Citat:
Ursprungligen postat av
knorr.djungle
Jag känner absolut inte dessa grabbar har aldrig träffat dom och tror inte någon här på fb har gjort det heller. Men jag måste få ha mina åsikter och vsd jag TROR eller hur likadant som att ni säger att dessa grabbar vågar inte göra mer än vad en tant kan. Ni vet inte mer en jag, vi här på fb har ingen aning vi bara gissar oss fram. Jag får tro vad jag tror så får ni tro på vad ni vill tro.
Du får tro vad du vill, såklart. Det blir däremot missvisande om du påstår dig veta och inte kan backa upp ett skit av den påstådda vetskapen. Vidare så gör du dig själv ännu mindre trovärdig då du har mycket att säga om andra skribenter och deras kunskap om situationen och personerna.
De här snubbarna du i din iver vill höja till skyarna har en fanbase, det är ju klart. Det är långt ifrån samma sak att dessa är en maktfaktor alls. Deras framgång är starkt överdriven från sådana som du. Hur vet jag och andra det? Jo för att vi är insatta. De här snubbarna är ett förvuxet ungdomsgäng som lever på myten som de och klicken runt dem sprider. Andra torkar sig i arslet med deras påstådda farlighet.
Tilläggas kan att de för övrigt är ett gäng smuts eftersom de fortfarande hade en sån som snabbknullaren Franky ibland sig. Att de springer runt och visar kukarna för varandra stärker inte direkt deras så kallade varumärke heller.