2020-01-04, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snowsmile
Är det R*mberg hon dillar om nu?

Som var ett svin på Dramaten
Ja Ramb*rg.
Citera
2020-01-04, 21:25
Medlem
enfindams avatar
En blek och tråkig person. Jag saknar tidigare omgångar med färgstarka artister som ibland hamnade i konflikt med varandra.
Citera
2020-01-04, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Hon är ju helt betagen av kommunism men väljer att kalla det feminism. Hon vågar inte heller stå upp för vad hon säger och framförallt om vem hon säger det om. Att se dem direkt i ögonen när hon anklagar. Men är det konstigt om man växer upp i kollektivboende under Tältprojektet och parar sig med en annan kommunistisk släkt. Jobbat med tokan Anna Odell. Men som så ofta lever de samtidigt som det de bekämpar nämligen kapitalist!

Betagen av sig själv med. "Var var vi någonstans?", "ska vi fortsätta...?", som en föreläsare, strikt efter manus, färgat av #Metoo. Så grymt PK och tråkig.

Så här enformigt och tjatigt har det inte varit förr.
Citera
2020-01-05, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag tror att hon menade Örjan Ramberg men är inte säker.
Tack(för info och påminnelse om vad han heter.). Jag tycker dock att det kunde hon ha sagt rätt ut för att undvika missförstånd. Men det kanske bara är jag som missade det kanske uppenbara.
Citera
2020-01-05, 04:58
Medlem
SVT är redan fällda en gång för att ha förtalat ÖR, ska det bli en andra nu?
Alla vet ju ändå namnet utan att det nämns, som man även sa i domen!
Citera
2020-01-05, 11:03
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag tror att hon menade Örjan Ramberg men är inte säker.

Det lär det ha varit ja. Dock ville man inte "hänga ut" med namn igen, det blev ju visst palaver sist det skedde i dokumentären om Josefin Nilsson...

Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Pernilla Wahlgren försöker hävda att hon har en ”släng av dyslexi” bara för att hon ibland har svårt att stava. Nej du Pernilla sanningen är nog mycket enklare än så. Du är bara korkad helt enkelt.

hehe, exakt samma kommentar sade jag framför tvn igår kväll.
Sedan störde man ju sig en del på när Wahlgren hävdade sig vara i "samma bransch" som skådespelarna i gänget, visst att hon synts i tv/teater ibland och därmed rent krasst är skådis men det är ju inte direkt någon stor filmstjärna eller dramaten-skådis i henne...
Citera
2020-01-05, 13:04
Medlem
Tvirtynts avatar
Undrar om Kjellman kommer försöka undvika att prata om att han är medskyldig till att Hip Hip Hora blev ett nytt kvinnoförtrycksord.
Citera
2020-01-05, 13:13
Medlem
Griskissens avatar
Herregud vad Pernilla Wahlgren lassar in mat. Börjar förstå hur hon lagt på sig.
Citera
2020-01-05, 13:15
Medlem
Tvirtynts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griskissen
Herregud vad Pernilla Wahlgren lassar in mat. Börjar förstå hur hon lagt på sig.

Hade jag fått betalt för att bjudas på trerätters lyxmiddag så hade jag också lassat.
Citera
2020-01-05, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tvirtynt
Hade jag fått betalt för att bjudas på trerätters lyxmiddag så hade jag också lassat.

Smörja kråset mot betalning bangar ingen kändis på.
Citera
2020-01-05, 14:22
Medlem
Tvirtynts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znoppe
Smörja kråset mot betalning bangar ingen kändis på.

Inte vanliga människor heller. Gratis är gott. I detta fallet bokstavligen.
Citera
2020-01-05, 14:29
Medlem
exoticspices avatar
Vilken tråkig människa hon är, Julia. När hon pratar är det så korrekt och tydligt som om hon läste ett manus för en teaterscen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in