2020-01-28, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
jag bor i tensta din lilla fjant,du vet ej vad du pratar om.
Då borde du om någon veta hur det fungerar
Citera
2020-01-28, 16:41
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Då borde du om någon veta hur det fungerar
Fast vad pratar du om? Detta har avhandlats i mer än en tråd och alla normalbegåvade har förstått för längesen att dessa individer är totalt misslyckade. De lever i misär, fattigdom och stress samt dör i förtid utan några riktiga vänner men däremot med en familj i skam.

Så snälla ryck upp dig och ta detta på allvar din lilla fanboy.
Citera
2020-01-28, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Berätta vilka han skjutit då annars är det ju bara prat och något märkligt sätt att boosta snubben ”stora våldskapital”. Låter bara löjligt att försöka bygga någon myt ikring en snubbe som inte tycks vara mycket farligare än en tant.
Då får det stå för dig att det är prat. Annat sägs på gatan och finns en anledning till att folk fruktar honom. Sen om du inte gör det spelar mindre roll gatan hör, gatan ser. Det är anledningen till hans fruktade rykte och det säger jag som inte bor i byn
Citera
2020-01-28, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buvidal
Då får det stå för dig att det är prat. Annat sägs på gatan och finns en anledning till att folk fruktar honom. Sen om du inte gör det spelar mindre roll gatan hör, gatan ser. Det är anledningen till hans fruktade rykte och det säger jag som inte bor i byn

Gemensamt för alla er som fluffar 4yye i tråden är att det är helt färska konton som inte ger ett enda bevis för det ni säger. Sen att ni inte har någon historik med trovärdiga inlägg heller. Så det är klart det inte är direkt trovärdigt. Det är inte vad jag tycker som är viktigt utan det blir bara inte trovärdigt.
Citera
2020-01-28, 18:31
Medlem
Citat:
Dom som vet dom vet, säger bara de. Du kan tro vad du vill, skratta hur mycket du vill för du har ingen aning om vad dessa personer är kapabla till. De lever i orten, och du bor i något mysigt hus på Lidingö och har inte en aning om hur tufft och stabil du måste vara för att klara av stressen på gatan. Lätt att sitta och prata och skratta, hade du varit där dom är idag hade du inte klarat en sekund de är bara inse. Sluta hata och skratta åt folk, ta detta seriöst.

Du bor inte ens i byn, varför låtsas du som att du känner grabbarna personligen? Du tittar på instagram, läser lite på flashback och tror att du vet allt.
Citera
2020-01-28, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dxz--
Du bor inte ens i byn, varför låtsas du som att du känner grabbarna personligen? Du tittar på instagram, läser lite på flashback och tror att du vet allt.
Jag känner absolut inte dessa grabbar har aldrig träffat dom och tror inte någon här på fb har gjort det heller. Men jag måste få ha mina åsikter och vsd jag TROR eller hur likadant som att ni säger att dessa grabbar vågar inte göra mer än vad en tant kan. Ni vet inte mer en jag, vi här på fb har ingen aning vi bara gissar oss fram. Jag får tro vad jag tror så får ni tro på vad ni vill tro.
Citera
2020-01-28, 20:40
Medlem
mirosas avatar
Citat:
Jag känner absolut inte dessa grabbar har aldrig träffat dom och tror inte någon här på fb har gjort det heller. Men jag måste få ha mina åsikter och vsd jag TROR eller hur likadant som att ni säger att dessa grabbar vågar inte göra mer än vad en tant kan. Ni vet inte mer en jag, vi här på fb har ingen aning vi bara gissar oss fram. Jag får tro vad jag tror så får ni tro på vad ni vill tro.

Träffat dom fler gånger än jag har fingrar på händerna. Ayye och Poy är är/var riktiga skitar som inte någon egentligen gillar/gillade. Förutom snorunge Somalier med 60 IQ, Franky, Yasin även Jaffar var faktiskt grabbar med hjärtat på rätt plats dom hamnade bara jävligt snett och in i en grej som dom inte kunde ta sig ur.

Sluta försköna saker du inte har koll på.
Citera
2020-01-28, 20:48
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Folk sitter och skrattar åt jaffar för han blev nerkissad och förnedrad och tvivlar på om han e gata eller studio bandit. Alla dessa shottaz grabbar är inga studiobanditer, de är gängmedlemmar som man inte leker med och skratta hur mycket ni vill men dessa grabbarna är äkta punkt slut. Om någon är oäkta här är det alla flashbackare som sitter bakom skärmen och trycker ner dessa grabbar.
Äkta gruppkissare? 😂
Citera
2020-01-28, 21:16
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Folk sitter och skrattar åt jaffar för han blev nerkissad och förnedrad och tvivlar på om han e gata eller studio bandit. Alla dessa shottaz grabbar är inga studiobanditer, de är gängmedlemmar som man inte leker med och skratta hur mycket ni vill men dessa grabbarna är äkta punkt slut. Om någon är oäkta här är det alla flashbackare som sitter bakom skärmen och trycker ner dessa grabbar.
Kvittar vad du och övriga fanboys säger, för oss alla kommer jaffar alltid vara känd som piss-jaffar a.k.a goldenshower-jaffar
Citera
2020-01-28, 23:22
Medlem
Citat:

Du får tro vad du vill, såklart. Det blir däremot missvisande om du påstår dig veta och inte kan backa upp ett skit av den påstådda vetskapen. Vidare så gör du dig själv ännu mindre trovärdig då du har mycket att säga om andra skribenter och deras kunskap om situationen och personerna.

De här snubbarna du i din iver vill höja till skyarna har en fanbase, det är ju klart. Det är långt ifrån samma sak att dessa är en maktfaktor alls. Deras framgång är starkt överdriven från sådana som du. Hur vet jag och andra det? Jo för att vi är insatta. De här snubbarna är ett förvuxet ungdomsgäng som lever på myten som de och klicken runt dem sprider. Andra torkar sig i arslet med deras påstådda farlighet.

Tilläggas kan att de för övrigt är ett gäng smuts eftersom de fortfarande hade en sån som snabbknullaren Franky ibland sig. Att de springer runt och visar kukarna för varandra stärker inte direkt deras så kallade varumärke heller.
Senast redigerad av NoF8 2020-01-28 kl. 23:24.
Citera
2020-01-29, 08:08
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Tilläggas kan att de för övrigt är ett gäng smuts eftersom de fortfarande hade en sån som snabbknullaren Franky ibland sig. Att de springer runt och visar kukarna för varandra stärker inte direkt deras så kallade varumärke heller.
Ja det säger väldigt mycket om dem faktiskt. Fan Rozh började ju hänga med en dömd gruppvåldtäktsman, som dessutom polade med hans egna brorsas mördare.

Vafan är det för pack att se upp till?
Citera
2020-01-29, 10:11
Medlem
Någon som vet vilket land bolaget made nigga music är skrivet? Verkar ej vara i sverige eller så är jag dålig på att hitta bolagsinfo
Senast redigerad av sthlm4h 2020-01-29 kl. 10:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in