Citat:
Ursprungligen postat av
VarmaDrycker
https://twitter.com/edolinsky
Lycka till med att låtsas att det är "få som hyllar" nazimedlöparna och att det bara skulle handla om enstaka statyer.
Faktiskt att det är så att det kväljer när man tittar på bilderna och att jag tänker människorna där i Ukraina hur man kan ha hamnat på så låg nivå? Det kan inte skyllas på omvärlden.
Judarna dom säger ingenting, har varken hört eller sett ett ord ifrån judiska företrädare om den antisemitism som pågår öppet och oblygt i Ukraina.
Den Ukrainska vad det nu är typ nationalismen ska alltså stå som ledande för Europas nationella?
Den ukrainska sk ideologin är alltså ok, om jag så att säga i en framtid skulle bära ukrainska nationella attribut ta mig till Malmö gå in med en påk i en Synagoga och gå berserk på judar, det är ok.
Förmodligen skulle inte ens judenheten säga emot i det fallet.
Det sägs inte öppet men att det är dit som pilarna pekar för att ska vi tycka att det är ok i Ukraina då måste det ju även få gälla här i Sverige?
Mmmm?
Jag är provokativ för att jag menar att i det här så måste man tänka i många steg och jag riktar mig särskilt till er yngre.
Allt är inte som det ser ut, det är lite så som ute i livet oahh vilken tjej!
Det ser så ut på ytan för en oerfaren och så står hen där med en luden pung i handen, -hej älskling, nu är du min bitch, ned på knä!