Citat:
Ursprungligen postat av
birgerkungen
Antisemitism är tämligen obefintlig i Ukraina. Förmodligen mer i Sverige pga muslimsk invandring. Vilket naturligtvis borde göras mer åt i Sverige. Dock är det en konflikt som i första hand utgår mellan judar och muslimer, det är inte svenskarna som är ursprung till det.
Eduard Dolinsky drar felaktiga slutsatser. När någon i en by i Väst-Ukraina sätter ett plakat över en soldat från WW2 så är det för att de lokalt där såg honom som en självständighetsträvare. De skulle inte kalla sig nazister. OUN-B jagades direkt av tyskarna vid krigsutbrottet, även OUN-M strax därefter under WW2.
Då antisemitism är tämligen obefintlig i Ukraina, ser jag sprayade swastikor enbart som provokationer för propaganda. Närapå ingen nationalist i Ukraina skulle använda sig av swastikor. Medvedchuk folket däremot är kapabla att betala titushkis att göra sånt..
Cirkeln sluts av att Eduard Dolinskys organisation Ukrainian Jewish Committe styrs av en MP från Medvedchuks Putinlojala parti For Life. Då tappas trovärdighet totalt.
Jo att jag förstår att du jobbar hårt för din sak men att det som är det är.
Jag kan plocka fram "jobbiga" och clips bilder jag med, det ligger så öppet och varför som det kan pågå det beror på precis omvänt att den ukrainska dyrkan av nazismen, antisemitismen, hela ihop koket styrs av ukrainska oligark judar och äger judenhetens välsignelse.
Man ska skilja på
Oligarken= En jude ättad elit klass
Judenheten= En globalt verkande jude ättad elit med säte i USA
Jude= En vanlig enkel människa av judisk börd
Israel= En judisk stat
Då kan man se hur som det förhåller sig i verkligheten.
Den hemska sanningen bakom massmorden på civila polacker, judar, rumäner ja alla för att det drabbade alla och framförallt underklassen och skolade, läkare, lärare, det var att det var den jude ättade eliten judenheten som stod bakom!
OUN fick finansiell hjälp av judar i USA, judar som hade flytt ur Ryssland, rika judar och att den agendan verkar fortsatt.
Det här jag skriver om det gör ont i judar det är tabu men att dom vet ju att dom förrådes av sina egna i ett ytterst cyniskt pyramidspel som gick ända ned till att judar vaktade och avrättade judar.
Jag har varit inne på detta i en annan tråd vad dom som stred på östfronten stötte på, såna djävla "crossdressers" som gav sig på allt o alla, du har rätt att tyskarna avrättade OUN folk, ja det gjorde alla, det finns filmatiserat hur till och med tyskarna backade inför med vilken frenesi som riff raff kårerna gick in för att slakta civila ISIL style, i slutet så tar tyskarna pajasbataljonens ledare en djävla stolle iklädd i en hemma snickrad SS uniform dränker den djäveln i diesel och fjädrar och sparkar in honom i en lada med en handgranat nedtryckt i byxorna.
Djävla pajasar, och nu när dom flesta som var med på riktigt har gått bort då har den här djävla kalkon agendan krälat sig upp igen.
Inget annat än fega kräk banditer o lustmördare som framförallt gav sig på civila, alla civila.