2020-01-03, 22:17
Medlem
Imnshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Husbandet består alltså av Lada och svenska grammofonkolchosen feat. Vaz. Är detta någon sorts skämt från SVT:s sida!?
Nej, även bandet bakom Vaz ska vara nytt. Lada och company "have left the building". Vet dock inte vad den nya konstellationen heter.

Vi har ju redan i tråden kastat fram hypotesen att det är en budgetgrej från SvT. Ta in några billiga musiker som får chansen att synas, och sedan ta in nästa.

Inget ont om musikerna dock, men dom är ju inte lika proffsiga som Augustifamiljen.
Citera
2020-01-03, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Här finns en lista med resultaten genom åren.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_över_avsnitt_av_På_spåret

Trodde Göteborg skulle dominera, men Göteborg har de rest till fem gånger medan Västerås som jag tycker de aldrig besökt har de varit till sex gånger. Stockholm har varit med 13 gånger
Citera
2020-01-03, 22:32
Medlem
Överlägsen vinst idag för det proffsiga laget. Kul att Vadstena fick plats då jag var där i somras för vätternrundan.
Citera
2020-01-03, 22:36
Medlem
EnGodForlorares avatar
Jag tycker det var jävligt otrevligt av SVT att lägga in Trump i Vem där? Det är knappast Trumps fula tryne man vill ha uppkört i ansiktet när man sitter och fredagsmyser och tar det lugnt.
Citera
2020-01-03, 22:48
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Jag tycker det var jävligt otrevligt av SVT att lägga in Trump i Vem där? Det är knappast Trumps fula tryne man vill ha uppkört i ansiktet när man sitter och fredagsmyser och tar det lugnt.

Men det var nog första gången jag fixade en vem där.
Citera
2020-01-03, 23:19
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Ja, Stalin hade varit trevligare under rödvinsmyset.

Märkligt att dom kunde hålla sig borta från spydiga kommentarer om honom men man fick med att Bolsonaro är "kritiserad", så skulle man aldrig beskriva Merkel eller Macron.

Förstår inte att Äpplet ens vill vara med för det kan ju inte vara roligt när man är så begränsad.

För övrigt ser Isobel ut som en typisk Gary Larsson-kvinna. Obegripligt ful stil.
Citera
2020-01-03, 23:35
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Då kör de ändå ovanligt mycket sportfrågor...

Äpplet och tvsporttejen var helt under isen. Inte ens när Gheorge Hagi nämndes vaknade dom.
Det vet väl för tusan varje kotte som är det minsta idrottsintresserade vem :Karpaternas Maradona "var. Och fruntimret ska jobba på svt sporten🙄 Så urusla trodde jag inte dom skulle vara. Äpplet var rätt charmig i mästarnas mästare men sånt var bortblåst nu.
Citera
2020-01-03, 23:41
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ja, Stalin hade varit trevligare under rödvinsmyset.

Märkligt att dom kunde hålla sig borta från spydiga kommentarer om honom men man fick med att Bolsonaro är "kritiserad", så skulle man aldrig beskriva Merkel eller Macron.

Förstår inte att Äpplet ens vill vara med för det kan ju inte vara roligt när man är så begränsad.

För övrigt ser Isobel ut som en typisk Gary Larsson-kvinna. Obegripligt ful stil.

Tyckte hon såg bättre ut i förra avsnittet, men hon återfick sin form. Är säker på att jag stått bakom henne på systemet i Landala Göteborg. Kanske hon köpte något inför helgens tävlande.

Min enda andra claim to fame - vad gäller På Spåret - är att ha ätit sen middag bredvid Luuk och Lindström. Det här bör då ha varit en lördag... där en av dem tydligt uttalar sig om hur favoritparet skall se ut. En skall vara äldre och en skall vara ung. Ni kan säkert gissa vilket kön den unga helst hade.

Men AnnaMaria och Äpplet... Jag visste inte ens vem hon var, men svara på frågor kunde de fan inte.
Citera
2020-01-03, 23:47
Medlem
outback4s avatar
Det finns några f.d. idrottare med hjärnceller kvar ( utöver Stefan Holm) som är allmänbildad. Man ska inte döma hunden efter håren som bekant men jag var nog inte ensam om att bli förvånad över "Hoahoa" Dahlgren var så bildad.
Hade Frank Andersson lyckats? Nja. Eller "Foppa" Forsberg? Zlatan hade inte klarat sig speciellt bra..
Pernilla Wiberg tror jag på. Hon är rätt skärpt den damen. Betydligt mer smart än Anja Pärson.
Citera
2020-01-03, 23:50
Medlem
carminaburanas avatar
Märkligt att de hade 2 sport människor oå samma lag. Makes no sense.
Citera
2020-01-04, 00:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Sedan har jag alltid tyckt Anna Maria är supersöt, som ett litet gulligt troll med en vårta på kinden. Henne skulle man gärna gosa med!
Är du kanske ensam om att vilja gosa med ett troll med vårta på kinden?, själv
kan jag mer uppskatta snygga för att inte säga perfekta brudar

Varför behöver vi Jan-Olofs genomgång över vad som har hänt,
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/dO0BBz/debutanterna-var-helt-chanslosa-i-pa-sparet tänk om han skulle skriva en recension också istället för att vara ledsen....
å andra sidan berättade han att jag ska ha sett en tolkning utav Sir Roky Erickson någon gång under programmet

Barockt hur 2 miljoner kan titta
Senast redigerad av Enmansdemo 2020-01-04 kl. 00:55.
Citera
2020-01-04, 00:23
Medlem
Som redan konstaterats - Äpplet såg mest obekväm och ointresserad ut.
Kanske någon form av scenskräck som inte upptäcktes då han blev castad till programmet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in