Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Ytterligare svårigheter än vad?
Först tolkade du "följa narrativet" som att det betyder att det är klart:
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
så skulle jag nog bestämt vilja hävda att det är väl ändå inte riktigt klart än
Sen trodde du att det var det Q skrivit som jag hänvisade till när skrev att jag förklarat i bl.a inlägg #14389 varför horowitz rapporten följer narrativet:
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Om du med det inlägget menar att "FISA has brought down the house"
Men självklart var det de rapporten visade jag syftade på. Du förstår väl redan att Q följer Q narrativet eller ska vi behöva diskutera det med?
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Ja eftersom det enda du skrev om Q i ditt inlägg var den mening jag tog med så är ju det det enda som går att applicera på både Q och Horowitz (vilket är vad vi diskuterade).
Då förstår jag. Du känner på riktigt att det är intressant att diskutera ifall Q följer q-narrativ, det kan du göra med någon annan. Jag drar in texten igen ang Horowitz så ska vi se om du denna gång kan förstå att detta är liiite mer relevant om man vill titta på ifall Horowitz rapporten följer Q-narrativet:
"Med denna information i tillägg från gårdagens förhör med Horowitz:
https://www.youtube.com/watch?v=gj5R8x_jSNI
Några saker man lär sig:
Man visste att steele dossier var bullshit.
Demokraterna betalade för dossiern
Man fabricerade bevis
Man undanhöll varför Page hade kontakt med Ryssland
Man sa att steele var ärlig och samarbetsvillig men missade att säga att det han var ärlig om var att informationen var felaktig.
Inga chefer tyckte det kändes viktigt att sätta sig in i varför man skulle övervaka en presidentkampanj..."
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Läs (edit: hela) citatet ovan innan du rasar vidare, du framstår enbart som otrevlig och enögd.
Som jag visar i inlägget här så lyckades du missförstå allting (vi låtsas att du missförstår och inte medvetet vänder och vrider på saker som du alltid gör) så jag får helt enkelt be om ursäkt för att jag ledsnar på att lära upp dig.