2019-12-25, 04:35
Medlem
HenryBaketisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Totalt onödigt att dricka alkohol till amfetamin.
Japp, det är långt bättre att lägga pengarna på mer tjack i stället. Då fyller vatten samma funktion som alkohol, det är även nära på gratis.

Å så lite, lite tjack vettu!
Senast redigerad av HenryBaketiss 2019-12-25 kl. 04:38.
Citera
2019-12-25, 10:07
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r9Q8jRqe3
Bara jag som får lätta tvångstankar på tjack? tex måste trycka ESC så att en ruta dyker upp i ett spel flera gånger för att det ska kännas rätt? Håller även andan under tiden. Hade inte reagerat om jag hade tvångstankar annars, men det har jag inte.
Jag är likadan. Håller andan och tar djupa andetag 😁
Citera
2019-12-25, 12:10
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBaketiss
Japp, det är långt bättre att lägga pengarna på mer tjack i stället. Då fyller vatten samma funktion som alkohol, det är även nära på gratis.

Å så lite, lite tjack vettu!
Precis så!

Jag säger så här, mera tjack i baljan boys.

Bill Ward.
Citera
2019-12-25, 12:12
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlummBeck
Tjena! Jag tar hyfsat mycket tjack (3d i veckan minst), men har aldrig upplevt någon tjack ABS vilket är skitskumt eftersom jag har fått abstinens och avtändning på alla andra droger förutom tjack vad jag vet.

Ifall någon kan dela med sig av egna erfarenheter av ABS och avtändning så skulle det uppskattas!
Finns ingen avtändning på dos. Det kan va ert helvete psykiskt men inget annars.
Citera
2019-12-25, 13:41
Medlem
socialtisolerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Finns ingen avtändning på dos. Det kan va ert helvete psykiskt men inget annars.
Jag tror&hoppas innerligt att det bara va amfetamin-batchen som låg bakom min senaste ''första dagen utan vaket'' symptom.
Ont i alla jävla leder som finns, kroppen värkte, helt enkelt så var jag riktig dålig på en nivå jag inte var bekant med. Att jag kört på rätt hårt innan sömnen med race&dåligt näringsintag etc etc har nog sin roll i det hela också.
Sedan dess har jag haft dos(bomb/snoken) varje dag, på gott & ont.
Citera
2019-12-25, 14:03
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av socialtisolerad
Jag tror&hoppas innerligt att det bara va amfetamin-batchen som låg bakom min senaste ''första dagen utan vaket'' symptom.
Ont i alla jävla leder som finns, kroppen värkte, helt enkelt så var jag riktig dålig på en nivå jag inte var bekant med. Att jag kört på rätt hårt innan sömnen med race&dåligt näringsintag etc etc har nog sin roll i det hela också.
Sedan dess har jag haft dos(bomb/snoken) varje dag, på gott & ont.
Ja lite ledvärk m.m tillkommer såklart om man kört ett tag. Jag fick som elektriska stötar som gick igenom hela kroppen och lite sånt men det va nog metamfetaminet mer en amfetaminet. Inhandlade mig 200g racemat metamfetamin och körde på varvat med dos. Mycket märkliga symptom uppkom när en 150g va uppskjutet.
Citera
2019-12-26, 01:15
Medlem
Skriver en till fråga här:

En gammal skolkamrat gick bort för något tag, jag visste att han var trasslig men inte hur pass extrem missbrukare han var. Hörde mycket av en som stod honom nära då. Ville förstå honom.

Undrar detta nu:

Om någon brukar amfetamin så ofta, dagligen (så gott som) i flera år tydligen, funkar inte detta då som med många läkemedel med tolerans?

Alltså om missbrukaren brukar dagligen, kommer inte då amfetaminet förlora effekten och allt högre doser behövas? Detta blev det en stor diskussion av. Jag menar att personen som brukar dagligen i säg typ 2 år, kommer behöva nästan en hel påse gram vid ett enda intag för att få effekt?

