2019-12-27, 08:45
Medlem
Tror han har samma sjukdom som Arnstad.
Citera
2019-12-27, 08:46
Medlem
Jon.Holmss avatar
Psykpiller och rödvin är uppenbarligen ingen bra kombination
Citera
2019-12-27, 08:57
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Vad är det konkret som har skrivits? Finns någon länk till det?

Citat:
Ja, tack för länkar. Men jag menade vad är det som skrivits till Schyffert. Har han lagt fram de kommentarerna så man kan se dem?
Här är direkt till hans Instagram:

I Roy Anderssons kök https://www.instagram.com/p/B6jXuEWJ8gH/?utm_source=ig_embed

Han har väl kommit en bit i anknytningen, en väckt beskyddarinstinkt och viss insikt i hur illa omtyckt han är i vissa kretsar...
Citera
2019-12-27, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

I Roy Anderssons kök https://www.instagram.com/p/B6jXuEWJ8gH/?utm_source=ig_embed

Han har väl kommit en bit i anknytningen, en väckt beskyddarinstinkt och viss insikt i hur illa omtyckt han är i vissa kretsar...

Han far ut och anklagar SD anhängare för att ha gjort något vadå??

Hur sjukt är det inte att vara kändis och få media att skriva om något men inte skriva om vad mera än Snyffterts anklagelser??

Han får media att slicka hans arsle med saker de inte ens skriver om vad eller varför.

Vänd på det hela och skriv att någon känd SD anhängare fått på taffsen av miljöpartist men utan att skriva detaljer,,skulle aldrig hända.
Citera
2019-12-27, 09:15
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Inlägget kom samtidigt som Schyffert gör regidebut

https://www.instagram.com/p/B5-CwxGJfAs/?hl=sv

Sammanträffande
Där har vi det. Tack för tipset. Så jävla genomskinligt.
Citera
2019-12-27, 09:17
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Han far ut och anklagar SD anhängare för att ha gjort något vadå??

Hur sjukt är det inte att vara kändis och få media att skriva om något men inte skriva om vad mera än Snyffterts anklagelser??

Han får media att slicka hans arsle med saker de inte ens skriver om vad eller varför.

Vänd på det hela och skriv att någon känd SD anhängare fått på taffsen av miljöpartist men utan att skriva detaljer,,skulle aldrig hända.
Det har inte krävts några som helst bevis i frågan under ganska många år nu: "alla vet" att SD-folk trakasserar en viss typ av människor i Stockholm. Han känner inte av sin samtid riktigt, att folk börjar störa sig på hans typ, eller så är det tvärtom och han försöker kram ur det sista ur stenen...
Citera
2019-12-27, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Bara i vissa? Schyffert fattar visst inte att han är hatad i VÄLDIGT många helt olika kretsar. Bla av mig och i min vänkrets. Och jag och dem är varken SD eller något annat. Jag hatar helt enkelt Schyffert
Citera
2019-12-27, 09:33
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Vad är det konkret som har skrivits? Finns någon länk till det?

Finns säkert någon som skrivit något taskigt men att det är en SD:are är något påhitt från Schyffert för att plocka poäng hos vänstern.

Det kan lika gärna vara en moderat, centerpartist, sosse, vänster eller nån annan partikamrat som skrivit något. Vi kommer nog inte få se de inlägg som Schyffert klagar på då han då måste bevisa att det är en SD nazist som skrivit det och det kan han inte
Citera
2019-12-27, 09:47
Medlem
Jag tycker det blir pinsamt när han ska försöka göra sig relevant. Schyffert var aldrig rolig utan endast sidekick som åkte snålskjuts på andra.
Idag när han inte kan göra det längre blir han ingenting, bara en indignerad primadonna med kliniskt lågt testosteron i likhet med Jonas Sjöstedt och andra godhetsposörer.

Efter de goda åren på 90-talet skulle han läst på Hermods och skaffat ett riktigt jobb.

Än är det inte försent Henrik.
Citera
2019-12-27, 10:05
Medlem
Jag tror inte att snubben mår så bra och det är en sorglig vy där han sitter med babyn i famnen och på bordet står ett urdrucket glas vin och en tomflaska. Han har nog krökat mycket i jul och så kom vredesutbrottet i Aftonbladet. Folk som supit rejält får också vanföreställningar och han känner sig därmed förföljd av folk som han tror är sverigedemokrater. Stackars sate. Kan inte heller vara lätt att på ålderns höst få en unge på halsen med en lyckopillerätande dam. Hon verkar inte heller må så bra.
Citera
2019-12-27, 10:08
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Jag tycker det blir pinsamt när han ska försöka göra sig relevant. Schyffert var aldrig rolig utan endast sidekick som åkte snålskjuts på andra.
Idag när han inte kan göra det längre blir han ingenting, bara en indignerad primadonna med kliniskt lågt testosteron i likhet med Jonas Sjöstedt och andra godhetsposörer.

Efter de goda åren på 90-talet skulle han läst på Hermods och skaffat ett riktigt jobb.

Än är det inte försent Henrik.
Jo det är försent. Schyffert är en gapig kretin, lider helt klart av någon form av psykisk ohälsa, likt sin arabiska madame.

Det finns ingen som tar honom på allvar. Alla skrattar åt honom och hans tarmtömning i media.
Citera
2019-12-27, 10:12
Medlem
Imnshos avatar
Plötsligt var det inte så roligt längre att vara riksmobbare. Börjar bli lite trångt i innerstadslyan, och när andningshålet sociala media börjar täppas till av verklighetens kranka gråhet så är det lätt att tappa koncepterna.

Minns "koreanska adoptivpäron".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in