Först och främst så vill jag bara tacka för alla hjälpsamma svar
Citat:
Ursprungligen postat av
Duyjt
Jadu svårt att säga beror på så många olika faktorer och sorten spelar stor roll, jag själv har kört på nu i 3år och aldrig riktigt klivit av så jag är kanske sämsta personen att svara haha..
Men atn beror mycket på maten också.
Men att räkna med sömn första dygnet om du nu inte brukar tjoa är dumt. Denna drog är lurig men så länge du visar respekt och pålitlighet till den så ska du c att den inte förstör allt för mycket..
Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av
bacca
Snorta bara och bomba inte om du vill kunna sova snabbare, då rustiden är längre om du bombar.
Även om jag bombar först, för att sedan snorta? Det måste innebära att påfyllningarna främst förlänger ruset, snarare än att boosta det va? Men isåfall blir det att snorta allt!
Är det obehagligt? Har snortat kokain två kvällar tidigare, men det var ju mindre mängder (aldrig mer än 50mg) samt så var jag ju full, så tänkte inte så mycket hehe
Citat:
Ursprungligen postat av
Befelhafvarn
Tror inte du får nån AT på den mängden.
Sömn utan hjälpmedel är iaf uteslutet för mig typ 24h framöver även om jag tar en så liten dos att det knappt känns och då har jag hållit på ett tag. Men olika för alla.
Du bombar tjack genom att lägga det i en bit papper som du sväljer. Jämnare och längre rus men ingen 'kick' och ett jävla slöseri då du bara tar upp typ hälften av det.
AT'n är i mitt tycke dock inte i närheten av så jobbig som alla säger. Jag blir mest bara trött, hungrig och omotiverad när jag kliver av efter ett race.
Grymt! På mdma så har jag aldrig haft en avtändning, så hoppas det blir samma på tjack!
Förutsatt att jag fyller på 2 gånger med 100mg - hur lång tid efter sista påfyllningen borde det ta innan jag eventuellt skulle känna av en potentiell AT? Och hur länge (för dig) brukar det ta efter sista påfyllningen innan du kan sova? Vet att allt sånt är individuellt, men det hade varit kull att höra hur det är för dig/er