit på ett tag. Men olika för alla.

Du bombar tjack genom att lägga det i en bit papper som du sväljer. Jämnare och längre rus men ingen 'kick' och ett jävla slöseri då du bara tar upp typ hälften av det.

AT'n är i mitt tycke dock inte i närheten av så jobbig som alla säger. Jag blir mest bara trött, hungrig och omotiverad när jag kliver av efter ett race.
Citera
2020-01-06, 09:41
Medlem
Först och främst så vill jag bara tacka för alla hjälpsamma svar

Citat:
Ursprungligen postat av Duyjt
Jadu svårt att säga beror på så många olika faktorer och sorten spelar stor roll, jag själv har kört på nu i 3år och aldrig riktigt klivit av så jag är kanske sämsta personen att svara haha..
Men atn beror mycket på maten också.

Men att räkna med sömn första dygnet om du nu inte brukar tjoa är dumt. Denna drog är lurig men så länge du visar respekt och pålitlighet till den så ska du c att den inte förstör allt för mycket..

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av bacca
Snorta bara och bomba inte om du vill kunna sova snabbare, då rustiden är längre om du bombar.

Även om jag bombar först, för att sedan snorta? Det måste innebära att påfyllningarna främst förlänger ruset, snarare än att boosta det va? Men isåfall blir det att snorta allt!
Är det obehagligt? Har snortat kokain två kvällar tidigare, men det var ju mindre mängder (aldrig mer än 50mg) samt så var jag ju full, så tänkte inte så mycket hehe

Citat:
Ursprungligen postat av Befelhafvarn

Sömn utan hjälpmedel är iaf uteslutet för mig typ 24h framöver även om jag tar en så liten dos att det knappt känns och då har jag hållit på ett tag. Men olika för alla.

Du bombar tjack genom att lägga det i en bit papper som du sväljer. Jämnare och längre rus men ingen 'kick' och ett jävla slöseri då du bara tar upp typ hälften av det.

AT'n är i mitt tycke dock inte i närheten av så jobbig som alla säger. Jag blir mest bara trött, hungrig och omotiverad när jag kliver av efter ett race.

Grymt! På mdma så har jag aldrig haft en avtändning, så hoppas det blir samma på tjack!
Förutsatt att jag fyller på 2 gånger med 100mg - hur lång tid efter sista påfyllningen borde det ta innan jag eventuellt skulle känna av en potentiell AT? Och hur länge (för dig) brukar det ta efter sista påfyllningen innan du kan sova? Vet att allt sånt är individuellt, men det hade varit kull att höra hur det är för dig/er
Citera
2020-01-06, 10:06
Medlem
Citat:
Först och främst så vill jag bara tacka för alla hjälpsamma svar

Även om jag bombar först, för att sedan snorta? Det måste innebära att påfyllningarna främst förlänger ruset, snarare än att boosta det va? Men isåfall blir det att snorta allt!
Är det obehagligt? Har snortat kokain två kvällar tidigare, men det var ju mindre mängder (aldrig mer än 50mg) samt så var jag ju full, så tänkte inte så mycket hehe

Nä kanske inte om du bombar första men snorta allt. Det är ganska mycket värre än koks för snoken men jag gillar det =) om man säger skala 1-10 på obehag/ont. Koks 1, tjack 4-5, 2cb 9-10
Citera
2020-01-06, 10:17
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Befelhafvarn

Det är inte slöseri att bomba Amfetamin. Dexamfetamin har en biotillgänglighet på 75-100% oralt beroende på PHvärde i magen
Citera
2020-01-06, 10:20
Medlem
Citat:
Nä kanske inte om du bombar första men snorta allt. Det är ganska mycket värre än koks för snoken men jag gillar det =) om man säger skala 1-10 på obehag/ont. Koks 1, tjack 4-5, 2cb 9-10

Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Det är inte slöseri att bomba Amfetamin. Dexamfetamin har en biotillgänglighet på 75-100% oralt beroende på PHvärde i magen

Börjar helst med att bomba, bara för att komma igång, samt det känns som det är mindre risk för överdosering. Påfyllningen snortar jag garanterat!

