2020-01-03, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Fanns det skott hål i bilen? Var?

Jag förstod inte din förklaring alls.

Men jag har sagt från början att mördaren stod säkert precis bredvid förardörren då dom va vänner.
Inga skotthål. Öppen ruta. Utgångshål antagligen under bilen, under passagersidan.
Citera
2020-01-03, 13:32
Medlem
kafus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heheh123456
Vet du om det är öppen häktesförhandling? Eller är det bakom stängda dörrar?

Om du är på plats, då kan du få se en skymt av de misstänkta när de är på väg in i rättssalen. Men sedan alla väl bänkat sig därinne, rätten, åklagare, försvarare, misstänkt och åhörare, då brukar det vanligen tas beslut om stängda dörrar. Varefter åhörarna får lämna salen och vänta utanför till dess häktningsförhandlingen är avslutad. Därefter får åhörarna komma in i rättssalen igen för att höra rättens beslut.
Citera
2020-01-03, 13:39
Medlem
Mina tankar.
Hela ligan hade span och punktmarkering sedan de släpptes från fängelset eftersom dem skulle uppenbart hämnas frankys död. Efterblivna som dem är så dödar de han direkt och mitt framför ögonen på polisen.
Alternativt att poy hade kontakt med polisen av rädsla för att bli dödad pga samarbetet med båda sidorna och blev dödad mitt framför polisen som hade full span.

Nåja vi ser idag om dem blir häktade eller inte och om så är fallet lär det bli långa fängelsestraff för allihopa.
Citera
2020-01-03, 13:39
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
OM polisen nu skulle ha sett hela händelsen då räcker det väl som bevis även om det skulle saknas tekniska bevis?

Kanske men alla dom här asen ser ju lika dana ut
Citera
2020-01-03, 13:44
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Mina tankar.
Hela ligan hade span och punktmarkering sedan de släpptes från fängelset eftersom dem skulle uppenbart hämnas frankys död. Efterblivna som dem är så dödar de han direkt och mitt framför ögonen på polisen.
Alternativt att poy hade kontakt med polisen av rädsla för att bli dödad pga samarbetet med båda sidorna och blev dödad mitt framför polisen som hade full span.

Nåja vi ser idag om dem blir häktade eller inte och om så är fallet lär det bli långa fängelsestraff för allihopa.

Håller fullständigt med och har sagt samma sak hela tiden.
Citera
2020-01-03, 13:44
Medlem
Citat:
Kanske men alla dom här asen ser ju lika dana ut

Spanar man tar man väl foton? Har man då bra foton och griper dem i samma kläder så...
Citera
2020-01-03, 13:45
Medlem
Vet någon vilka diagnoser Poy har fått? Det där som står på Petterssons alltså.. många av de här killarna har ju varit stökiga som barn men den här killen var någonting extra.
Citera
2020-01-03, 13:48
Medlem
Citat:
Inte tur, dom hade säkert span och bevittna hela skiten.

Dom e så körda

Finns polisvittnen.
Citera
2020-01-03, 13:51
Medlem
Om polis var där och bevittna mordet varför sköt man inte alla gärningsmannen istället? Hade man gjort i USA
Citera
2020-01-03, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kafu
Om du är på plats, då kan du få se en skymt av de misstänkta när de är på väg in i rättssalen. Men sedan alla väl bänkat sig därinne, rätten, åklagare, försvarare, misstänkt och åhörare, då brukar det vanligen tas beslut om stängda dörrar. Varefter åhörarna får lämna salen och vänta utanför till dess häktningsförhandlingen är avslutad. Därefter får åhörarna komma in i rättssalen igen för att höra rättens beslut.

Behöver ingen skymt av dom känner 2 av dom och vill höra vad som sägs
Citera
2020-01-03, 13:55
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RajtanTajtansson
Vet du vad som kräver ett bra psyke? Att skaffa en utbildning, sen ett jobb och att ta hand om en familj och uppfostra barn till att bli bra och produktiva medborgare. Att vara kriminell kräver bara en avsaknad av empati och om man blir stressad så medicinerar man bort stressen med droger. Lätt som en plätt

Lätt som en plätt ja. Säg det till snubben som blev skjuten av sina rumppolare i en gammal Ford mitt i natten...
Citera
2020-01-03, 13:55
Medlem
Citat:
Håller fullständigt med och har sagt samma sak hela tiden.
Jo precis och det var inte det smartaste draget direkt att döda han så tätt in på alltihopa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in