2019-01-27, 11:06
Medlem
Camillas dag var bra tycker jag,däremot kunde jag varit förutan Lena Söderbloms eviga gnällande på alla aktiviteter och JA jag vet att hon är 200 år gammal men likväl
För övrigt var allas dagar intressanta med kanske undantag för Lena och jag kan förstå Camillas frågor eftersom jag själv upplevde Lena som ytterst ”luddig”
Ha en fin dag
Citera
2019-01-27, 11:32
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nowornever
Camillas dag var bra tycker jag,...

Hade blivit bättre om inte de övriga deltagarna varit tystare än möss. De kom ju inte med en enda konstruktiv fråga.
Citera
2019-01-27, 11:40
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Så fantasilöst att erbjuda en tatuering när var och varannan är tatuerad idag. Bra gjort av Lena att tacka nej.

Och att tatuera in "Stjärnorna på slottet"-loggan var ju föga snyggt, visst att man vill ha minnen etc men det ska ju se bra ut också.
Ingen tatuering som direkt stack ut i övrigt heller med en som gjorde snyggare än innan tydligen och sedan var det ju fint av Karim att tatuera in barnens namn, frugans namn är ju som alltid dock mer dumt att tatuera in. Barnen sina älskar man ju oavsett men frun vet man ju inte om det skiter sig med.

I övrigt hade deltagarna till skillnad mot när huvudpersonen lekte utfrågare det sociala vett som krävs för att inte ställa så privata frågor som huvudpersonen inte önskade svara på.
Citera
2019-01-27, 12:04
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Och att tatuera in "Stjärnorna på slottet"-loggan var ju föga snyggt, visst att man vill ha minnen etc men det ska ju se bra ut också.
Ingen tatuering som direkt stack ut i övrigt heller med en som gjorde snyggare än innan tydligen och sedan var det ju fint av Karim att tatuera in barnens namn, frugans namn är ju som alltid dock mer dumt att tatuera in. Barnen sina älskar man ju oavsett men frun vet man ju inte om det skiter sig med.

I övrigt hade deltagarna till skillnad mot när huvudpersonen lekte utfrågare det sociala vett som krävs för att inte ställa så privata frågor som huvudpersonen inte önskade svara på.
Hon skulle ha valt en aktivitet som alla kunde ha glädje av istället.
Citera
2019-01-27, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Hade blivit bättre om inte de övriga deltagarna varit tystare än möss. De kom ju inte med en enda konstruktiv fråga.

Sant,garvade åt Melanders kommentar om Kalla Kalle dock 😆😆
Citera
2019-01-27, 13:33
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Så himla WT att tatuera sig. Inte ens Kakan skulle komma på nåt sånt lågvattenmärke, bara Läckberg. Äckligt.
Citera
2019-01-27, 14:18
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Så himla WT att tatuera sig. Inte ens Kakan skulle komma på nåt sånt lågvattenmärke, bara Läckberg. Äckligt.

Smart, hon slapp ju betala.
Citera
2019-01-27, 18:19
Medlem
Griskissens avatar
Citat:

Ja, precis. Det är ett stort beslut att tatuera sig som ska vara noga genomtänkt. Inget man ska pressas till i tv. Bra att Lena Söderblom sa ifrån där.
Citera
2019-01-28, 07:53
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:

Ja precis jag tyckte det var ett dumt val.
Visst att huvudpersonen ska välja aktivitet men det blir ju löjligt när hälften av deltagarna inte är med. Var ju likadant med dansen tidigare denna säsong.
Citera
2019-05-29, 13:40
Avstängd
https://www.msn.com/sv-se/noje/tv/de-%c3%a4r-klara-f%c3%b6r-%c3%a5rets-stj%c3%a4rnorna-p%c3%a5-slottet/ar-AAC5ac4?li=BBqxP8M

De är klara för årets "Stjärnorna på slottet"

Skådespelarna Julia Dufvenius Wollter, Björn Kjellman och Dragomir Mrsic ska samsas under samma tak som artisten Pernilla Wahlgren och komikern Måns Möller.
Citera
2019-05-29, 13:50
Avstängd
HarryScheinens avatar
Fräsch tv-underhållning att låta Måns Möller grina, snörvla och stamma sig genom sin lunch, för att ännu en gång berätta om sin utvecklingsstörda son i tv. Möller är säkert en hyvens grabb - men han är i särklass den sämsta komikern i Sverige någonsin, och en av de ointressantaste personerna som fått göra entré i SPS sedan starten. Gäsp. Man undrar ju vilket pärlband av kändisar som tackade nej, innan man kontaktade Möller.
Citera
2019-05-29, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
https://www.msn.com/sv-se/noje/tv/de-%c3%a4r-klara-f%c3%b6r-%c3%a5rets-stj%c3%a4rnorna-p%c3%a5-slottet/ar-AAC5ac4?li=BBqxP8M

De är klara för årets "Stjärnorna på slottet"

Skådespelarna Julia Dufvenius Wollter, Björn Kjellman och Dragomir Mrsic ska samsas under samma tak som artisten Pernilla Wahlgren och komikern Måns Möller.

Lite halvtråkiga artister. Kan inte påstå att jag längtar till någons dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in