2020-01-03, 21:01
Medlem
DyslexiKungens avatar
Lennart Hoa Dahlgren och Stefan Holm hade kunnat vara ett bra lag..
Citera
2020-01-03, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omori
Fast nja. De gjorde en cover.

Jag vet. Men den låter likadant
Citera
2020-01-03, 21:02
Medlem
Corrans avatar
Ångesten i AnnaMarias röst när hon inser att de måste komma tillbaka å göra om allt
Citera
2020-01-03, 21:04
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Lennart Hoa Dahlgren och Stefan Holm hade kunnat vara ett bra lag..
NeJ Stefan Holm och Äpplet i samma lag blir ett ännu bättre enskilt ihopparat lag
Citera
2020-01-03, 21:06
Medlem
Imnshos avatar
Total massaker av sportfånarna. Äpplet saknade all form av killerinstinkt som man trodde alla idrottsmän besatt. Han bara drog ett svar vilket som helst ur röven: "Vampyren heter Bert" , eller som svar på Ann Maries svammel: "Vi säger det". Utan nån betänketid eller visad vilja att vinna.

Sedan har jag alltid tyckt Anna Maria är supersöt, som ett litet gulligt troll med en vårta på kinden. Henne skulle man gärna gosa med!

Kalle briljerade med sin Cornelis-kunskap, uppenbarligen ett nördämne. Gillar också hans galna skjortor.

Bukarest klippte jag på 10 pga skräcktemat och Romanesco-kålen. Men inte fan ligger väl Brasilia i en öken, även om brassarnas skogsskövling har skapat en stäpp? Och Vadstena kom jag inte på, fastnade på Motala.

Till sist var det första gången hittills som Luuk hade en färgmatchad klädsel. Kanske har han läst min kritik och tagit till sig den?

Kvällens fulaste klädesplagg var givetvis t-shirt-slusken. 199 kronor på Dressman?
Senast redigerad av Imnsho 2020-01-03 kl. 21:15.
Citera
2020-01-03, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Varför sätter de ihop ett lag med två som inget kan och slänger in dem i en grupp med två lag som båda kan utmana om slutsegern?

De vill nog inte skapa för skarpa utmanare till de lag som de vill se i final?
Citera
2020-01-03, 21:11
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omori
Tror inte att 17 är den lägsta poängen någonsin, men bara började fundera.. Vilket lag har fått den lägsta poängen någonsin?
Här finns en lista med resultaten genom åren.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_över_avsnitt_av_På_spåret

Sämsta resultat är 9 poäng av Kjell Bergqvist och Kristina Kappelin från säsongen 2007-2008. Riktigt usla var också Niklas Wikegård och Alexandra Zazzi säsongen innan som på sina två insatser fick ihop 15 och 16 poäng.

AnnaMaria och Äpplet ”räddades” ju delvis av att de väntade i det längsta på resorna och väl fick 4+2+2 poäng där. Med lite övermod kan man ju chansa bort sig på resorna och nolla. Man får i alla fall ge AnnaMaria och Äpplet att de visste sina begränsningar och låg lågt på resorna tills de var säkra på svaren.
Senast redigerad av Dr King 2020-01-03 kl. 21:14.
Citera
2020-01-03, 21:18
Medlem
Imnshos avatar
Skönt att veta att Anna Maria kör med brasiliansk vaxning och inte någon hemmagjord variant med gaffatejp och Karlssons klister. Nu behöver man inte riskera att få hårstrån på tungan när man går ner på knä!
Citera
2020-01-03, 21:21
Medlem
Rollinghands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corran
Det går icke så bra för dom. Det gör det visserligen inte för mig heller 😁

Men guud vad söt hon är, AnnaMaria 😍

Överjordiskt söt. Tyvärr räckte det inte, särskilt inte i sällskap med Äpplet som av allt att döma inte är särskilt smart. Parisa och Wetterberg torde "köra över" AnnaMaria och Mikael nästa fredag.

Roky Erickson! Överkurs för "Svensson" men härligt att våga lägga ribban så pass högt.
Citera
2020-01-03, 21:26
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Här finns en lista med resultaten genom åren.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_över_avsnitt_av_På_spåret

Tack för den. Kul att grotta ner sig i gamla säsonger.
Citera
2020-01-03, 21:41
Medlem
Husbandet består alltså av Lada och svenska grammofonkolchosen feat. Vaz. Är detta någon sorts skämt från SVT:s sida!?
Citera
2020-01-03, 21:54
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
De vill nog inte skapa för skarpa utmanare till de lag som de vill se i final?

Då borde de ju inte satt Lag Johar och Lag Gunnar i samma grupp. Dessutom finns det väl ändå ingen anledning att sätta två noviser i samma lag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in