2019-12-30, 14:30
Medlem
Blir det inte lite märkligt om man hävdar att alla republikaner är goda och alla demokrater är onda eller korrupta?

Är alla sverigedemokrater goda och alla sossar onda eller korrupta?

Är alla araber onda och alla danskar goda? osv
Citera
2019-12-30, 14:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Handlade Horowitz rapporten om muren?
Nej men inlägget du besvarade gjorde det..
Citera
2019-12-30, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej men inlägget du besvarade gjorde det..
Nu blev det fel igen. Det handlade om Q-narrativet där muren var en del av det. Återigen Horowitz rapporten följde Q narrativ, om du vill diskutera muren som bevis för att Horowitz rapporten inte följde Q narrativet får du nog vara lite tydligare i vad du menar.
Citera
2019-12-30, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Blir det inte lite märkligt om man hävdar att alla republikaner är goda och alla demokrater är onda eller korrupta?

Är alla sverigedemokrater goda och alla sossar onda eller korrupta?

Är alla araber onda och alla danskar goda? osv
Vem har hävdat att det är så? Finns nog många..
Lite intressantare i denna tråd, har Q hävdat att det är så? (visa exempel från www.qmap.pub)
Var John Mccain republikan eller demokrat?
Är du med i matchen?
Citera
2019-12-30, 14:50
Medlem
Citat:
Lite intressantare i denna tråd, har Q hävdat att det är så? (visa exempel från www.qmap.pub)
Är du med i matchen?

Jaja, Donald Trump använde pengar från en fond som var tänkt att ge välgörenhet för att finansiera sin valkampanj 2016 .
Citera
2019-12-30, 14:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nu blev det fel igen. Det handlade om Q-narrativet där muren var en del av det. Återigen Horowitz rapporten följde Q narrativ, om du vill diskutera muren som bevis för att Horowitz rapporten inte följde Q narrativet får du nog vara lite tydligare i vad du menar.
Det vi diskuterade var både rapporten (utredningen) och muren, precis som du skriver. Sen frågade du varför jag kommenterade och frågade dig om muren..
Så vad var ”fel” menar du?
Men visst, om man vill så går Qs narrativ att bända till så den passar med Horowitz rapport. Och om man inte vill så går det att peka på en massa saker som visar att de inte alls är samstämmiga - precis som jag redan påpekat.
Det är dock ointressant eftersom ingetdera synsätt kommer övertyga den andra sidan om att Q är genuin eller fake.
Och tyvärr är det inget svar på huruvida anons påstådda grävande någonsin resulterat i någonting.
Citera
2019-12-30, 15:17
Medlem
Citat:
Oj här skiftar vi topic. Då vet vi, tack för att du presenterar det på ett så övertygande sätt!

På temat korrupta politiker
Citera
2019-12-30, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Nej jag har inga exempel på vad du efterfrågar. Q's syfte är att leda in folk på rätt spår, det kan vara att länka till vissa artiklar eller dokument. Du kan dock alltid påstå att dessa artiklar och dokument redan existerade innan Q länkade till dom.

Menar du att Q länkar till artiklar och dokument som inte existerar?
Citera
2019-12-30, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det vi diskuterade var både rapporten (utredningen) och muren, precis som du skriver. Sen frågade du varför jag kommenterade och frågade dig om muren..
Så vad var ”fel” menar du?
Men visst, om man vill så går Qs narrativ att bända till så den passar med Horowitz rapport. Och om man inte vill så går det att peka på en massa saker som visar att de inte alls är samstämmiga - precis som jag redan påpekat.
Det är dock ointressant eftersom ingetdera synsätt kommer övertyga den andra sidan om att Q är genuin eller fake.
Och tyvärr är det inget svar på huruvida anons påstådda grävande någonsin resulterat i någonting.

Jag skrev att horowitz rapporten följde Qs narrativ och du citerade mitt inlägg och frågade hur det gick med muren. Om du tycker att det är en bra följd fråga får det stå för dig... Jag har tidigare presenterat väldigt tydligt varför Horowitz rapporten passar in i Q narrativet bl.a i inlägg #14389. Vilket inlägg från dig ska jag läsa för att förstå att den också kan visa att de inte alls är samstämmiga? (fetmarkerar den iom att du brukar ha svårt att ge svar på följdfrågor)
Citera
2019-12-30, 15:23
Medlem
Citat:
På temat korrupta politiker
Du påstod att det hävdades saker i forumdelen som handlade om Q, som Q absolut inte hävdat utan han har sagt tvärtom därför kom jag med följdfrågor till dig som du citerade men istället för att besvara så började du prata skit om Trump. Inte ovanligt att sådant sker här i tråden så är inte förvånad.
Citera
2019-12-30, 15:25
Medlem
Citat:
Du påstod att det hävdades saker i forumdelen som handlade om Q, som Q absolut inte hävdat utan han har sagt tvärtom därför kom jag med följdfrågor till dig som du citerade men istället för att besvara så började du prata skit om Trump. Inte ovanligt att sådant sker här i tråden så är inte förvånad.

Vad är det "Q" sagt tvärtom om?
Citera
2019-12-30, 15:28
Medlem
Citat:
Vad är det "Q" sagt tvärtom om?
Q säger att korruption finns hos både demokraterna och republikanerna.

Här kommer återigen mina följdfrågor på ditt påstående om att det hävdas att demokraterna är goda och bara demokraterna som är onda:
Är du med i matchen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in