2020-01-01, 17:02
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Men det där med idrottsstjärnor har man ju sett i mängder med olika konstellationer. Orkar man höra med om Carro Klyfts barndom ex? Eller om Kallurs "skador"?

Jag hade hellre sett att de tar med kända näringslivstoppar, politiker osv som har skilda åsikter och som har intressanta historier som man inte kanske känner till.
Det var bara ett förslag. Det kan lika gärna vara nyhetsankare eller politiker och liknande.
Senast redigerad av enfindam 2020-01-01 kl. 17:18.
Citera
2020-01-01, 22:03
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Mikroskopiska hjärnskakningar över tid.

Jag tycker det är förfärligt att de plockar fram en sån där motbjudande varelse, men det är väl spännande för SvT att ha lite gangsters runt dom.
Hur yttrar det sig på Mrsic, menar du? Har inte tänkt över några ticks hos honom...
Citera
2020-01-04, 10:17
Medlem
Jag såg på Julias dag och tyckte det var bra men liiiite segt/tjatigt kanske, så när det var arton minuter kvar trodde jag INTE att jag skulle orka glo färdigt, men jag orkade.

Det var intressant att få en så sympatisk bild av Bergman.

Däremot lite frustrerande att hon inte talade i klarspråk om vilka eller vilken män eller man som var så stygg? Jag tänkte först spontant, Persbrandt men sedan Ahlstedt, Flink, vad han nu hette som var dum mot Josephine Nilsson
..Det känns konstigt att gissa och spekulera, då det ju är orättvist om alla dessa var oskyldiga...Vet någon här vilka/vilken hon menade?
Citera
2020-01-04, 11:17
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag såg på Julias dag och tyckte det var bra men liiiite segt/tjatigt kanske, så när det var arton minuter kvar trodde jag INTE att jag skulle orka glo färdigt, men jag orkade.

Det var intressant att få en så sympatisk bild av Bergman.

Däremot lite frustrerande att hon inte talade i klarspråk om vilka eller vilken män eller man som var så stygg? Jag tänkte först spontant, Persbrandt men sedan Ahlstedt, Flink, vad han nu hette som var dum mot Josephine Nilsson
..Det känns konstigt att gissa och spekulera, då det ju är orättvist om alla dessa var oskyldiga...Vet någon här vilka/vilken hon menade?
Jag tror att hon menade Örjan Ramberg men är inte säker.
Citera
2020-01-04, 17:30
Medlem
Dufvenius är underbart vacker och verkar åldras som vin. Inte svårt att förstå varför hon blev Bergmans sista "fynd"!
Citera
2020-01-04, 20:10
Moderator
Dr Kings avatar
Pernilla Wahlgren försöker hävda att hon har en ”släng av dyslexi” bara för att hon ibland har svårt att stava. Nej du Pernilla sanningen är nog mycket enklare än så. Du är bara korkad helt enkelt.
Citera
2020-01-04, 20:17
Medlem
Dufvenius är otroligt tråkig, hade hon inte varit så vacker som hon är hade jag nog stängt av. Kommer försöka undvika att titta på detta fler avsnitt, riktigt dålig säsong.
Citera
2020-01-04, 20:33
Moderator
Dr Kings avatar
Finns det någon som inte tror att den åldrade Bergman tog för sig av Julia på både det ena och det andra sättet under filminspelningen. Med hennes tro på själar och inre andar o.s.v. var hon nog ett mycket lätt byte för Bergman att vira kring sitt finger.
Citera
2020-01-04, 20:37
Medlem
Snowsmiles avatar
Är det R*mberg hon dillar om nu?

Som var ett svin på Dramaten
Citera
2020-01-04, 20:47
Medlem
Snake.Plisskens avatar
Alltså fy fan vad tråkigt linjärt detta program har blivit. Egenberättade manusförfattade biografier som är helt styrda. Inget utanför boxen, alla ska få berätta sin historia, utan ifrågasättande. Jag saknar Börje Ahlstedt! Detta program behöver en jävla makeover, för nu är det bara skitttråkigt!
Citera
2020-01-04, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snake.Plissken
Alltså fy fan vad tråkigt linjärt detta program har blivit. Egenberättade manusförfattade biografier som är helt styrda. Inget utanför boxen, alla ska få berätta sin historia, utan ifrågasättande. Jag saknar Börje Ahlstedt! Detta program behöver en jävla makeover, för nu är det bara skitttråkigt!

Uppstyrt ja!

Maken till vänstersmörja är sällan skådad och bara ett jävla malande om uppväxt, barnafödande, skilsmässor m.m. De gör inte annat än ältar, dricker och svullar.

Att Julia är radikal-feminist framgår tydligt.
Citera
2020-01-04, 20:58
Medlem
Hon är ju helt betagen av kommunism men väljer att kalla det feminism. Hon vågar inte heller stå upp för vad hon säger och framförallt om vem hon säger det om. Att se dem direkt i ögonen när hon anklagar. Men är det konstigt om man växer upp i kollektivboende under Tältprojektet och parar sig med en annan kommunistisk släkt. Jobbat med tokan Anna Odell. Men som så ofta lever de samtidigt som det de bekämpar nämligen kapitalist!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in