2019-12-27, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Han far ut och anklagar SD anhängare för att ha gjort något vadå??

Hur sjukt är det inte att vara kändis och få media att skriva om något men inte skriva om vad mera än Snyffterts anklagelser??

Han får media att slicka hans arsle med saker de inte ens skriver om vad eller varför.

Vänd på det hela och skriv att någon känd SD anhängare fått på taffsen av miljöpartist men utan att skriva detaljer,,skulle aldrig hända.

Fånig anklagelse, skrev de ut vilket politiskt parti de röstar på innan de framförde sina hot eller åsikter ? Är rasister per automatik SD anhängare ? Det finns ingen logik. Har Henrik någon gång uttalat sig om folk som utnyttjar bristen på bostäder och vill sälja sina hyreskontrakt svart för miljonbelopp via svartmäklare. Där kan han börja om man ska ta honom på allvar. Reportrarna kan nysta i hr på kommendörsgatan. Ring Henrik och fråga om hans nära fick den såld ? Hycklande människor får ingen respekt av mig.
Citera
2019-12-27, 10:36
Medlem
Miys avatar
Klart att han skulle börja använda sonen som slagträ mot alla "rasister"
Gissar på att han har ny humorturne på gång då måste man börja stånka fram rubriker
ett tag i förtid.
Citera
2019-12-27, 10:39
Medlem
Sperssons avatar
.
Ibland undrar jag om Henrik Schyffert själv röstar på SD.
Ingen har värvat så många väljare till partiet som Schyffert.
Citera
2019-12-27, 10:50
Bannlyst
Det är bara Fake.
Både han och Nour blockar alla dom inte gillar, och skulle nån mot förmodan skriva nåt dumt om deras unge så är det nån psyksjuk, och kommentaren tas bort och personen blockas.
Att Schyffert tar kontakt med SD’are är bara skitsnack, har skrivit ärliga raka frågor till honom flera gånger och han har aldrig svarat.
Citera
2019-12-27, 10:54
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Oj, vilken luffare han blivit. Tomma glas och flaskor på bordet men inget ätbart, inte ens en pizza.
Paranoian tar större plats än någonsin, nu ser han Sverigevänner i varje vrå.

Han är välkommen hit så kan vi gå en match, men han ser mer ut som en fegis som inte vågar gå ut.
Citera
2019-12-27, 10:57
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Bara i vissa? Schyffert fattar visst inte att han är hatad i VÄLDIGT många helt olika kretsar. Bla av mig och i min vänkrets. Och jag och dem är varken SD eller något annat. Jag hatar helt enkelt Schyffert
Schyffert är, & har hela tiden varit, en obehaglig mobbare.

Mycket av hans "humor" har hela tiden varit direkta personangrepp på olika artister & liknande, som för tillfället ansetts "ute" & därför legitima mål för en klassisk mobbare. Sällan eller aldrig har hans "humor" riktats "uppåt". Utan som en typisk mobbare har han gett sig på svaga personer. Schyffert framstår som mycket osympatisk.

Hans far, som är en hedersman & duglig stridspilot i nationens tjänst under kalla kriget, kan inte vara speciellt stolt över sin son.
Citera
2019-12-27, 10:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
”Nour El Refai, som tidigare har dömts för sexuellt ofredande, har svarat på inlägget från sambon”.

Ok, verkar ju vara ett muntert par.
Vad har hon hittat på?
Jag tror hon flashade brösten för förbipasserande.

Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Inlägget kom samtidigt som Schyffert gör regidebut

https://www.instagram.com/p/B5-CwxGJfAs/?hl=sv

Sammanträffande
Ahhh, där faller bitarna på plats.
Citera
2019-12-27, 11:02
Bannlyst
Han var inte så kaxig i podden ”hur kan vi”

https://www.youtube.com/watch?v=KbB6dk9F7TA&t=001s

Parodi på avsnittet..

https://www.youtube.com/watch?v=Uq5RNCZwVeE
Senast redigerad av Payback66 2019-12-27 kl. 11:05.
Citera
2019-12-27, 11:04
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Psykpiller och rödvin är uppenbarligen ingen bra kombination

Jag gissar att hon äter 150 mg Sertralin, vilket är en saftig dos. Då ska man givetvis ta det lite lugnt med drickat.

Om Henrik också knaprar vette fåglarna, men förmodligen gör han det. Hälften av Killing-gänget äter ju psykofarmaka eller är alkoholister.
Citera
2019-12-27, 11:05
Medlem
KuReLuBs avatar
Effektsökeri som den vänsteraktivist han är. Agendan ligger på att smutskasta och försvåra för ett regeringsbyte. Måste väl folk ändå inse. Kan man hoppas.

Jäkla orm han är alltså. Använda sitt eget barn som slagträ är fan sämst.
Citera
2019-12-27, 11:10
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag tror hon flashade brösten för förbipasserande.
Samt sin rejält håriga fitta.
Citera
2019-12-27, 11:15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Samt sin rejält håriga fitta.
Aj fan, var det så illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera