2019-12-27, 12:37
Medlem
Så rasistattacken var alltså att någon kallade H. S för pizzamatematiker?
Tufft liv som komiker ändå.
Kan inte vara lätt. Skriv om det bladet, skriv.
Citera
2019-12-27, 12:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Det mest tragiska i den dokumentären är när terrorfinansiären och Svenskhataren Özz Nujen dyker upp med sitt fula flin.
Det är fanimig helgerån att dessa jävla halvfigurer får yttra sig i en dokumentärfilm om Hasse och Tage.

Public Service skall läggas ner och alla anställda skall avskedas.
Citera
2019-12-27, 12:45
Medlem
longbow4ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Ni är bara avundsjuka på Schyfferts framgång, eller så är ni bittra för att ni ville ha hans tjej för er själva...

Det är Schyffert som är bitter så .... Ja du kan räkna ut resten själv.
Citera
2019-12-27, 12:56
Medlem
Agent11s avatar
Han är en typisk gåsleverprolitär.
Citera
2019-12-27, 13:21
Medlem
Citat:
"Era satans rassetroll SD-svin! Ni får ge er på mig hur mycket ni vill här på nätet men börjar ni dra in min tjej och min nyfödda son i det här så får ni fan ta det med mig när ni träffar mig på stan. Ansikte mot ansikte. Era fega jävlar!"
Varför utsätter han sig för risken att någon faktiskt tar honom på orden? Han uppmanar ju folk att konfrontera honom direkt på gatan. Han utsätter ju även sin familj för en onödig risk.
Citera
2019-12-27, 13:24
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Fake news ingen har kommenterat ungen eller Nour. Det började med ett troll som svarade på en bild av Schyffert i en morgonrock och sen fick hon stå till svar för sitt kränkade uttalande om Jimmie. Min internetvän John är väl ett av "SD-trollen" i deras uppdiktade snyfthistoria.
https://minfil.com/JanbM1I7n1/Screenshot_20191226-174106_png
https://minfil.com/beR7L4I3n8/Screenshot_20191226-231144_png
https://minfil.com/xfa1M8Ian2/Screenshot_20191226-231133_png. .
https://minfil.com/VaRaLfI6n0/Screenshot_20191226-231155_png. Tycker ni John är ett SD-troll eller har han en impulskontroll och konsekventtänk som Nour saknar och därmed blottar Nour framför sina följare? Hittar ni fler screenshot så upp med det.

Herre jösses! Att Nour är en väldigt psykiskt instabil kvinna har jag misstänkt länge, men det är ju värre än jag först trodde.

Tycker ärligt talat synd om ungen med dom föräldrarna.
Citera
2019-12-27, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Jo det är försent. Schyffert är en gapig kretin, lider helt klart av någon form av psykisk ohälsa, likt sin arabiska madame.

Det finns ingen som tar honom på allvar. Alla skrattar åt honom och hans tarmtömning i media.
Nu var du elak dessutom tror jag faktiskt att Schyffert fortfarande har några fans, obegripligt nog. Gissningsvis lider de av liknande brist på inre enhet och kan identifiera sig med honom.
Citera
2019-12-27, 13:44
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Samt sin rejält håriga fitta.

I vilket sammanhang blotta hon könsorganet? Det hela låter lite märkligt. Är det performancekonst eller kultur så blir det ju aldrig rättssak av dylikt.

Har familjen lättare problem med vinet (som det antyds) så behövs inte många artistiska floppar innan risken är stor att de sjunker djupare ner i boxen.

Vi hinner se Schyffert o Gardell sittandes i Vasaparken på en parkbänk o berätta att det är ett tufft jobb att vara komiker...
Citera
2019-12-27, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Effektsökeri som den vänsteraktivist han är. Agendan ligger på att smutskasta och försvåra för ett regeringsbyte. Måste väl folk ändå inse. Kan man hoppas.

Jäkla orm han är alltså. Använda sitt eget barn som slagträ är fan sämst.

Effektsökeri är just ordet! Tack!

Sen att dessa slasktidningar vi har har blivit mer o mer renodlade för vänstersympatisörer så inte ens hälften av det som står i dom är sant eller faktabaserat alls.

Sen att använda barnet,,fyyy faan!!
Citera
2019-12-27, 13:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
I vilket sammanhang blotta hon könsorganet? Det hela låter lite märkligt. Är det performancekonst eller kultur så blir det ju aldrig rättssak av dylikt.

Har familjen lättare problem med vinet (som det antyds) så behövs inte många artistiska floppar innan risken är stor att de sjunker djupare ner i boxen.

Vi hinner se Schyffert o Gardell sittandes i Vasaparken på en parkbänk o berätta att det är ett tufft jobb att vara komiker...
Som jag har fattat det så blottade hon sig vid inspelning av något "humor"-program för någon TV-kanal.

Man kan ju tänka sig hur abrupt karriären hade tagit slut om en manlig "komiker" hade gjort samma sak.
Citera
2019-12-27, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Nu var du elak dessutom tror jag faktiskt att Schyffert fortfarande har några fans, obegripligt nog. Gissningsvis lider de av liknande brist på inre enhet och kan identifiera sig med honom.

Obegripligt nog,,finns gott om de som bara läser vinklade vänstermedia och tror allt i tidningar är sant.
Det är alla de som inte röstar på SD.
Citera
2019-12-27, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Obegripligt nog,,finns gott om de som bara läser vinklade vänstermedia och tror allt i tidningar är sant.
Det är alla de som inte röstar på SD.
Wow. Vilket självmål.

Jag tycker Schyffert är stark som vågar stå upp för vad han tror på trots att han är en offentlig person. Han är ju motsatsen till de flesta SD-anhängare som aldrig vågar säga vad de tycker utan att gömma sig bakom ett tangentbord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in