Kan man inte bara slicka upp tjacket? Måste man lägga det i papper? Går det ens att äta utan att kvävas? Ska jag ta toapapper eller hushållspapper då?
Citera
2020-01-06, 10:25
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Börjar helst med att bomba, bara för att komma igång, samt det känns som det är mindre risk för överdosering. Påfyllningen snortar jag garanterat!

Kan man inte bara slicka upp tjacket? Måste man lägga det i papper? Går det ens att äta utan att kvävas? Ska jag ta toapapper eller hushållspapper då?

Häll pulvret i ett glas med lite vatten och drick. Just ordet bomba behöver inte betyda att man gör en "bomb" av det med t ex toapapper, att bomba betyder att man intar amfetamintet oralt
Citera
2020-01-06, 10:26
Medlem
Citat:

Gör som du vill, blir bra vilket som. Klart du kan slicka upp det men inte speciellt gott. Nej du kan lägga det i rizzla.

Alla droger jag bombar kör jag ner i ett shotglas och sveper, funkar utmärkt och påslaget kommer snabbare.
Citera
2020-01-06, 10:28
Medlem
Citat:
Häll pulvret i ett glas med lite vatten och drick. Just ordet bomba behöver inte betyda att man gör en "bomb" av det med t ex toapapper, att bomba betyder att man intar amfetamintet oralt

Citat:
Gör som du vill, blir bra vilket som. Klart du kan slicka upp det men inte speciellt gott. Nej du kan lägga det i rizzla.

Alla droger jag bombar kör jag ner i ett shotglas och sveper, funkar utmärkt och påslaget kommer snabbare.

Aah, blir att shotta det med lite vatten då. Tack så mycket för hjälpen, som ni märker så är jag väldigt grön
Citera
2020-01-06, 10:44
Medlem
Citat:
Grymt! På mdma så har jag aldrig haft en avtändning, så hoppas det blir samma på tjack!
Förutsatt att jag fyller på 2 gånger med 100mg - hur lång tid efter sista påfyllningen borde det ta innan jag eventuellt skulle känna av en potentiell AT? Och hur länge (för dig) brukar det ta efter sista påfyllningen innan du kan sova? Vet att allt sånt är individuellt, men det hade varit kull att höra hur det är för dig/er

Kör jag stabila linor i ett jämnt tempo och äter och dricker emellan så brukar effekten klinga av efter 4-5 timmar efter sista linan. Då börjar jag känna mig trött och orkeslös. Efter typ lika många timmar kommer AT'n.

Kör ofta tre dygn åt gången vilket resulterar i att typ ett dygn framöver kan bli rätt segt. Apati, trötthet, lätt till medelsvår ångest. Men oftast bra mycket lindrigare än efter en riktigt hård fylla.

Tar allra minst 16 timmar efter sista linan innan jag kan få nån timmes sömn om jag inte har hjälpmedel.

Brukar sova bort det jobbiga dygnet med Imovane och Theralen. Eller hellre tända en jolle så man kickar igång ruset igen och blir helt cp men mår jävligt gött. Några öl funkar också okej.

Jag måste köra minst 24h och då ganska rejäla linor innan jag upplever något som kan liknas vid en avtändning.
Citera
2020-01-06, 10:53
Medlem
Citat:

Själva definitionen av att bomba en drog är dock att linda in det i något hölje, typ papper, så det blir som en bomb du vet. Men visst, inget ord 'behöver' väl betyda just vad det faktiskt betyder.
Citera
2020-01-06, 12:18
Medlem
Svartatankars avatar
Tjaaaaaaa
Tänkte prova att skjuta nu under veckan, och har ingen som vill hjälpa mig sätta den första. Vet hur man injicerar och att man ska destillera vattnet och jadi jadi, men är det bra att tvätta tjacket först? Eller går Det bra att bara köra ner det i vattnet och börja nåla direkt? Tror bara mitt pulver är bankat med dextropur men om man bankar med andra saker kan det väl ibland va jävligt farligt va?
Dum fråga jag hade kanske, men ni förstår säkert!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in