2019-05-30, 01:21
Medlem
Premium-CXs avatar
Årets stjärnor
Väldigt trista namn.

Pernilla Wahlgren är möjligtvis lite intressant, samtidigt som hon är en ganska tradig och påfrestande person. Flabbigheten gör henne enerverande.
Kanske kan hon väga upp detta en del genom att berätta något okänt, och lite ingående, om relationen med exet Emilio Ingrosso?...

I övrigt ser det otroligt tunt ut. Inte i närheten av några stjärnor. Måns Möller

Ett Sjärnorna på slottet-namn som Dragomir Mrsic kan vara det största skämt-stjärnnamnet alla säsonger inräknande. Hur tänker SVT där?

Som HarryScheinen är inne på undrar man hur många som tackat nej egentligen? Sedan börjar kanske Sveriges stjärnor ta slut...
Citera
2019-05-30, 10:03
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
https://www.msn.com/sv-se/noje/tv/de-%c3%a4r-klara-f%c3%b6r-%c3%a5rets-stj%c3%a4rnorna-p%c3%a5-slottet/ar-AAC5ac4?li=BBqxP8M

De är klara för årets "Stjärnorna på slottet"

Skådespelarna Julia Dufvenius Wollter, Björn Kjellman och Dragomir Mrsic ska samsas under samma tak som artisten Pernilla Wahlgren och komikern Måns Möller.

Det känns ju som att ingen har nåt nytt att berätta som man inte redan visste om deras liv? Nu har jag inte järnkoll på Wollters liv och leverne men hon är ju, i min bok, föga intressant ändå.

Wahlgren kommer väl bara gapa och skrika likt alltid och Måns Möller kommer väl bara garva åt allt som vanligt...
Citera
2019-05-30, 10:44
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Premium-CX
Årets stjärnor
Väldigt trista namn.

Pernilla Wahlgren är möjligtvis lite intressant, samtidigt som hon är en ganska tradig och påfrestande person. Flabbigheten gör henne enerverande.
Kanske kan hon väga upp detta en del genom att berätta något okänt, och lite ingående, om relationen med exet Emilio Ingrosso?...

I övrigt ser det otroligt tunt ut. Inte i närheten av några stjärnor. Måns Möller

Ett Sjärnorna på slottet-namn som Dragomir Mrsic kan vara det största skämt-stjärnnamnet alla säsonger inräknande. Hur tänker SVT där?

Som HarryScheinen är inne på undrar man hur många som tackat nej egentligen? Sedan börjar kanske Sveriges stjärnor ta slut...
Özz Nujen passade inte in heller. Då ser jag hellre Dragomir. Måns Möller..nej..Känd ja..men knappast ens det största inom ståuppsegmentet ens. Har han ens någon skådespelarkarriär att tala om?

Finns många stora namn som inte varit med ännu. Men många tackar nej.

Samma syndrom som med Så mycket Bättre och Mästarnas mästare..tex

Björn Kjellman och Pernilla Wahlgren är väl OK...Dom största namnen här. Pernilla är dock "stjärna" för en massa annat än för en fantastisk sångkarriär.

Julia Dufvenius är väl ok. Varken eller.
Senast redigerad av Steff83 2019-05-30 kl. 10:55.
Citera
2019-09-28, 19:41
Medlem
Enmansdemos avatar
Varför tog dom inte Bajse medan han levde,
det finns stjärnor kvar, ta Birgitta Andersson innan det är försent,
ta Björn Gustafsson, ta musiker...ta Astrid Lindgren barnen!, Oldsberg, Kroner & Timell

Måns Möller är olämpligt, här ska det vara Adde Malmberg eller Anna Lena Brudin eller inget alls
Björn Kjellman är ett bra val

Pernilla Wahlgren är inte ett intressant val då hon är överexponerad
vad gäller intervjuer, och vi vet allting redan...och det kommer bli precis som Sven Melander,
att hon kommer måsta gråta över sin variant av skilsmässan återigen, också kommer dom andra
måsta spela förvånade över dessa nyheter
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-28 kl. 20:03.
Citera
2019-12-28, 03:16
Medlem
cybergrodans avatar
Sjukt tråkig säsong, brukar faktiskt kolla på detta men i år blir det inget. Snacka om att svt har misslyckats!
Citera
2019-12-28, 14:57
Medlem
Kan bli sämsta säsongen hittills. De är ju inga riktiga kändisar. Julia tvingades jag googla, Björn var det ju evigheter sen man såg och Måns syns ju aldrig numer.
Citera
2019-12-28, 17:29
Medlem
Isnatts avatar
Vilken jävla familj, den där bosniern. Pappan mördare (vad fan släpptes han in i Sverige för?), syskonen knarkar ihjäl sig, han själv var bankrånare och säkert inte så värst trevlig och har fortfarande den där blattetyden..
Citera
2019-12-28, 18:30
Medlem
Soterns avatar
Jag tittar inte mer på skiten. Tar de in kriminella svin kan de dra åt helvete.
Och Wahlgren, ska de vara med i varje program i Sverige.
Sedan en utvecklingsstörd så kallad komiker. Jag har inte lust att se på psykoanalys på bästa sändningstid där allt går ut på "Tyck synd om mig".
Senast redigerad av Sotern 2019-12-28 kl. 18:36.
Citera
2019-12-28, 20:33
Moderator
Dr Kings avatar
Hyfsad kupp av Mrsic. 800 mille att dela på. Det framkom ju dock aldrig om han fick betala tillbaka pengarna när han gav upp. Troligen har han fortfarande en del gömt från rånet.
Citera
2019-12-28, 20:45
Medlem
Läste jag rätt, en fd bankrånare deltar ?
Citera
2019-12-28, 20:47
Medlem
När kom Dragomir Mrsic till Sverige, har frågan ens varit uppe?
Citera
2019-12-28, 20:49
Medlem
Det är en tidsfråga när Göran Greider dyker upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in