Citat:
Ursprungligen postat av
shinker
Oskadd helt...
Citat:
Ursprungligen postat av
shinker
låter rimligt. Har allid undrat hur fan det skulle gå för han som aldrig sköts.. Hur han skulle prata sig ur det...med tanke på vad som skrivs im poy i tråden så verkar han vara kapanel att sälja ut sina vänner på det sättet samt sakna förståelse om konsekvenserna...
Ja precis, personen är baksätet vart helt skonad... såvitt vi vet. Men ingen som uppenbarligen behövt uppsöka någon form av läkarhjälp för skottskador eller liknande. Som jag minns det hade DP även riktigt tung beväpning med bland annat en AK.
Personen i baksätet kom undan utan en skråma. Om det nu var Poy som satt där, så vet vi ju inte vad hans egentliga inblandning i det hela var. Det vi vet är att Poy jobbat för båda sidor & kanske så var det inte så att han regelrätt blev skonad, kanske var han bara inte alls måltavlan. Oavsett om han berättat för DP var bilen befann sig eller om han endast var personen som satte ihop kontakten med Danskarna får låta vara osagt.
Det jag tror är att det enda han gjort är att han satt ihop kontakten med Danskarna och att de sedan berättat för DP vart bilen befann sig. Jag har svårt att tro att man vill/vågar sitta i en bil som man vet snart kommer bli sönderpepprad.