2020-01-09, 08:27
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Kiese-Thelin ska vara klar enligt Expressen.

Då lär väl någon försvinna för inte är ska väl han var Rosenbergs ersättare.
Citera
2020-01-09, 08:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Då lär väl någon försvinna för inte är ska väl han var Rosenbergs ersättare.

Bra fråga, jag vill säga nej men om vi byter över till 4-3-3 så är det nog stängt för nyförvärv där uppe såvida inte någon lämnar. Då har vi Antonsson, Kiese-Thelin, Molins, Nalic, Berget, Gall, Prica, Rieks. Jag kan ha glömt bort någon men det det ser inte helt illa ut.
Citera
2020-01-09, 09:58
Medlem
mikeymikeys avatar
Jag minns att IKT var väldigt bra och nyttig för Malmö i sin senaste jour, men hur har han varit utomlands, han har väl varit utlånad en hel del och inte fått så mycket förtroende av sin ägande klubb?

Och hur var han i Norrköping innan han kom till Malmö?
Han har ju 28 landskamper men det känns ändå som en spelare som man inte har tänkt på särskilt mycket.
Citera
2020-01-09, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Fotbollskanalen skriver att MFF jagar Fröling. Förbannade skitstövlar! Ni har tillräckligt med spelare ändå....

Det fanns EN jävla spelare jag önskade mig men Häcken har säkert inte ens försökt.

Är det så illa ställt att KFF måste sälja Fröling redan innan sommaren? Man hade ju inte ens råd att åka på läger utomlands såg jag. Jag tror inte värdet sjunker iaf.
Citera
2020-01-09, 11:40
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Fotbollskanalen skriver att MFF jagar Fröling. Förbannade skitstövlar! Ni har tillräckligt med spelare ändå....

Det fanns EN jävla spelare jag önskade mig men Häcken har säkert inte ens försökt.

Häcken har väl ganska flitiga på värvningsfronten hittills. Men egentligen inga spelare man höjer på ögonbrynen av.
Citera
2020-01-09, 12:19
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Den här tråden får jag hänga i även nu när gif ska spela superettan så lite uppdatering hos oss.

Det blev en intern lösning på tränarfrågan, Henrik Åhnstrand går från ass till huvudtränare, Andreas Pettersson fortsätter som ass.

Gif ska satsa yngre i år i superettan.
Jesper Carström, innermittfältare, helst 8a, född 2002 och son till FD fotbollsspelaren Fredrik Carström(som nu tränar gif U17 och NIU).
Albin Palmlöf, forward, född 2001.
Albin Ekström, HB/wingback, född 2001.
Teo stenshagen, mittback, född 2001.
Paya Pichkah, central mittfältare, född 2000.
Ludvik Nåvik, inte kontrakterad än men snart, central mittfältare, född 2003.

Dessa har A-kontrakt och är tänkta att konkurrera på riktigt, förutom kanske Nåvik som är lite ung än.
Nåvik är dock framstående i P03-landslaget.

Pontus Silfwer och Anton Eriksson är klara.
Anton Eriksson har jag haft koll på sedan han var 15, har varit en stor talang länge och kommer spela mittback. Kommer från Umeå FC som gick upp till superettan.

Juanjo verkar bli kvar och då har vi den bästa innermittfältaren i superettan.
Citera
2020-01-09, 12:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Är det så illa ställt att KFF måste sälja Fröling redan innan sommaren? Man hade ju inte ens råd att åka på läger utomlands såg jag. Jag tror inte värdet sjunker iaf.

Undrar hur prislappen ser ut på honom?

Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Häcken har väl ganska flitiga på värvningsfronten hittills. Men egentligen inga spelare man höjer på ögonbrynen av.

Det kan man säga utan att överdriva. Tillåt mig presentera alla Häckens offensiva spelare som finns tillgängliga nu: Yasin (värdelös) Irandust (kommer alltid vara valpig och aldrig nå sin potential), Gustaf Nilsson(har en bra säsong i karriären typ), Viktor Lundberg (kommentarer överflödiga), Youseff (hypad talang som inte klarat att konkurrera ut medelmåttiga spelare tidigare), Yakob (se Youssef) och till sist nya finnen Tuominen.

Detta är alltså allt vi har i offensiv väg. Gör vi 10 mål i år får det ses som en framgång.
Citera
2020-01-09, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Jag minns att IKT var väldigt bra och nyttig för Malmö i sin senaste jour, men hur har han varit utomlands, han har väl varit utlånad en hel del och inte fått så mycket förtroende av sin ägande klubb?

Och hur var han i Norrköping innan han kom till Malmö?
Han har ju 28 landskamper men det känns ändå som en spelare som man inte har tänkt på särskilt mycket.
Han hade väl svårt att platsa under Janne Andersson. Dock har Janne ändrat uppfattning om honom, sedan han utvecklades i MFF.
Citera
2020-01-09, 14:44
Medlem
Keldons avatar
Citat:

Om Kff ska släppa Fröling inom Sverige är det bara MFF som är alternativet imho. Där finns ju vidareförsäljningspotential. I Häcken och Hammarby not so much.
Citera
2020-01-09, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Om Kff ska släppa Fröling inom Sverige är det bara MFF som är alternativet imho. Där finns ju vidareförsäljningspotential. I Häcken och Hammarby not so much.

Samtidigt. Beggars can't be choosers.
Citera
2020-01-09, 15:14
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Våra affärer senaste året visar ju på motsatsen men...
Citera
2020-01-09, 15:23
Medlem
Eldarn.s avatar
Ebenezer Ofori officiellt tillbaka i AIK. Kritat på för fyra år. Supervärvning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in