2018-12-29, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Karim har ju även varit med i Falk-filmerna. Bra och sympatisk faktiskt. Tycker jag.
Jag tycker också att han verkar sympatisk. Men att han har en hel del "kvar att ge", att fortsätter han som idag så lär han vara högintressant för "Stjärnorna på slottet" om tjugo år, men att vara med redan nu...?

Är det ingen mer än jag som anser att Per Morberg borde ha fått vara med?
Citera
2018-12-29, 23:42
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Ganska underhållande med Sven Melander som stjärnan för kvällen. Kände inte igen Kajsa Ernst och Alexander Karim, ska man göra det?

Sven Melanders monolog tillhör de bättre i Stärnorna på slottet. Det är emellertid ingen dynamik i serien på samma sätt som det var första omgångarna. Läckberg gjorde dock en hyfsad insats som utfrågare.

Kajsa Ernst känner jag bara till från Masjävlar. Hade dock ingen aning om hennes namn förrän nu.
Citera
2018-12-29, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverné
Sven har glasögon ala farmen sebastian

Stämmer. Men inte frisyren.

Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Karim spelade med i "Andra avenyn" samt i "Äkta människor"("Hubotar"?). Ja, sedan har han nog förekommit som någon nämnde i Beck också. Förmodligen en massa mer. Men mest att han ÄNNU INTE ÄR DÄR... /--/
Men Lasse Åberg kunde väl ha varit med? ..

Håller med. Riktigt DÄR är han inte. Potentialen finns nog, men inte positionen.

LÅ har ju varit med. Såg det. Han var utstuderat trist.

Citat:

Jo. Men undrar om han vill? Eller har han inte varit med förresten?🤔
Citera
2018-12-30, 00:45
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jag tänkte på nästa års casting
Mimmi från Reine o Mimmi
Han den flintskallige gotlänningen som skötte Keno dragningen.
Samson Biceps
Farmen Qristina
Spy Elin
Haha, ja så pinsamt att det heter Stjärnonrna på slottet. Men Melander är skön. Skärpt kille, även om han inte behöver bry sig om vad Zara Larssons kritiker säger.
Senast redigerad av swimmingpool 2018-12-30 kl. 00:51.
Citera
2018-12-30, 04:29
Medlem
Spelarn1s avatar
Ja som många redan sagt så är väl Sven Melander den enda "stjärnan" denna säsong. Det här programmet har nog överlevt sig själv vid det här laget.

Och negern är väl med endast av någon slags mångfaldsaspekt....kommer programmet fortsätta fler säsonger lär det vara minst en neger med varje säsong för att SVT vill spegla det nya spännande Sverige...
Citera
2018-12-30, 05:27
Medlem
Efter tre dagars festande frågade Lasse Åberg Sven Melander om han ville vara med i en film. Lätt att förstå att Sven redan då framstod som den givne alkolisten och att truten gick oavbrutet på honom. Han spelar helt enkelt sig själv i Sällskapsresan (1).

Den filmen gör han sin roll bra och sen Nöjesmaskinen och Nöjesmassakern är nog de bästa underhållningsprogram som gjorts i Sverige. Idag framstår han bara som en bitter kommunist som inte har någon egentligen roll mer än att vara en fd.
Senast redigerad av KamratBlue 2018-12-30 kl. 05:30.
Citera
2018-12-30, 09:56
Medlem
Citat:

Jag tror han har tackat nej. Han är väldigt obekväm i media om han inte får bestämma allt själv.
Citera
2018-12-30, 09:58
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Efter tre dagars festande frågade Lasse Åberg Sven Melander om han ville vara med i en film. Lätt att förstå att Sven redan då framstod som den givne alkolisten och att truten gick oavbrutet på honom. Han spelar helt enkelt sig själv i Sällskapsresan (1).

Den filmen gör han sin roll bra och sen Nöjesmaskinen och Nöjesmassakern är nog de bästa underhållningsprogram som gjorts i Sverige. Idag framstår han bara som en bitter kommunist som inte har någon egentligen roll mer än att vara en fd.

Undrar om han hade en Veiron Holmberg. Sven Melander är ju helt hjälplös utan honom i sällskapsresan som han ständigt blir helt borta på fyllan.
Citera
2018-12-30, 10:02
Medlem
Bra första avsnitt. Tyvärr når inget av kommande avsnitt upp till detta.
Citera
2018-12-30, 10:06
Medlem
kostymnisses avatar
Sven Melander är som flera redan påpekat, den enda riktigt stora stjärnan i årets upplaga.
Läckberg känner ju också "alla" till men hon var enbart enerverande när hon tog plats hela tiden och frågade saker som inte Sven ville/hade tänkt ta upp. Jag avskyr när andra deltagare ska ta upp plats på andras dagar, det skriker lite uppmärksamhets-törstande barn över det. "SE MIG".

Sven är ju kult och har gjort så mycket man minns från när det begav sig.

Nu behöver man inte se fler dagar ty den ende intressanta är redan gjord.
Citera
2018-12-30, 10:44
Medlem
Griskissens avatar
Camilla Läckberg verkar vara en extremt obehaglig person. Hon sitter och stirrar från sidan hela tiden och sedan går hon igång med väldigt personliga privata frågor. Pressar och gräver efter folks mörka hemligheter samtidigt som hon verkar vara fullständigt utan empati.

I övrigt verkade hon äta nonstop. Lite onödigt med tanke på hur mycket hon har lagt ut.
Citera
2018-12-30, 11:12
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griskissen
Camilla Läckberg verkar vara en extremt obehaglig person. Hon sitter och stirrar från sidan hela tiden och sedan går hon igång med väldigt personliga privata frågor. Pressar och gräver efter folks mörka hemligheter samtidigt som hon verkar vara fullständigt utan empati.

I övrigt verkade hon äta nonstop. Lite onödigt med tanke på hur mycket hon har lagt ut.

Tror hon har nåt fel på ögonen. Inte kan en riktig människa ha såna glosögon naturligt. Nån sjukdom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in