Det kom nämligen fram att sånt höll han på med och vissa sa att det är överdrivet men jag sa att det är det nog inte alls, utan att det snarare är högst troligt att personen tog det eller ännu mer.

Men kan det gå så långt då att en sån missbrukare tillslut inte känner nånting alls av drogen? Och en sån som gör detta så lång tod måste ju mått ganska ruttet rätt länge, men det är inte fokus för frågan här men ger lite svar. Hur kan en redan lite instabil person bli av många års dagligt intag av den här drogen? Mentalt alltså, är det mycket paranoia och depression?

Ursäktar om det är en korkad fråga men tänkte att ni här lär veta mycket.
Citera
2019-12-26, 03:13
Medlem
Nkpgisits avatar
[quote=Grumbo|69711841]Skriver en till fråga här:

En gammal skolkamrat gick bort för något tag, jag visste att han var trasslig men inte hur pass extrem missbrukare han var. Hörde mycket av en som stod honom nära då. Ville förstå honom.

Undrar detta nu:

Om någon brukar amfetamin så ofta, dagligen (så gott som) i flera år tydligen, funkar inte detta då som med många läkemedel med tolerans?

Alltså om missbrukaren brukar dagligen, kommer inte då amfetaminet förlora effekten och allt högre doser behövas? Detta blev det en stor diskussion av. Jag menar att personen som brukar dagligen i säg typ 2 år, kommer behöva nästan en hel påse gram vid ett enda intag för att få effekt?

Det kom nämligen fram att sånt höll han på med och vissa sa att det är överdrivet men jag sa att det är det nog inte alls, utan att det snarare är högst troligt att personen tog det eller ännu mer.

Men kan det gå så långt då att en sån missbrukare tillslut inte känner nånting alls av drogen? Och en sån som gör detta så lång tod måste ju mått ganska ruttet rätt länge, men det är inte fokus för frågan här men ger lite svar. Hur kan en redan lite instabil person bli av många års dagligt intag av den här drogen? Mentalt alltså, är det mycket paranoia och depression?

Ursäktar om det är en korkad fråga men tänkte att ni här lär veta mycket.[/QUOTE
1g är inte alls ovanligt att man tar per dos. Dock är det lite olika hur personen tar drogen. När man injicerar så brukar det röra sig om högre doser en om man intar det nasalt, oralt.

Och ja det kommer till den punkt då tjacket inte känns av men det känns av om man inte tar det heller. Men det är inte så att man sitter och pratar som en dåre och inte kan bete sig normalt utan det lär man sig med tiden.
Citera
2019-12-26, 05:22
Medlem
HenryBaketisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Jodå, toleransen ökar snabbt. En rövpanna på ett gram är piss, skit och ingenting per dosering efter några dagar. Och då har jag redan hunnit lösa en ny dos, för man vill inte riskera att bli nykter.

En femma om dagen är inga problem efter ett tag.
Citera
2019-12-26, 11:05
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBaketiss
Jodå, toleransen ökar snabbt. En rövpanna på ett gram är piss, skit och ingenting per dosering efter några dagar. Och då har jag redan hunnit lösa en ny dos, för man vill inte riskera att bli nykter.

En femma om dagen är inga problem efter ett tag.
Gärna det dubbla för att hålla sig lite lustig också.
Citera
2019-12-27, 16:52
Bannlyst
Testade affe första gången idag Tog en bild på det, affe i pulverform inte kletigt eller så...
https://imgur.com/a/Gskp1Vd

Är fortfarande sådär igång efter 4 timmar, mvh (2 linor)
Citera
2019-12-27, 21:30
Medlem
Flusons avatar
Fick tag i något riktigt skumt amfetamin härom veckan. De gav i början uppåt effekterna tjack har men även en kroppslig avslappning och då inte åt tjack hållet utan mer som en muskelavslappnare/opiat. Efter ett par linor så förstärktes denna sederande effekt allt mer och kunde då bli typ lite noddig, blev varm och mådde skönt. Hur vanligt är det med idioter som slår ut doset med med opis eller downers..? Fentanyl till exempel verkar ju bankas med allt nu för tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in