Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Övriga:
Göteborg lär även de förstärka försvaret och anfallet, potentiellt mittfältet beroende på ifall Yusuf och/eller Erlingmark sticker.
Å andra sidan, nu när Gurra inte kom på mitten så tror jag vi inte värvar något där.
Visst sticker både Hasse och Erling är det en sak men då det är helt tyst om det nu lär inte båda dra nu, möjligen till sommaren isf. Iom värvningen av Jallow behöver vi inte Toko som reserv på HB heller så då frigörs han till mitten.
Sedan har vi även Sebban där och underifrån Titi. Så mitten är rätt väl besatt redan nu.
Försvaret lär vi plocka in en MB till dock om vi nu inte ser Sebban som det fram till Wikström är hel men det är givetvis en lite större gambling då vi dels inte vet hur Wikström är vid comebacken. Ragge får gärna välja oss nu från sin kontraktslösa sits.
Citat:
Ursprungligen postat av
MosbiusDesigns
Tänker att Jallow går in som VB när vi sålt VW vilket vi lär göra under 2020. Så Holm kan nog landa på högerbacken i år
Hur är Jallow som VB då? Jag har ingen aning om det själv ty där kan jag inte minnas att jag sett honom, har sett rätt lite av honom generellt.
Vore det ett bra alternativ så gärna, Holm förtjänar en vettig chans.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Samuel Ohlsson gick visst till Örgryte också, dom verkar satsa ungt.
Vi gör en likadan variant som med storebrorsan bara, släpper till ÖIS nåt år för att sedan ta tillbaka och få en lagkapten och ett kommande tysklandsproffs