2020-01-05, 15:24
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Det enda jag vill ha sagt att geografin inte spelar någon roll, Iran hotar USAs nära vänner och därmed agerar USA.

Och btw, geografin spelar STOR roll. Kolla bara på Israel, hur mycket de är villiga att mörda för lite geografisk yta
Citera
2020-01-05, 15:26
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Det enda jag vill ha sagt att geografin inte spelar någon roll, Iran hotar USAs nära vänner och därmed agerar USA.

Ja Iran hotar ISIS och sionisten Israel. Iran har rätt att göra det. Det är deras närområde som dessa fuckedup grupper försöker desstabilisera. Skulle Danmark fucka med Sverige och Iran skulle stödja Danmark, vad hade du tänkt då? Oooh Danmark är en nära vän. Det är ju BS, att nära vänner har rätt att göra vad som helst. Tror du det är ett klassrum eller? Typ, biffen bröstar din kompis och din kompis kan göra vad som helst?
Citera
2020-01-05, 15:27
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Hahaha Hur ska det gå till?

Det får du strax reda på så fort Israel rör på en fena.
Citera
2020-01-05, 15:27
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Du sprider lögner. Soleymani var inbjuden rådgivare till Syrien och Irak. Han enade dessa länder och han hade laglig närvaro. Det är som att döda en diplomat i ett annat land. USA är en terrorist och Netanyahus är deras medbrottling.

Som jag skrev tidigare.
Lönnmorden på Suleimani och de andra är som om Ryssland skulle skicka en raket och mörda en av Sveriges regering inbjuden finsk general på Arlanda.
Citera
2020-01-05, 15:28
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Lite lustigt då att iranierna dör för att ta sig till UAE som är sunni!

Det handlar inte ens om shia eller sunni, det handlar om att Iran är en skithåla. Azerbajdzjan där majoriteten är shia är ett underbart land att besöka. Jag har varit i flera sunnimuslimska länder som har haft liv. UAE, Tunisien och Marocko. Inte som Iran, en begravningsplats.

Typ dom länder som jag aldrig kommer att resa till så att som jag redan visste så har vi helt olika synsätt på vad som är ett liv.

Turkiet besöker jag gärna trots att dom är sunni och jag är helt säker på att dom förlåter mina hårda ord, deras kultur uppväger precis som i Iran, dom är ett kulturfolk.

Dom övriga, i stort det enda som håller dom någorlunda i skinnet det är Koranen och hårda ledare och det är bara på ytan, ena vidriga djävlar rent ut sagt. Säg mig vilka synder som inte begås?
Zoofili, homofili, pedofili, sadoism, neckromancing och att dom berusar sig på allt som dom får tag på, ja det är ett liv det med.
Citera
2020-01-05, 15:28
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag bor i världen och jag gnuggar inte händerna åt det. Faktiskt ingen av de hundratals människor jag känner heller. Så det kan inte vara hela världen.

Men om man som du hänger på konspirationsforum med gardinerna nerdragna hela dagarna, så kan man kanske få det intrycket.

Men det tror jag inte på kanske är dessa 100 pers judar då.

Men vanliga människor är trötta på juden. Iaf de jag snackat med och det är helt vanliga människor svenskar som utlänningar
Citera
2020-01-05, 15:29
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wishie
Nej, det är INTE som att döda en diplomat. Inte någonstans. Tja förutom i ditt förvirrade sinne då möjligtvis.

Jo det är det.
Exakt det är.

Generalen var en legitim militär och erkänd i hela världen.

Att du inte vill eller kan inse det är DITT problem
Citera
2020-01-05, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Men de har bombat Saudi, är i Jemen och orsakar ett inbördeskrig, finansierar Hezbollah som håller Libanon gisslan och mördar demonstranter i Irak. Dessutom så ägnar de sig åt mordförsök på regimkritiker i Europa.

Låter det som ett fredligt land? Jag vet inte om du är hjärntvättad eller bara extremt obildad, men ditt stora ego och brist på kunskap är ingen bra kombination.

Iran har inte bombat i Saudiarabien, det är ett lika tomt påstående som när USA påstod att Iran hade gasat ihjäl kurder i Halabja när det var självaste Saddam Hussein som finansierades av USA som hade begått krigsbrotten mot sin egna befolkning. USA har noll trovärdighet.

USA är samma nation som invaderade Irak med påhittade anklagelser som likt allt annat USA påstår har visat sig vara falskt.
Citera
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wishie
Nej, det är INTE som att döda en diplomat. Inte någonstans. Tja förutom i ditt förvirrade sinne då möjligtvis.

Då måste du kanske kolla upp den saken först. Hade han inbjudan från den irakiska regeringen?
Förstör inte tråden som du har gjort med andra trådarna om Iran.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Det får du strax reda på så fort Israel rör på en fena.

Hahaha Du har inget svar alltså? Så förvånande.
Citera
2020-01-05, 15:31
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Men det tror jag inte på kanske är dessa 100 pers judar då.

Men vanliga människor är trötta på juden. Iaf de jag snackat med och det är helt vanliga människor svenskar som utlänningar

Oj! Judar dessa hundratals personer som jag känner? Nej, faktiskt tror jag inte en enda av dem är jude. Kan inte komma på någon. Hela min familj är rotad i kristna traditioner i Sverige sedan medeltiden.

"Men vanliga människor är trötta på juden." - Oj! Menar du det. Det tror jag inte
Citera
2020-01-05, 15:32
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Citat:
Fast nu gör du ju precis också samma sak, dvs baserar dina kommentarer på vad DU tror och DINA känslor. Alltså inte vad verkligheten säger

Så sätt dig ner, du är ingen expert eller spågumma.
Hade USA kunnat göra vad de vill hade de gjort det för länge sen Tro mig så mycket som Israel hetsat USA att krossa Iran och inget har hänt. Det är av en anledning

Kan vi sluta NU med kukmätartävlingen så vi kan återgå till FAKTA

Du tar mig alldeles för bokstavligt och det vet du nog själv.

Vill du diskutera utan halmgubbar och känsloutbrott finns jag här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in