2021-01-01, 21:04
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Dorsin/Molin utmärkte sig inte något särskilt sist dom var med vad jag minns. Har annars en känsla av att Epstein/Nordgren kan bli farligare än man tror. Men visst känns Elfsberg/Forsberg bäst hittills. Nu har vi ju inte alls sett sista gruppen ännu men..
Fast Molin är bra i Alla mot alla på femman.
Citera
2021-01-01, 21:06
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markera-allt
Hahaha. Falska trion fortsätter. Slaktar stad i ljus. Herregud...

Ha ha ha. Ja, det borde de heta. De ljuden som "sångaren" frambringar kan jag mera tonsäkert få fram med röven.
Citera
2021-01-01, 21:07
Medlem
Imalosers avatar
Hur den där pianisten kan få sjunga i rikstelevision är bortom mitt förstånd... Visste att han skulle få en svan/kråksång innan deras tid var ute. Så sargade han Stad i ljus. Det var väl lika bra. Låt honom bara aldrig sjunga igen, snälla.
Citera
2021-01-01, 21:09
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
Hur den där pianisten kan få sjunga i rikstelevision är bortom mitt förstånd... Visste att han skulle få en svan/kråksång innan deras tid var ute. Så sargade han Stad i ljus. Det var väl lika bra. Låt honom bara aldrig sjunga igen, snälla.

En autotune hade min själ fått jobba där.
Citera
2021-01-01, 21:13
Medlem
Imalosers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
En autotune hade min själ fått jobba där.
Ser att sångaren har skrivit en bok som heter "trasiga toner". Kanske handlar om livet som tondöv inom musikbranschen Mot alla odds liksom!

Nå han kan ju spela rätt tangenter på pianot så tondöv är kanske fel, men hans röst är som en demons.
Citera
2021-01-01, 21:28
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Trodde inte man kunde sjunga sämre än Håkan Hellström men det gick visst😁
Ja, någon måste ju ha sagt till honom att det låter extraordinärt illa när han sjunger. Så varför envisas han? Piano spelar han ju bra, så sångrösten kan han lämna åt någon av de två andra.

Kul med retur! Visste att Elfsberg skulle välja det, det känns som att han har mer sifferminne än ansiktsminne. Tog 1969 på Jennifer Aniston. Innan dess var jag övertygad om att det var 1973 när jag fick se bilden på Concorden.
Citera
2021-01-01, 21:43
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Magdalena...vilken skönhet. Bandet sög fleishballe så det sjöng om det.
Ja, jävlar! Hennes mun ca 5 minuter in i dagens program.
Citera
2021-01-01, 22:38
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Fast Molin är bra i Alla mot alla på femman.
Jo..fast det är inte helt samma sak har det visat sig.

Minns iaf att dom var lite för lika för att gå långt sist. Dorsin minns jag som rätt svag med. Molin hade nog kunnat bilda ett starkt lag med en annan mer kompletterande medtävlande.

Men vi får se hur det blir denna gång.
Senast redigerad av Steff83 2021-01-01 kl. 22:42.
Citera
2021-01-01, 22:52
Medlem
Bacchus94s avatar
Matti Ollikainen...vad är det för fel på människan?
Citera
2021-01-01, 22:55
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jo..fast det är inte helt samma sak har det visat sig.

Minns iaf att dom var lite för lika för att gå långt sist. Dorsin minns jag som rätt svag med. Molin hade nog kunnat bilda ett starkt lag med en annan mer kompletterande medtävlande.

Men vi får se hur det blir denna gång.
Verkligen huvudet på spiken.
Många som tävlar i både Alla mot alla och på spåret har ju helt fel medtävlare för att kunna ha en chans.
Gillar tempot i Alla mot alla dock. På spåret får nog tänka om en del , musiken har spårat ur rejält.
Citera
2021-01-02, 00:52
Medlem
Jag tyckte nog det här var säsongens hittills bästa program. Ankan var för jäkla rolig ett par gånger och Kikki är en stor favorit.
Citera
2021-01-02, 01:07
Medlem
Tanigfan skandal av SVT att låta den dåren ”sjunga”. Fyfan vad illa det låter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in