2020-01-04, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M4lteser
Verkar som att alla lever, enligt vad jag minns så skrev folk i tråden som handlade om den grejen att killen med mörka rösten var "shobre" och han som säger "såna här e studiobanditer" i början ska vara Makkan.

Sen är det en kille med en lite hes röst som säger "täck inte ditt ansikte" vid 0:34 ungefär, vem är det? Musse?

Tack. Hur svårt ska de kunna vara att knäppa dessa pojkar? Hur kan dom ha överlevt så länge? Jag antar att deras dagar är räknade.
Citera
2020-01-04, 17:44
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Fast han som blir pissad på heter väl Jaffar tror jag? Kanske släkting till Yasin?
Ok, så yasin sköt poy för att hämnas jaffar nedpissning? Jäklar vilken soppa. Är både yasin och jaffar rapartister?
Citera
2020-01-04, 17:48
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Ok, så yasin sköt poy för att hämnas jaffar nedpissning? Jäklar vilken soppa. Är både yasin och jaffar rapartister?

Nej då den videon har väl ett par år på nacken redan, men den hör ändå hemma i tråden då den avhandlar både DP och Shottaz historia.
Citera
2020-01-04, 17:54
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:

Fel igen. DU FÅR FÖR FAN LÄSA TRÅDEN. Hälften av alla inlägg handlar inte om tråden eller är skriven utav analfabeter.

Yasin Byn och Jaffar Byn är två olika rappare.

Yasin byn samt BO i tråden sköt eventuellt ihjäl Karrar i ett garage 2 år tidigare än när denna tråd skapades. Googla lite eller använd sökfunktionen här på FB.
Citera
2020-01-04, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M4lteser
Verkar som att alla lever, enligt vad jag minns så skrev folk i tråden som handlade om den grejen att killen med mörka rösten var "shobre" och han som säger "såna här e studiobanditer" i början ska vara Makkan.

Sen är det en kille med en lite hes röst som säger "täck inte ditt ansikte" vid 0:34 ungefär, vem är det? Musse?

Ganska säker på att det var Musse, man hör också i videon ”Musse sikta på honom”. Är rätt säker på att Franky letade reda på någon av grabbarna efter och gav han lite sparkar i huvudet. Ska finnas video på det om jag inte minns fel.
Citera
2020-01-04, 18:09
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikkblizzy
Är rätt säker på att Franky letade reda på någon av grabbarna efter och gav han lite sparkar i huvudet. Ska finnas video på det om jag inte minns fel.
Du menar denna? https://youtu.be/TrvnV39fka4

Enligt en kommentar blev ”frankyy han som filmar klippt i Köpenhamn”.
Citera
2020-01-04, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut
Fel igen. DU FÅR FÖR FAN LÄSA TRÅDEN. Hälften av alla inlägg handlar inte om tråden eller är skriven utav analfabeter.

Yasin Byn och Jaffar Byn är två olika rappare.

Yasin byn samt BO i tråden sköt eventuellt ihjäl Karrar i ett garage 2 år tidigare än när denna tråd skapades. Googla lite eller använd sökfunktionen här på FB.

Är dom systrar/bröder då dom har samma efternamn (ursäkta om jag inte har koll på tråden)?
Citera
2020-01-04, 18:17
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyranitar
Är dom systrar/bröder då dom har samma efternamn (ursäkta om jag inte har koll på tråden)?

Troll? Det är väl uppenbart att det är deras artistnamn? Båda har tagit Byn efter Rinkeby.
Citera
2020-01-04, 18:19
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyranitar
Det är artistnamn. Enligt Expressen heter de Jafar Sadik och Yasin Abdullahi Mahamoud.
Citera
2020-01-04, 18:21
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealFtalkNY
Här är hans största hit: https://www.youtube.com/watch?v=t3fiYwWj38I
0.47 Bäckby(Västerås)
Citera
2020-01-04, 18:22
Medlem
Citat:

Nej det spekuleras här i tråden (för några faktiska bevis finns det inte) att Yasin (eller någon av de andra två häktade/eller alla i samråd) sköt Poy för att han ska ha informerat DP om när och var Franky, Gucci och en av de som nu sitter häktade var i Köpenhamn så DP kunde klippa Franky och Gucci.
Citera
2020-01-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharm0ta
Du menar denna? https://youtu.be/TrvnV39fka4

Enligt en kommentar blev ”frankyy han som filmar klippt i Köpenhamn”.

Enligt ett inlägg längre bak i tråden (igår eller förrgår) så är "DP horan" som ligger på marken en springis/hangaround eller vad det ska kallas och ingen av dessa som nämnts som pissade på Jaffar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in